abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18885819
Ik vraag me af of iemand hier wel eens verschillende soorten laminaat qua kleur door elkaar heeft zien liggen en daar misschien een foto van heeft. Ik kan er namelijk geen voorstelling van krijgen of het nou oerlelijk zou staan of juist erg stylish.
pi_18886610
Ik denk erg lelijk. Ze maken dat spul zo dat het lijkt te bestaan uit allerlei aparte latjes (meerdere op 1 plaat laminaat dus), en dat wordt echt hopeloos als al die ljnen plotseling stoppen en in een heel andere houtsoort overgaan.
Het enige dat ik me kan voorstellen zijn wat grotere figuren (in een mooie eetkamer zie je bv. wel eens een grote lichtkleurige rechthoek in een donkere omlijsting). Maar dan kom je weer in de problemen met het feid dat je dat spul verspringend moet leggen. En het is helaas iets te duur om ermee te experimenteren (en goedkoop spul wordt zo snel lelijk dat 't het werk niet eens waard is).

Maar goed, wel een leuk idee op zich.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:32:44 #3
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_18887628
Ik denk dat het best leuk zou kunnen zijn met de juiste kleuren, en dat dan de rest van de kamer er natuurlijk ook wel een beetje op aangepast is. Maar het lijkt me idd wel moeilijk, je zou dan iig even om de mening van een prof kunnen vragen, kwa kleuren.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_18889517
@Zpottr: Je hebt ook laminaat lamellen waarbij er maar 1 strook op 1 zo'n lamel zit, dan speelt dat verhaal niet. Maar nergens picca's dus ?
pi_18890012
Ik ben benieuwd hoe dit eruit ziet, iemand een voorbeeld?
Geluk duurt je leven lang.
  woensdag 5 mei 2004 @ 00:03:48 #6
91385 Morgion
<3 Photography
pi_18893339
Je zou bijvoorbeeld een rand op zeker afstand van de muur erin kunnen leggen, net zoals je dat wel es bij vloerbedekking ziet. Ik weet alleen niet of dat technisch mogelijk is met dat plastic spul.
EOS 400D ** 18-55mm f/3.5-5.6 ** B&W filter ** Sandisk Extreme III
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')