quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om dan vervolgens een NS-prullen-bak-vuilnis-unit-vol-kotser te worden...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:16 schreef SpoilerMan het volgende:
Ik kan ook goed tegen bier.
mama waarom doet die meneer dat is hij ziek ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Om dan vervolgens een NS-prullen-bak-vuilnis-unit-vol-kotser te worden...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mama waarom doet die meneer dat is hij ziek ?
"volgensmij voelt hij zich niet zo lekker , loop maar snel doorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt toch niet gelachenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
"volgensmij voelt hij zich niet zo lekker , loop maar snel doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gelachenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, jij kotst nooit op meets...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de frollie zijn nog niet echt actief!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
en dan gaat nu zekers iedereen stoppen met posten oidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de tijd die ze gelurkt heeft zonder dat ze zich aangemeld heeft...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:22 schreef Cynic het volgende:
Maaruh, Willeke, zit jij dan al vanaf 14 april een beetje ons te bespioneren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:22 schreef Cynic het volgende:
Maaruh, Willeke, zit jij dan al vanaf 14 april een beetje ons te bespioneren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1e fase: ontkenning!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:48 schreef sunbow het volgende:
Neej toen wel een keer aangemeld maar begreep er nooit veel en gister maar es even goed gekeken wat alles nou precies is maar het is soms nog zeer wazig
Omdat ze blijkbaar nog niet meer gepost heeft...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
en waarom staan er nog steeds maar drie topics in je active topic lijst?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:05 schreef Querk het volgende:
[..]
mooie naam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop