abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18878308
Wat zijn nou echte aanraders als het gaat om een deodorant die het zweten tegen gaat?

Ik slik sinds enige tijd medicijnen die als vervelende bijwerking hebben dat ik meer ben gaan zweten, en ze geven ook nog een bijzonder onaangename geur aan het zweet. Zeker nu de temperatuur weer oploopt begin ik er steeds meer last van te krijgen. Aangezien ik nog wel eventjes aan die medicijnen vastzit vroeg ik mij af of er hier iemand goede tips had.

BVD !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:50:10 #2
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18878339
Rexona natuurlijk!

Misschien, aangezien het een bijwerking is van je medicijn, kun je misschien ook je huisarts informeren?
pi_18878433
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:50 schreef MadGuy het volgende:
Rexona natuurlijk!

Misschien, aangezien het een bijwerking is van je medicijn, kun je misschien ook je huisarts informeren?
Zal het eens aan hem vragen, maar waarschijnlijk krijg ik als antwoord dat dat er nou eenmaal bij hoort.

Maar zelf heb jij dus goede ervaringen met Rexona?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:56:17 #4
81649 CurlZ
Yeah sure...
pi_18878442
Deoleen is een deo die je zweetklieren hermetisch afsluit...
Of het echt goed is weet ik niet, ik zou het ook zeker niet te vaak gebruiken maar het helpt wel
pi_18878467
Axe Phoenix. Ik weet niet hoe erg je zweet (en ruikt), maar bij mij werkt deze deo het best.
pi_18878502
Adidas (zilverkleurig spuitbusje met oranje)

Zelf gebruik ik producten van ROC maar volgens mij is dat alleen voor vrouwen
dat weet ik dus niet zeker het wel werkt wel goed iig

Succes!
BabyS :))
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 mei 2004 @ 13:59:58 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18878511
Probeer Therme Crème eens (ook in roller en stick trouwens). Niet goedkoop (ca. 6 euro) maar wel goed. En gewoon verkrijgbaar bij de bekende drogisterijen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_18878521
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:56 schreef CurlZ het volgende:
Of het echt goed is weet ik niet, ik zou het ook zeker niet te vaak gebruiken maar het helpt wel
Dat kinkt wel heel erg drastisch ja, maar voor tijdens het stappen zou het wel handig zijn misschien.

Deoleen is gewoon de merknaam neem ik aan?
pi_18878563
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:57 schreef Waynehead het volgende:
Axe Phoenix. Ik weet niet hoe erg je zweet (en ruikt), maar bij mij werkt deze deo het best.
Ik wil juist van de Axe af, vind ik sowieso een matige deo, irriteert als de hel en lekker ruiken doet het ook al niet, en ik zweet er nog dwars doorheen ook...
pi_18878659
nivea dry deo-spray

helpt bij mij iig erg goed
pi_18878676
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:56 schreef CurlZ het volgende:
Deoleen je zweetklieren hermetisch afsluiten...??? Dan heb ik wel heel bijzondere zweetklieren...
Ik krijg nog steeds klotsoksels met deoleen, maar ze ruiken niet meer! En dat is al een hele verbetering!

Wat goed helpt tegen zweten is odorex extra dry, dat is geen deo maar een goedje in een glazen flesje (zit in een doosje als je het koop voor een paar euro). Dat dep je 2 a 3 keer per week onder je oksels en dat helpt wel tegen nattigheid! Heel goed zelfs.
Helaas krijg ik er uitslag van dus ik kan het niet meer gebruiken, maar het werkte echt perfect!
Fake it till you make it...
pi_18878757
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:07 schreef Nijna het volgende:

Wat goed helpt tegen zweten is odorex extra dry, dat is geen deo maar een goedje in een glazen flesje (zit in een doosje als je het koop voor een paar euro). Dat dep je 2 a 3 keer per week onder je oksels en dat helpt wel tegen nattigheid! Heel goed zelfs.
Helaas krijg ik er uitslag van dus ik kan het niet meer gebruiken, maar het werkte echt perfect!
Er zit toch geen overdreven vrouwelijk geurtje aan hoop ik? Het klinkt iig wel goed...
pi_18878912
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zit toch geen overdreven vrouwelijk geurtje aan hoop ik? Het klinkt iig wel goed...
Er zit wel een geurtje aan maar niet overdreven vrouwelijk ofzo. Trouwens je dept het onder je armen voor je gaat slapen en wast het er dan 's morgens weer vanaf.
En het is te koop bij de bekende drogisten.

Enne, voor die paar euro wat het kost kan je je er bijna geen buil aan vallen!
Fake it till you make it...
pi_18878925
Ik gebruik ook odorex extra dry. Geweldig spul! Zeker het proberen waard en er zit helemaal geen geur aan..
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_18878982
Ik gebruik al een hele lange tijd Axe Gravity.
Geen problemen mee.
ne okuyon, bokmu var?
pi_18879030
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:15 schreef Nijna het volgende:

[..]

Er zit wel een geurtje aan maar niet overdreven vrouwelijk ofzo. Trouwens je dept het onder je armen voor je gaat slapen en wast het er dan 's morgens weer vanaf.
En het is te koop bij de bekende drogisten.
wtf? Je wast het eraf en dan werkt het nog? Da's pas apart!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:21:33 #17
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_18879052
ik heb DE oplossing voor je.

Het is te verkrijgen bij onder andere de DA-drogist, en het heet Syneo 5. Je spuit het voor het slapen gaan onder je oksels, als je je gewassen hebt. Het werkt 3 tot 5 dagen en je mag (en hoeft) verder geen deodorant meer te gebruiken, want je zweet gewoon niet meer! Ik zweer erbij!
Het is wel prijzig, iets van 19 euro, maar je hoeft geen deo meer te kopen en het werkt echt!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:21:51 #18
81649 CurlZ
Yeah sure...
pi_18879060
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat kinkt wel heel erg drastisch ja, maar voor tijdens het stappen zou het wel handig zijn misschien.

Ja, voor stappen of een belangrijke afspraak is hij prima!
Het is gewoon de merknaam en het is er in verschillende soorten; spray, créme e.d. (verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen)
Nogmaals niet te vaak gebruiken, ik heb het zelf een keer geprobeerd en liep een week met dikke klieren onder mijn oksels (nou moet ik er eerlijkheidshalve bij bekennen dat ik het niet echt nodig had en het meer uit een soort van ijdelheid gebruikt had omdat ik mijn date niet wilde laten zien dat ik een mens ben en ook zweet...)
pi_18879068
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:18 schreef saban het volgende:
Ik gebruik al een hele lange tijd Axe Gravity.
Geen problemen mee.
Axe just doesn't do the trick for me...
pi_18879075
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wil juist van de Axe af, vind ik sowieso een matige deo, irriteert als de hel en lekker ruiken doet het ook al niet, en ik zweet er nog dwars doorheen ook...
Ik vind alleen die Phoenix van Axe echt goed en de rest is inderdaad matig. En lekker ruiken, tja da's persoonlijk denk ik.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:23:19 #21
39124 _Estranged_
Cruciatus in crucem...
pi_18879101
Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
pi_18879191
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:21 schreef Helaaz het volgende:
ik heb DE oplossing voor je.

Het is te verkrijgen bij onder andere de DA-drogist, en het heet Syneo 5. Je spuit het voor het slapen gaan onder je oksels, als je je gewassen hebt. Het werkt 3 tot 5 dagen en je mag (en hoeft) verder geen deodorant meer te gebruiken, want je zweet gewoon niet meer! Ik zweer erbij!
Het is wel prijzig, iets van 19 euro, maar je hoeft geen deo meer te kopen en het werkt echt!
Oef, 19 euro...

Maar goed, ik ga maar eens het een en ander uitproberen.

Thnx voor de reacties mensen !

Mocht iemand anders nog goede tips hebben of iets willen aanvullen, graag!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:27:00 #23
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_18879193
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Deoleen met odorex extra dry. Als ik dat opdoe heb ik zelfs bij zwaar sporten geen enkel druppeltje op me oksel. Terwijl ik wel als de tiefus zweet (heel de rug nat enzo).

Klote zweet
pi_18879322
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 14:27 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Deoleen met odorex extra dry. Als ik dat opdoe heb ik zelfs bij zwaar sporten geen enkel druppeltje op me oksel. Terwijl ik wel als de tiefus zweet (heel de rug nat enzo).

Klote zweet
Bij het sporten boeit het niet, maar als je tijdens het uitgaan jezelf de tyfus staat te zweten en het begint ook meteen te stinken is dat wel heel erg naadje...
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:32:58 #25
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')