ik heb ze meteen even toegevoegd aan de OP, dus men kan in principe deze OP overnemen voor het volgende topic. Sorry dat ik 't nog niet gedaan had maar ik loop nu stage en aangezien ik zelf 3-5 keer in de week sport is mijn vrije tijd drastisch vermindertquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:55 schreef qyn het volgende:
Enne, onderstaande spelers mogen o.a. toegevoegd worden aan de startpost (het tekstbestand)(quote dit bericht voor de code).
<knip>
maar door hem op te stellen kan voor de rest geen kwaad meer?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:55 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dit is een bericht wat je altijd kunt krijgen als je een speler koopt. Daarom is de teamspirit van daytraders ook enorm laagMaar het heeft geen zin om hem weer te verkopen of iets dergelijks hoor (dat denken sommige mensen).
Nee hoor het kwaad is al geschiedquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:09 schreef forza22 het volgende:
[..]
maar door hem op te stellen kan voor de rest geen kwaad meer?
Misschien kan de OP voortaan als textbestand op de site van de federatie?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:33 schreef Vision het volgende:
ik heb ze meteen even toegevoegd aan de OP, dus men kan in principe deze OP overnemen voor het volgende topic.
kop op joh. misschien laat ie wel wat punten liggen en wordt je alsnog kampioen, in voetballand is niets zekerquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:18 schreef nicomart het volgende:
Zo.. Ik ben er ook weer. Ff sinds zondag niet meer met hattrick bezig geweest, omdat ik zondag mijn kampioenschap heb verlorenMet 1-0 verloren van mijn directe concurrent die nu dus 3 punten voor staat op mij. Eerste wedstrijd had ik met 3-1 van hem gewoon (bij hem thuis!).
Mijn middenveld was beter maar op alle andere fronten was hij sterker. Ik baal er wel van, omdat ik het extra geld van mijn kampioenschap best kon gebruiken.
Maar ja.. vanavond weer fris trainen en op voor de 2e plek![]()
Hoe zullen we het bespreken? Voeg me maar even toe op msn met g.hovens@student.kun.nl. Ben wel niet zo vaak op msn maar ik zal dan de komende tijd dat ding wat vaker aanzetten.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
wil best actieve site onderhouden, als lortnoc eens komt zal ik het bespreken
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:21 schreef savelkoul het volgende:
ik ben door!![]()
Ja je hebt gelijk.. maar toch baal ikquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:44 schreef Vision het volgende:
[..]
kop op joh. misschien laat ie wel wat punten liggen en wordt je alsnog kampioen, in voetballand is niets zekerEn voor de 2e plek krijg je ook nog wat cash. En voor de topscoorder (weet niet of je daar nog kans op hebt)
Kan ik eventueel wel voor je regelen (met php en mysql)quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:16 schreef Lortnoc het volgende:
IVM met de nieuw op te zetten fok fed site, nu met Fugie erbij.....heeft iemand nog serverruimte ter beschikking waar meerdere mensen ftp toegang kunnen krijgen oid? Mijn eigen ruimte zit eigenlijk al over 't quota heen nl.
PHP en mySQL support zou handig zijn maar hoeft niet per sé. Veel ruimte is trouwens niet nodig.
ik ook wel maar das op mijn eigen servert op een brakke kabelverbinding. niet echt wenselijk ben ik bang.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:35 schreef DaMadKow het volgende:
Kan ik eventueel wel voor je regelen (met php en mysql)
Nederland (VIII) - Duitsland (VII) : 5-0quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:03 schreef The_Hives het volgende:
Morgen ff een testje tegen die duitser. Op papier is hij sterker, maar heb via Mattricks de opstelling bepaald. Eens kijken of het effect heeft.
Je kunt ook altijd zelf op je speler gaan bieden he... dan kost het je wel een paar procent van het transferbedrag, maar dan ben je hem niet kwijtquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Bah, er hebben mensen op mijn YP geboden.. issie weg voor 30.000 euro, opzich niet erg, maar een andere verdediger is zondag voor 3 weken geblesseerd geraakt, en nu heb ik een mindere vervanger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |