Ja hoor, best. Zolang hij ook maar respect toont voor zijn users, zoals Kozzmic altijd deed.quote:Ik vind dat je meer respect mag tonen voor iemand die vrijwillig zoveel tijd steekt in een forum for our sake
ik ben al minstens een kwartier stilquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
1 minuut stilte graag.
Praat je niet tegen jezelf als je achter de pc zit dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
ik ben al minstens een kwartier stil
Nope.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Oeh, Cartwoman.
Dagonetje heeft een ban-aanvraag ingediend tegen me.
Wat? Waarom zeg je dat je een hekel aan het christendom hebt? Wat heeft het christendom jou ooit misdaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:46 schreef Dagonet het volgende:
Nope.
En als jij mij woorden in de mond legt word ik pissig ja.
Oke.quote:Als je had gezegd "dagonet stelde dit topic voor" had ik er geen probleem van gemaakt.
Die snap ik niet want het heeft niks te maken met de quote.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat? Waarom zeg je dat je een hekel aan het christendom hebt? Wat heeft het christendom jou ooit misdaan?
Goed, ik kan dus weer gaan verduidelijken. Ik had geen probleem gemaakt dat je de start van dat topic aan een suggestie/vraag van mij zou openen.quote:Oke.
Oh, dus quoten moet maar verboden worden?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die snap ik niet want het heeft niks te maken met de quote.
Ik snap niet waarom je er een probleem van maakt. Het is toch ook niet meer taboe om te zeggen dat voornamelijk allochtonen in de gevangenis zitten, of wel?quote:Goed, ik kan dus weer gaan verduidelijken. Ik had geen probleem gemaakt dat je de start van dat topic aan een suggestie/vraag van mij zou openen.
Met de OP ben je naar mijn mening echter wél te ver gegaan. En dat jij snapt net zo goed als ik waarom.
Maak er maar een mooie tekening van.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
He Dagi, deel 5 zou toch de volgende naam krijgen: Been there, done that ?
Dit vind ik juist 1 van de mindere acties die ik heb meegemaakt op Fok! Ik betaal naar mijn idee om te posten, op welk moment dan ook, dat men dan 2 minuten stilte wil, tot daaraantoe, maar dat het mij wordt opgelegd, daar heb ik geen vrede meequote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:05 schreef Silmarwen het volgende:
Goeie actie!
Geen schreeuwende kinderen op fok die met een palestijnse vlag door de topics lopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:05 schreef Silmarwen het volgende:
Hey leip ik wilde wat postten maar ahd niet door dat de stilte al begonnen was. Krijg je een plaatje met waarom je moet herdenken
Goeie actie!
Sinds wanneer vraagt FOK! geld? Hoogstends je breedband verbinding kost geld. Anders niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik juist 1 van de mindere acties die ik heb meegemaakt op Fok! Ik betaal naar mijn idee om te posten, op welk moment dan ook, dat men dan 2 minuten stilte wil, tot daaraantoe, maar dat het mij wordt opgelegd, daar heb ik geen vrede mee
Dan rot je bij deze op, je betaalt hier helemaal nergens voor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit vind ik juist 1 van de mindere acties die ik heb meegemaakt op Fok! Ik betaal naar mijn idee om te posten, op welk moment dan ook, dat men dan 2 minuten stilte wil, tot daaraantoe, maar dat het mij wordt opgelegd, daar heb ik geen vrede mee
Beetje sneue reaktie van je, stel je voor dat we allemaal zo redeneerden als jij. Dan hadden we niemand in het kabinet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:04 schreef Silmarwen het volgende:
Fuck alsjeblieft op metd e dood van de democraie. Fortuyn was gewoon een enge rel nicht met irritante ideeen en kut hondjes. Ik vind het niet erg dat hij er niet meer is, wel erg dat hij dood is en zelfs gedood. Ik had die man echt NIET in het kabinet willen zien
Goedenavond![]()
nee, Fok is gewoon een deel van de maatschappij.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik kan de reaktie van BSB begrijpen. Misschien had hij wel gewoon zijn betuigenis willen geven. Wat een opdringerig gedoe ook altijd van fok, lijkt wel een opvoedinstituut.
Je hebt echt geen idee he..?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik kan de reaktie van BSB begrijpen. Misschien had hij wel gewoon zijn betuigenis willen geven. Wat een opdringerig gedoe ook altijd van fok, lijkt wel een opvoedingsinstituut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |