Aangezien er weinig respons kwam op de vraag wie er team v/d week wilde zijn doe ik het lekker zelf
Paralympic Tricycle Team 143310
![]()
Tenue:
![]()
![]()
http://www.hattrick.org/common/teamDetails.asp?TeamID=143310IntroParalympic Tricycle Team is opgericht op 08-07-2003 door manager Hovens. De filosofie van de club is dat mensen met een ambulante handicap ook de kans moeten krijgen professioneel voetbal te spelen op hoog niveau. Zover de redactie weet is PTT de enige rolstoelvoetbalclub die Hattrick rijk is. Opmerkelijk is het feit dat Stephen Hawking wetenschappelijk adviseur is van de club.
Inmiddels heeft de club zijn bestaansrecht allang verdiend. Het eerste seizoen in VII.1023 werd meteen winnend afgesloten. Na promotie werd PTT geheel verassend kampioen in VI.329, promotie werd echter niet afgedwongen. Dit seizoen staat PTT op een verdienstelijke 3e plaats na een slechte start.
PTT traint op dit moment als een van de weinigen in hattrick land wingers en heeft de eerste formidable winger recentelijk mogen begroeten. Voor de toekomst wordt echter een switch naar scoren overwogen.
Sterspelers zijn keeper Janssen uit eigen jeugd en creatief mastermind op het middenveld Robin Verveer.
Doelstelling is om nog enkele seizoenen bij de top drie van deze erg sterke divisie te eindigen en daarna naar de V door te stoten, met inmiddels scoring training tegen die tijd. PTT wordt altijd goed gesteund door de Paralympic Pink Panthers in het eigen Paralympic Revalidation Centre (de laatste tijd te letterlijk helaas
![]()
).
Vragen:1.-Vertel eens wat over je irl leven...Ik ben Gijs, 22, studeer Communicatie Wetenschap aan de KUN/RUN in Nijmegen maar besteed de laatste tijd meer tijd aan hattrick dan aan m'n studie
![]()
Verder ben ik veel bezig met sportklimmen. Op fok ben ik nog eens modje geweest en ben nu managercrew voor de wereldbekermanager. In het weekend ben ik meestal in Venlo te vinden om weer wat bij te kletsen met vrienden.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?Via een vriend van mij die het weer van een vage kennis had. Heb altijd al veel voetbal management spellen zoals CM gespeeld dus ik was snel verkocht.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?Nog niet echt veel, heb wel drie mensen kunnen overtuigen supporter te worden. We spelen nu met z'n vieren in onze vriendengroep en strijden elk seizoen voor de felbegeerde Kielp-cup. Die kan ik nu op m'n buik schrijven omdat ik de fok-cup en de competitie belangrijker vind (en de training uiteraard).
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?In een gekke bui verzonnen toen ik mee deed aan de fok tourmanager. Ik vind het nog steeds een leuke naam en de afkorting spreekt me ook aan. Ik ben zelf overigens niet gehandicapt of in een rolstoelzittend en ik hoop dat ik met de naam niemand voor het hoofd stoot
![]()
.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?Mijn kampioenschap het eerste jaar in de VI. Er zaten een paar sterkere teams in maar door goed gebruik te maken van de tactieken heb ik toch gewonnen. Helaas hebben zij ook bijgeleerd (misschien van mij) en sta ik nu dus terecht 3e.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?Niet echt een grote, meer de standaard zaken: Stadion met kleine stapjes uitbreiden, spelers met alleen solid passing kopen, niet meteen beginnen met goed trainen, enz. Maar goed, aldoende leert men.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?Meteen een goed trainingsprogramma opzetten en daar consequent aan vast blijven houden, ben te vaak geswitched van training en ook nu ben ik weer niet helemaal tevreden.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.Inmiddels richt ik me vooral op het trainen maar in het begin heb ik ook veel spelers aangekocht voor het basisteam en geen trainees. Daytraden is niet aan mij besteed, heb geen beginkapitaal. Zou het best wel eens willen proberen, de tijd, en langzaam aan ook het inzicht, heb ik er wel voor.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?Grumpey voor zijn altijd vrolijke en behulpzame bijdrages hier en voor het actief iets proberen te maken van het hele hattrick gebeuren op fok. Verder ook de organisatie van de fok! cup en de onderhoudscrew van de op
10. Verzin zelf een leuke vraag die je graag wil beantwoorden
Ik heb er al genoeg verzonnen ![]()
Vraag van Grumpelix:
11.- Hoe vaak betrap je je erzelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door te klikken die je al duizenden keren gezien hebt? Te vaak. Het is bijna een verslaving. Maar goed dat ik nu snel op vakantie ga
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.