jammer...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb Et eraf gegooid, mijn pctje kan hem net (met de nadruk op net) draaien, hetgeen er dus op neer komt dat ik een kwartier ofzo moet wachten voordat ik in een spel zit, wat dan vaak al afgelopen is. Ook wordt ik op de een of andere manier ook bij de volgende level uit het spel geknikkerd, zodat ik nooit xp-punten kan sparen.
Vind het een gaaf spel, maar niet met deze computer helaas
Is SW niet online dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jammer...
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb Et eraf gegooid, mijn pctje kan hem net (met de nadruk op net) draaien, hetgeen er dus op neer komt dat ik een kwartier ofzo moet wachten voordat ik in een spel zit, wat dan vaak al afgelopen is. Ook wordt ik op de een of andere manier ook bij de volgende level uit het spel geknikkerd, zodat ik nooit xp-punten kan sparen.
Vind het een gaaf spel, maar niet met deze computer helaas
zie de vorige post..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is SW niet online dan?
aha, maar ten tijde van mijn schrijven was die er dus nog nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zie de vorige post..
Jawelquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is SW niet online dan?
ja he?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
hehe, het is ook echt noodzakelijk dat je telkens vermeldt waarop je aan het spelen bentquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jawel
Was alleen net op mijn Roland cube-15 versterkert aan het spelen
ja sanderquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:37 schreef sunbow het volgende:
Wat nou weer dan
Maar Sander je moet je msn even openen
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer gaan we eig weer meeten? gister was tof mên
hotmail kan nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:38 schreef sunbow het volgende:
Maar even heel wat anders hebben jullie je aangemeld met een hotmail account of met een andere
LekK@h Ch@tTa MêN! *OnE LuV*quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:39 schreef Cynic het volgende:
Waarom moet ik m'n MSN aandoen dan?
e-mail van je provider bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:42 schreef sunbow het volgende:
Jah maar wat kan wel dan want ik heb ook hele anderen geprobeert die het ook niet deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |