Zal het eens aan hem vragen, maar waarschijnlijk krijg ik als antwoord dat dat er nou eenmaal bij hoort.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:50 schreef MadGuy het volgende:
Rexona natuurlijk!
Misschien, aangezien het een bijwerking is van je medicijn, kun je misschien ook je huisarts informeren?
Dat kinkt wel heel erg drastisch ja, maar voor tijdens het stappen zou het wel handig zijn misschien.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:56 schreef CurlZ het volgende:
Deoleen is een deo die je zweetklieren hermetisch afsluit...
Of het echt goed is weet ik niet, ik zou het ook zeker niet te vaak gebruiken maar het helpt wel![]()
Ik wil juist van de Axe af, vind ik sowieso een matige deo, irriteert als de hel en lekker ruiken doet het ook al niet, en ik zweet er nog dwars doorheen ook...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:57 schreef Waynehead het volgende:
Axe Phoenix. Ik weet niet hoe erg je zweet (en ruikt), maar bij mij werkt deze deo het best.
Deoleen je zweetklieren hermetisch afsluiten...??? Dan heb ik wel heel bijzondere zweetklieren...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:56 schreef CurlZ het volgende:
Deoleen is een deo die je zweetklieren hermetisch afsluit...
Of het echt goed is weet ik niet, ik zou het ook zeker niet te vaak gebruiken maar het helpt wel![]()
Er zit toch geen overdreven vrouwelijk geurtje aan hoop ik? Het klinkt iig wel goed...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:07 schreef Nijna het volgende:
Wat goed helpt tegen zweten is odorex extra dry, dat is geen deo maar een goedje in een glazen flesje (zit in een doosje als je het koop voor een paar euro). Dat dep je 2 a 3 keer per week onder je oksels en dat helpt wel tegen nattigheid! Heel goed zelfs.
Helaas krijg ik er uitslag van dus ik kan het niet meer gebruiken, maar het werkte echt perfect!
Er zit wel een geurtje aan maar niet overdreven vrouwelijk ofzo. Trouwens je dept het onder je armen voor je gaat slapen en wast het er dan 's morgens weer vanaf.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zit toch geen overdreven vrouwelijk geurtje aan hoop ik? Het klinkt iig wel goed...
wtf?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Er zit wel een geurtje aan maar niet overdreven vrouwelijk ofzo. Trouwens je dept het onder je armen voor je gaat slapen en wast het er dan 's morgens weer vanaf.
En het is te koop bij de bekende drogisten.
Ja, voor stappen of een belangrijke afspraak is hij prima!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kinkt wel heel erg drastisch ja, maar voor tijdens het stappen zou het wel handig zijn misschien.
Deoleen is gewoon de merknaam neem ik aan?
Axe just doesn't do the trick for me...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:18 schreef saban het volgende:
Ik gebruik al een hele lange tijd Axe Gravity.
Geen problemen mee.
Ik vind alleen die Phoenix van Axe echt goed en de rest is inderdaad matig. En lekker ruiken, tja da's persoonlijk denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil juist van de Axe af, vind ik sowieso een matige deo, irriteert als de hel en lekker ruiken doet het ook al niet, en ik zweet er nog dwars doorheen ook...![]()
Oef, 19 euro...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:21 schreef Helaaz het volgende:
ik heb DE oplossing voor je.
Het is te verkrijgen bij onder andere de DA-drogist, en het heet Syneo 5. Je spuit het voor het slapen gaan onder je oksels, als je je gewassen hebt. Het werkt 3 tot 5 dagen en je mag (en hoeft) verder geen deodorant meer te gebruiken, want je zweet gewoon niet meer! Ik zweer erbij!
Het is wel prijzig, iets van 19 euro, maar je hoeft geen deo meer te kopen en het werkt echt!
Deoleen met odorex extra dry. Als ik dat opdoe heb ik zelfs bij zwaar sporten geen enkel druppeltje op me oksel. Terwijl ik wel als de tiefus zweet (heel de rug nat enzo).quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kinkt wel heel erg drastisch ja, maar voor tijdens het stappen zou het wel handig zijn misschien.
Deoleen is gewoon de merknaam neem ik aan?
Bij het sporten boeit het niet, maar als je tijdens het uitgaan jezelf de tyfus staat te zweten en het begint ook meteen te stinken is dat wel heel erg naadje...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:27 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Deoleen met odorex extra dry. Als ik dat opdoe heb ik zelfs bij zwaar sporten geen enkel druppeltje op me oksel. Terwijl ik wel als de tiefus zweet (heel de rug nat enzo).
Klote zweet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |