Al moet ik zeggen dat naarmate de dag vordert ik steeds duffer wordtquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ganz geïl ja...
Da's nie koel...quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat naarmate de dag vordert ik steeds duffer wordt
als het zo doorgaat heb ik 7 mei de katerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook ontwaakt uit je coma??quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:06 schreef Cynic het volgende:
moi!
we Www omquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:06 schreef Cynic het volgende:
moi!
mindur koel iddquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Da's nie koel...
Übercoolness... Dat is mijn kerncompetentiequote:Op donderdag 6 mei 2004 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mindur koel idd
Oeh! dat is nog es een competentiequote:Op donderdag 6 mei 2004 16:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Übercoolness... Dat is mijn kerncompetentieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oeh! dat is nog es een competentie
quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* SuperWeber bring your daughter... to the slaughter aan het oefenen is...quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
op je 15 watt roland versterker ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* Bosbeetle bring your daughter... to the slaughter aan het oefenen is...
Met metal stackquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
op je 15 watt roland versterker ?
Zo stoerquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Met metal stackom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak mijn fette versterker eens niet belachelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo stoerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmmm dat deed ik niet hoor ik zei toch dat ze stoer waren !quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Maak mijn fette versterker eens niet belachelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:43 schreef Cynic het volgende:
[afbeelding]
Deze?
Da's op ware grootte toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:43 schreef Cynic het volgende:
[afbeelding]
Deze?
Da's op ware grootte toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En? Bestellen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.yellowsubs.com/
http://www.thestimulantpe(...)l
nee, ff controleren wat we gister gekocht haddenquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En? Bestellen?
Bijna, bijnaquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:43 schreef Cynic het volgende:
[afbeelding]
Deze?
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop