lijkt wel zo'n tellsell reclame!! speler is niks bijzonders...... netzoals de abtronic ook niks isquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:09 schreef Grumpey het volgende:
Normaal bied ik geen spelers aan op fora, maar bij deze denk ik dat mensen wel geintresseerd kunnen zijn. Waarom?
nou, omdat deze speler zijn hele carriere al 3 sterren haalt, en soms 3,5 ster. Dat is iets wat veel mensen hier op het forum nog niet bezitten dus bij deze meld ik het hier. Hij is 22, daarom moet ik er vanaf, maar voor de mensen die geen verdedigers trainen is het jong genoeg voor een lange carriere. Daarnaast heeft hij door foutje alweer 2 weken training erop zitten, dus helemaal net 'goed' is hij ook niet meer, zoals vele anderen op de transferlijst.
Hij staat op de transferlijst tegen mijn standaardverkoopprijs van 115.000...Normaal stijgt de prijs tot 125.000 dus als je nog een verdediger nodig hebt, dit is een goede aanschaf (meer een tip voor jullie, speler zelf raak ik toch wel kwijt)
Martin Malony (13054608)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Voor de rest heb ik weer 2 zweedse 17 jarige talentjes in mijn selectie....woei!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
lijkt wel zo'n tellsell reclame!! speler is niks bijzonders...... netzoals de abtronic ook niks is![]()
hahaha!! ik ben een soort reclame wijzer! Maar je raakt hem idd wel kwijt voor 115k of nog iets meer..... alleen ik zat jouw stukje te lezen en dacht van nou komtie hoor!! dat viel dus ff tegen....quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
zo heefty het geen nut natuurlijk.....
![]()
ik wil dit seizoen nog ff als kampioen afsluiten en dan volgend seizoen als ik weer wat gewonnen heb, ga ik mijn stadion verbouwen.. als ik genoeg geld verdient heb danquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:25 schreef TimmyAsd het volgende:
vandaag of morgen zijn de verbouwingen van mijn stadion klaar, en verwacht ik zondag tegen de nr 1 13.000 supporters in mijn stulpje
dat wordt nog lastig om dat vandaag te regelenquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:05 schreef Leonoor het volgende:
Ik ben net vandaag begonnen, dit is echt wel lastig...
Hoe kan ik nou een vriendschappelijke wedstrijd regelen?
En hoe kan het in gdsnaam dat ik opeens ergens 2e sta met 21 punten terwijl ik nog nooit een wedstrijd gespeeld heb??
Hmmm ik geloof dat het wel gelukt is, iemand had mij uitgedaagd, en ik het geaccepteerd... Gaat dat vandaag nog gebeuren dan?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat wordt nog lastig om dat vandaag te regelen
Probeer volgende week maar
Om 5 uur is mijn wedstrijd. Zal bij jou 5 uur of half 6 zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hmmm ik geloof dat het wel gelukt is, iemand had mij uitgedaagd, en ik het geaccepteerd... Gaat dat vandaag nog gebeuren dan?
Wat is jou team?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:58 schreef Leonoor het volgende:
Oooh, over 32 minuten de aftrap!
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:02 schreef Finkelstein het volgende:
zo juist een kleine bid-war onstaan over mijn 27 jarige goed scorende spits, heeft maar liefts 83 000 euro opgeleverd, vervolgens zelf een 18-jarige goed scorende spits gekocht voor 85 000 euro.![]()
-edit-quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:18 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb op aanraden van het help-de-newbie-de-eerste-week-door mailtje allemaal extreem waardeloze spelers opgesteld (i.t.t. mijn gewoon waardeloze en slechte spelers...), dus ik zal ook wel roemloos ten onder gaan...
Mijn team-id is geloof ik 210390 (kan dat?)
Dat kun je er dan maximaal van maken ja, ook lager gaat, je moet natuurlijk wel meer betalen voor een excellent dan voor een solid coach.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:30 schreef Finkelstein het volgende:
Als ik een speler koop die excellent experience heeft, wordt het dan ook een excellent coach?
hoe werkt het dan precies, als je hem een goede coach maakt, kun je hem dan nog beter maken? of moet je hem dan meteen uitstekend maken?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:33 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dat kun je er dan maximaal van maken ja, ook lager gaat, je moet natuurlijk wel meer betalen voor een excellent dan voor een solid coach.
Als je eenmaal een coach hebt kun je die niet meer beter maken, je moet dan een nieuwe kopen. Je moet er de diverse sites maar even op nalezen maar ik dacht dat een excellent coach niet sneller traint dan een solid.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:52 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
hoe werkt het dan precies, als je hem een goede coach maakt, kun je hem dan nog beter maken? of moet je hem dan meteen uitstekend maken?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
-edit-
Cuckoo's Nest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |