jeps, zit alweer op kantoor ..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Hmmz. Moet je nou nog werken ? Iig veel succes vandaag .
het lijkt net of je er zin in hebtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Mjah. Ik heb idd vakantie. Volgende week mag moet ik weer naar school
Ik heb ook vakantie maar ik ga straks alweer naar schoolquote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Mjah. Ik heb idd vakantie. Volgende week mag moet ik weer naar school
mag moetquote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
het lijkt net of je er zin in hebt
euhm...ja...weet je wat...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mag je hier ook reageren als je niet homo bent?
tja, uitzonderingen moeten gemaakt worden ...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:00 schreef tech het volgende:
Voor deze keer, dan...
Waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mag je hier ook reageren als je niet homo bent?
Daar ben ik blij omquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
tja, uitzonderingen moeten gemaakt worden ...
zijn trouwens wel al een hele hoop uitzonderingen gepaseerd door de jaren heen
*even langswappert*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben ik zo slaapverwekkend.
*terug mep*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:06 schreef LeBeau het volgende:
Waarom zie ik niks?*topic mep*
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*terug mep*
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan weer zien... *Norton mep*
Door Norton Firewall's ad blocking zag ik opeens de inhoud van topics niet meer. Dus ik poste maar wat blind.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welke is dat, wou er net eentje instalerenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Door Norton Firewall's ad blocking zag ik opeens de inhoud van topics niet meer. Dus ik poste maar wat blind.
Uh, Norton Firewall 2003... maar de ad blocking kan dus ook uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:31 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke is dat, wou er net eentje instaleren
Ja, ging best goed. Afwachten nu maar of mijn enthousiasme en zelfvertrouwen het gat opvullen van de negen jaar die ik niet voor geld heb gewerkt. Daar struikel ik toch steeds weer overquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Doei doei![]()
![]()
En ging het goed, je gesprek ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uh, Norton Firewall 2003... maar de ad blocking kan dus ook uit.
Veel succesquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:07 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ja, ging best goed. Afwachten nu maar of mijn enthousiasme en zelfvertrouwen het gat opvullen van de negen jaar die ik niet voor geld heb gewerkt. Daar struikel ik toch steeds weer over![]()
Aaaaahwquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:11 schreef Jerruh het volgende:
ik heb het gehad met vergaderen!.
ik wil vrij!
hey timmahquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Aaaaahw![]()
Ik ben de hele week vrij..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hey timmah.
ow, morgen vrij!.
grmblquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben de hele week vrij..
Meivakantie!!!! maar ik heb er nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben de hele week vrij..
Sorry..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
grmbl
opschepper.
ik ben in de ban van projectwerkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sorry..
* In de ban is van Rossetti *
![]()
Hoezo, wat ging er fout ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Meivakantie!!!! maar ik heb er nog niks van gemerkt
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben in de ban van projectwerk.
Schoolproject moet af. Hopen dat het volgende week afkomt want dan MOET het afquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:31 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hoezo, wat ging er fout ?
Aha, heb ik ook. Achterstandje op school, nu moet ik dat allemaal inhalenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Schoolproject moet af. Hopen dat het volgende week afkomt want dan MOET het af
Ga er nu in de vakantie iig niet meer aan werken
Zekers. Daar ga ik de rest van de dagen ook van genietenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Aha, heb ik ook. Achterstandje op school, nu moet ik dat allemaal inhalen. Mjah, vakantie is toch wel relaxt
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
helloow
Freeksterquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:46 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
beavjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Freekster
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:24 schreef Andyvie het volgende:
dat is toch gewoon het aansluitpunt van de aansteker op de bus zetten en dan drukken?
*ook heb*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]![]()
In principe wel, maar bij mij spuit de hele klerezooi er dan uit![]()
vroegerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:03 schreef Andyvie het volgende:
Beavje rookt ook?
Alleen denkt niet iedereen daar zo over. Ik hoorde mijn onderburen gewoon doorkwekken.quote:Mooi moment toch altijd die dodenherdenking. Het doet me elk jaar weer wat
Ik rook ook verder niet enzo, maare wierrook en vieze bewonersquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
vroeger
[..]
Alleen denkt niet iedereen daar zo over. Ik hoorde mijn onderburen gewoon doorkwekken.
och, vroeger, das niet nu meerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
vroeger
[..]
Alleen denkt niet iedereen daar zo over. Ik hoorde mijn onderburen gewoon doorkwekken.
Neej he? Niet nog 1quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heet ook tim
Dat vind ik echt Asociaal... Ik heb het hier ook al een paar keer meegemaakt, dat je van buiten nog gekwek hoort, of dat je precies om die tijd gebeld wordt..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
och, vroeger, das niet nu meer
Doet me denken aan de trein een paar jaar geleden. Ik zat in de trein en die stopt ook 2 minuten om 20:00. Ging er een mobiel van een buitenlander af en die begon vrolijk te kwekken. Terwijl er notabene in het Engels was omgeroepen dat het dodenherdenking was en dat men dan 2 minuten stil was![]()
Ja precies. Iedereen weet het en als je het niet weet hoor je het wel vaak genoeg op radio, tv, krant etc. en nog zijn er elk jaar mensen die niet het respet kunnen opbrengen om 2 minuten in een heel jaar hun klep te houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
och, vroeger, das niet nu meer
Doet me denken aan de trein een paar jaar geleden. Ik zat in de trein en die stopt ook 2 minuten om 20:00. Ging er een mobiel van een buitenlander af en die begon vrolijk te kwekken. Terwijl er notabene in het Engels was omgeroepen dat het dodenherdenking was en dat men dan 2 minuten stil was![]()
Titatimmah!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:08 schreef Timmah het volgende:
Hoi Again!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Titatimmah!![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:13 schreef Timmah het volgende:
[..]![]()
Ik begin al bijna te wennen aan die naam...
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:15 schreef Timmah het volgende:
* Wijst naar ondertitel *
Ik ben overigens nog steeds in de ban van Rossetti
Rosetti is mooi, ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:15 schreef Timmah het volgende:
* Wijst naar ondertitel *
Ik ben overigens nog steeds in de ban van Rossetti
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:08 schreef Timmah het volgende:
Hoi Again!
Ik wil nog steeds naar Mucha... als die er nog is dan..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:20 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Rosetti is mooi, ja.
Verheug me al weken op bezoek aan tentoonstelling van Henk Helmantel, volgende week
oooh, mooi! waar is die tentoonstelling?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds naar Mucha... als die er nog is dan..
In de kunsthallen .. Rotterdam is dat toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:30 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
oooh, mooi! waar is die tentoonstelling?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:.
Dat wordt hem dus niet, te ver weg helaas.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:35 schreef Timmah het volgende:
http://www.kunsthal.nl/InfoAlphonseMucha.html
Same problem here..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:40 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Dat wordt hem dus niet, te ver weg helaas.
Waarom heb jij geen foto in je fotoboek?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Omdat ik eerst leuk op de foto moet staan..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto in je fotoboek?.
goede morgen mr.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:44 schreef XMN8R het volgende:
GOEIESMORREGES !!!
hey!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:50 schreef freek_mst het volgende:
goede morgen mr.![]()
nee hoor ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hey!
errug rustig hier vanaafis iedereen naar de Dam?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
Neej he? Niet nog 1
suc6!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:00 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]![]()
Ik ga vanavond eens lekker private ryan opnemen.![]()
Shit, ik heb net gehoord dat mijn buurvrouw mogelijk een hart infarct heeft, ga der ff snel naar toe. Tot zo..
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:59 schreef Andyvie het volgende:
Ik zit temet mijn pc en ben bang dat ik nu iets heel erg fout heb gedaan
Maar hij doet het nog, dus het zal allemaal wel meevallen
*binnenglip*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:41 schreef Idril-2 het volgende:
*deur op een kiertje zet*
Bonsoir messieurs
Zulke dingen moet je niet zeggen hoor, dan gaat het gegarandeerd fout.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:59 schreef Andyvie het volgende:
Ik zit te kloten met mijn pc en ben bang dat ik nu iets heel erg fout heb gedaanMaar hij doet het nog, dus het zal allemaal wel meevallen
Halloow Booow!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*binnenglip*
'Allo allemaal.
12je!! Nog lekker gedanst met Jim? Is ie nu al bijna 18?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:05 schreef Twaalfje het volgende:
Ik mis Kees :'(
'hoi' btw
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hey!
errug rustig hier vanaafis iedereen naar de Dam?
Iedereen pest muh!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nog lekker gedanst met Jim? Is ie nu al bijna 18?![]()
Stel je toch eens niet zo aan, drama queen!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Iedereen pest muh!!
Ik word BETAALD voor drama jah!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stel je toch eens niet zo aan, drama queen!![]()
En vertel nou, is ie al bijna 18? Of eruit ziende als 18?![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*binnenglip*
'Allo allemaal.
Smoesjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Omdat ik eerst leuk op de foto moet staan..
*naar afwas van gisteren en eergisteren kijkt*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:18 schreef XMN8R het volgende:zwaait-topic!
Nou al 5 keer dat is niet mis!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Ah, het was vals alarm. Maar wel iets met haar hart. Ik vind het ook niet erg ofzo, liever dit dan dat ze dadelijk 3 dagen dood ligt in huis. Ze is alleen enzo, heeft dit al 5 keer gehad![]()
Ik verwijs u door naar Semi, die heeft een afwasmasjien!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:20 schreef LeBeau het volgende:
*naar afwas van gisteren en eergisteren kijkt*![]()
Ik denk dat jij maar eens op andere zaken moet focusen, meneertje!
U rang, my lord?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:16 schreef XMN8R het volgende:
BEAVEEEEEER !?!?!!!!!
MSN ! NU!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
U rang, my lord?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
*binnen val*
Wat eet je psies?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
ik ben aan het eten
Friet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat eet je psies?.
*alles weten wil*
Wat Beautje zegt. Ik was te laat met boodschappen doen en ik had niks meer in huis ;;(quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat eet je psies?.
*alles weten wil*
Prins!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:43 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Beaver!1![]()
Aaawww, ow ja, die was zooo lievquote:
Wat ongezond!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Friet.
Vertel! Vertel! Vertel! Ik weet namelijk helemaal niets.quote:*alles weet*
Ja maar Beavje was vergeten boodschappen te doenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat ongezond! [afbeelding] Je moet wel genoeg vitamientjes enzo eten hoor, beavje!
[..]
Vertel! Vertel! Vertel! Ik weet namelijk helemaal niets..
OW?!?!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawww, ow ja, die was zooo liev
Alleen jammer dat ie dus toch hetero bleek te zijn.
En in M. hebben ze geen AH-tje waar je tot 10 uur terecht kunt?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar Beavje was vergeten boodschappen te doen
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:49 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
OW?!?!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:49 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
OW?!?!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik ga meestal naar de Edah, die is een stuk dichterbij maar die was dus al om 7 uur dicht en ik kwam daar dus om 20 over 7.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En in M. hebben ze geen AH-tje waar je tot 10 uur terecht kunt?.
Boodschappen doen tussen alle yuppen die snel nog wat lekkers in huis halen.
Ik zat ook op het randje! Maarja, ik zat te janken bij Brother Bear, dus dat zegt niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:49 schreef Cybart het volgende:
heb hem net gehuurd en meteen gekopieerd....
zucht...
heb nog nooit gejankt bij een film, maar dit was wel weer ff slikken...
had ik ook al toen ik hem in de bios zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had je kunnen verwachten op 4 Mei.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ik ga meestal naar de Edah, die is een stuk dichterbij maar die was dus al om 7 uur dicht en ik kwam daar dus om 20 over 7.
En de AH was ook al dicht
Bij de AH op 't Museumplein in ASD kom je vooral alleenstaande nichten tegen rond deze tijd hoor......quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En in M. hebben ze geen AH-tje waar je tot 10 uur terecht kunt?.
Boodschappen doen tussen alle yuppen die snel nog wat lekkers in huis halen.
De Fransen anders ook wel, met le Fabuleux destin d'Amélie Poulain.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zat ook op het randje! Maarja, ik zat te janken bij Brother Bear, dus dat zegt niks.
Is echt een super film, Love Actually! Een en al romantiek, en zo leuk en lief gebracht allemaal.
Die britten kunnen er wel wat van, als het op roco's aankomt.
Ja, op zich ook wel logisch maar ik had er niet aan gedacht. Ik bedoel, met koninginnedag waren ze ook open.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat had je kunnen verwachten op 4 Mei.
Améliequote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Fransen anders ook wel, met le Fabuleux destin d'Amélie Poulain..
In Amsterdam moet je ook ergens anders zijn als jequote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:54 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Bij de AH op 't Museumplein in ASD kom je vooral alleenstaande nichten tegen rond deze tijd hoor......
Oh kut, dat is waar ook. Dan was zelfs de AH XL wel dicht denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, op zich ook wel logisch maar ik had er niet aan gedacht. Ik bedoel, met koninginnedag waren ze ook open.
Ik geloof niet dat Twaalfjuh met alleenstaande nichten Schattige Notenrijstafdeling Jongens bedoeltquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In Amsterdam moet je ook ergens anders zijn als jejongens
tegen wilt komen.
.
echt een paar dingen zijn echt superleuk...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zat ook op het randje! Maarja, ik zat te janken bij Brother Bear, dus dat zegt niks.
Is echt een super film, Love Actually! Een en al romantiek, en zo leuk en lief gebracht allemaal.
Die britten kunnen er wel wat van, als het op roco's aankomt.
Die heb ik nog steeds niet gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De Fransen anders ook wel, met le Fabuleux destin d'Amélie Poulain..
Dat had ik begrepen. 12je zegt dat je nu alleen maar alleenstaande nichten bij de AH tegenkomt. En vervolgens geef ik aan dat in A'dam de AH ook niet de plaats is waar je leuke jongens tegenkomt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Twaalfjuh met alleenstaande nichten Schattige Notenrijstafdeling Jongens bedoelt
Shame on Youquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet gezien.![]()
En Moulin Rouge moet ik ook nog kijken, die heb ik nou al een jaar op DVD.
Dat verdient een billenkoeksmiley!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan Bridget... dat weet ik zo net nog niet hoor. Zijn ook heel andere films, waar bij LA de focus echt op de romantiek ligt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
echt een paar dingen zijn echt superleuk...
maar een paar dingen zijn ook zo mooi....
die verhaallijn van emma thompson is gewoon zo fucking goed...
maar goed, dit is inderdaad nog beter dan nothing hill, 4 weddings en bridget...
nadeel van de film is wel dat ik me er hopeloos alleen van ga voelenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Shame on You
Moulin Rouge is echt zooo mooi!!
Love Actually moet ik nog steeds zien, niemand wilde toen met me mee naar de biosMaar nu ga ik hem weleens huren, echt een typische film die ik wel geweldig moet vinden!
Neuh.......quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Twaalfjuh met alleenstaande nichten Schattige Notenrijstafdeling Jongens bedoelt
*trein pak naar Brabant*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
nadeel van de film is wel dat ik me er hopeloos alleen van ga voelen
Moulin Rouge!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En Moulin Rouge moet ik ook nog kijken, die heb ik nou al een jaar op DVD.
bwuh toch maar niet kijken danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
nadeel van de film is wel dat ik me er hopeloos alleen van ga voelen
ja ok, bridget is puur comedy (vond het boek daarvan trouwens beter)....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan Bridget... dat weet ik zo net nog niet hoor. Zijn ook heel andere films, waar bij LA de focus echt op de romantiek ligt.
Ik ga trouwens naast de meneer eerder in dit topic helemaal voorKarl
, en zou het wel weten als ik een broertje in een inrichting had.
Broertje.
Love Actuallyquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Welke film is dat?
Ik heb hem nu al zovaak gezien maar hij verveelt echt nooitquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moulin Rouge!![]()
lol... ik ga zo naar bed...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:03 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*trein pak naar Brabant*
is nu te laat he....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
bwuh toch maar niet kijken danMisschien leuk om te kijken met een nieuwe liefde dan
![]()
Het is ook niet alleen het uiterlijk, hij is zo lief verlegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja ok, bridget is puur comedy (vond het boek daarvan trouwens beter)....
Karl vind ik helemaal niks. zo'n shampooreclamegozer.. nep... hij's knap, maa ik zou verder niet echt op hem vallen qua uiterlijk
Sow is dat!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
is nu te laat he....
maar volgende keer kijk ik hem inderdaad maar niet meer alleen
Ow, die zag ik liggen bij de MediaMarkt zondag. Is ie echt zo leuk?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Love Actually
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ow, die zag ik liggen bij de MediaMarkt zondag. Is ie echt zo leuk?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:10 schreef Cybart het volgende:
@LB: dan wil ik Andrew Lincoln, mag jij die vent die Karl speelt
@12je: was dat een hint
@Markie: ja, ik vind hem wel leuk eigenlijk.. mooi... niet zo blij
@iedereen: weltrusten...
Dacht ik wel, voortaan niet meer zo boos doen over Kim Lian hequote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:10 schreef Cybart het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:10 schreef Cybart het volgende:
*nieuwsgierig is*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Rodrigo Santoro
![]()
En slaap lekker, Bartje!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*nieuwsgierig is*
*Googled*
Oeh! Helloow!
Hij zat ook in Charlie's Angels 2quote:
Jij vind niks leuk als het niet in een leren tuigje zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Iew! Bubye!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij vind niks leuk als het niet in een leren tuigje zit.
Ow en hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij vind niks leuk als het niet in een leren tuigje zit.
*meldt*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
Halloow! Wakker worden! Zijn jullie er nog?!
De dierentuin vind ie ook leukquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:34 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow en hoe weet jij dat?![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
Halloow! Wakker worden! Zijn jullie er nog?!
Queer As Folk gekeken?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:46 schreef Andyvie het volgende:
ja hoor, ik ben er nog
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga naar bed zodadelijkalvast.
Ik weet toch niet wat jij aan het doen bent? En hoe groot is de kans dat je met je fotoboek aan het friemelen bent?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ben ik eens met m'n fotoboek aan het friemelen, is het ook weer niet goed..
Uhuh! Goeie aflevering weer!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Queer As Folk gekeken?
Mjah, en Justin's nieuwe kapsel is ook leukquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Uhuh! Goeie aflevering weer!
Het staat hem erg goed inderdaad! Hij wordt er leuker door, vind ikquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah, en Justin's nieuwe kapsel is ook leuk
Brian noemde hem toen ook Justin Timberlake!
Dat langere haar was ook wel leuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het staat hem erg goed inderdaad! Hij wordt er leuker door, vind ik
Nagenoeg nihil.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij aan het doen bent? En hoe groot is de kans dat je met je fotoboek aan het friemelen bent?
Jammer. Ben best benieuwsgierigd.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nagenoeg nihil..
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nagenoeg nihil..
D'r staat nu iets in.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:00 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jammer. Ben best benieuwsgierigd.
Goh leuk hoor! Maar je kijkt wel ene beetje bang-ig of sowquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r staat nu iets in..
.
Dat zouden we eens moeten testen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:
(of ligt pupje zo lekker?)
Je bent oud en pupje ligt lekker?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Waarom val ik tegenwoordig ALTIJD in slaap tijdens een film?Ben ik nou echt zo oud geworden? (of ligt pupje zo lekker?)
Ja cursusmateriaal!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat zouden we eens moeten testen..
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Goh leuk hoor! Maar je kijkt wel ene beetje bang-ig of sow
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat zouden we eens moeten testen..
Nou, iig niet van: "oh-oh, hij gaat elke moment afdrukken..."quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Hoemoekdankijkuh?
Ook goeienaafquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Waarom val ik tegenwoordig ALTIJD in slaap tijdens een film?Ben ik nou echt zo oud geworden? (of ligt pupje zo lekker?)
Ik stel me beschikbaar!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan gaan we een uitgebreide steekproef nemen, waarbij willekeurige mannen zowel bij pupje als bij andere willekeurige mannen liggend een film moeten kijken..
Te láááááát!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik stel me beschikbaar!!!
maar dan iets minder wanhopig enzo
Normaal zijn jullie ook niet zo snel met reageren.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:18 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Te láááááát!!
Jij wilde Flo toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:18 schreef LeBeau het volgende:
Komt die Jef of Jeff of wat het ook was ook testen?
En mogen we dan op de PS2 of heb ik daar m'n kansen verspeeld?
...wie is Flo?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wilde Flo toch?
En dan met Jef zeker stiekem een beetje liggen kroelen in het hooi op de zolder van Pup & Ang3l?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:18 schreef LeBeau het volgende:
Je blijft met je gierige tengels van de PS2 af jij!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:18 schreef LeBeau het volgende:
Flo is voor GE!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wilde Flo toch?
Heej, en wat krijg ik?!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flo is voor GE!![]()
Ja, in zekere zin wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flo is voor GE!![]()
www.doyouknowflo.nlquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...wie is Flo?
Opblaasbaar cursusmateriaal van de LOI?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heej, en wat krijg ik?!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opblaasbaar cursusmateriaal van de LOI?
Is Pupje een eigenlijk maar een opblaasbeest?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opblaasbaar cursusmateriaal van de LOI?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:29 schreef Ang3l het volgende:opblaaspupje
Gewoon aan't ventieltje frutten
Anyway, we gaan slapen!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je blijft met je gierige tengels van de PS2 af jij!
En Jeff mag je ook niet zoenen!!Dat doe IK wel!
Ach je hebt de franse rugby meneren nog.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik mag ook NIKS!![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach je hebt de franse rugby meneren nog.
Dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
Daar kan ik wel mee leven hoor!
Ow gelukkig, ik heb het niet afgekeken, Werd me iets téquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:44 schreef Timmah het volgende:
Anne Frank is afgelopen
*naar RTL nieuws staar*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow gelukkig, ik heb het niet afgekeken, Werd me iets té
Jeuhj! dubbele Friends nu!
Niet afgekeken? Waarom niet? Ik vond het wel jammer dat een groot deel van de feiten werd losgelaten door zoveel te laten zien van het Kamp enzo. Maar vond em verder wel goed verfilmd..!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow gelukkig, ik heb het niet afgekeken, Werd me iets té
Jeuhj! dubbele Friends nu!
Nou ik moest van iemand op MSN komen en toen ben ik blijven hangen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Niet afgekeken? Waarom niet? Ik vond het wel jammer dat een groot deel van de feiten werd losgelaten door zoveel te laten zien van het Kamp enzo. Maar vond em verder wel goed verfilmd..!
Net 5quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*naar RTL nieuws staar*
Waar zitten jullie te kijken?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Net 5
Ja en er komen vanavond 2 afleveringen achter elkaar. Dus ook die wat morgen om 19.30 komt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]Deze aflevering vond ik leuk!
Maar ik vond elke Friends aflevering wel leuk dus dat zegt op zich niks.
Ik hoef nooit voor iemand op MSN te komen om vervolgens te blijven hangen..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ik moest van iemand op MSN komen en toen ben ik blijven hangen.
Ik zat in de Expreszo te bladeren.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
Zit nu iedereen Friends te kijken?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:58 schreef blublub het volgende:HOPLA
Dat hoef je niet te leren! Je bent al bezet!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zat in de Expreszo te bladeren..
Een artikeltje "Flirten doe je zo."
MSN! NU!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:59 schreef Timmah het volgende:
Ik hoef nooit voor iemand op MSN te komen om vervolgens te blijven hangen..
Aaawww, wat liev van rijmeneer!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
MSN! NU!
Klopt, maar dan kan ik er toch nog wel een artikeltje over lezen? Vol afschuw, overigens.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te leren! Je bent al bezet!
Tuurlijk mag je het lezen, je hebt er alleen weinig aanquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan ik er toch nog wel een artikeltje over lezen? Vol afschuw, overigens..
Ik wil me kunnen wapenen tegen geflirt van Enge Mannen, en daarvoor moet ik me eerst verdiepen in de aanvalsstrategieën van de vijand.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je het lezen, je hebt er alleen weinig aan
Ik durf nooit mensen toe te voegen..quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
MSN! NU!
*herken*quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik durf nooit mensen toe te voegen..
*ook herken*quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*herken*
schijterd!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*herken*
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
*herken*
waarom ga je daar nou weer van blozen??quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook herken*quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:15 schreef blublub het volgende:
[..]
waarom ga je daar nou weer van blozen??
Tsk! De hoer!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:10 schreef Timmah het volgende:
Rijmeneer heeft mij toegevoegd
Ja dan wil ik ook!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:20 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tsk! De hoer!
*jaloers is en ook toevoegd*
Jij staat d'r al opquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dan wil ik ook!
Joh?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jij staat d'r al op
Jah DUH. Kan een meid nie af en toe een grappie maken? Wordt 't weer nie begrepen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Joh?
Ik bedoelde Timmah
Sorryquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:28 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah DUH. Kan een meid nie af en toe een grappie maken? Wordt 't weer nie begrepen?
Beaverdingest!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry
*kusknufkroel*
Gerdooooow! Hoe istie, ouwe slettebak?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:29 schreef Gerdo het volgende:
Homo's!.
Ja, hoi, ik leef nog!.
Mauw.quote:
Je bent nog de enige met een Ik ben een G_E *** -icoon.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:29 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaverdingest!.
Life is good, en nu braaf mét vriendin!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gerdooooow! Hoe istie, ouwe slettebak?
Gerdooooooow!!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:29 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaverdingest!.
Dat ben ik al maanden, ik ben graag uniek!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent nog de enige met een Ik ben een G_E *** -icoon..
Ik wil ook op jouw msn!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:31 schreef blublub het volgende:
ik schrikte zo van al die mensen op msn zeg jeetje
maar wel leuk hoor![]()
Life is great wist je dat?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerdooooooow!!!!!
ga je gang zou ik zeggen...quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:33 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik wil ook op jouw msn!.
Met dinnetje?!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:34 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Life is great wist je dat?
*morgen bevrijdingsfeesten in Wageningen af gaat*
B-braaf?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:32 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Life is good, en nu braaf mét vriendin!!
Ik heb net m'n msn uitgezet, morgen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:34 schreef blublub het volgende:
[..]
ga je gang zou ik zeggen...
quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*kusknufkroel*
Trustenquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E gaat slapen, morgen weer vroeg op enzo
Die mag niet mee.... en nee, van mij mag dat wel maar van de Nederlandse defensie niet.... Ze moet donderdag beginnen met testen voor de landmacht en mag dan de 24 uur ervoor geen drank tot zich nemen en veel herrie over zich heen krijgen...quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met dinnetje?!
Ehmm, sorry?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
B-braaf?![]()
M'n wereld, wat doe je?
ik geloof t lekker toch nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:35 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik heb net m'n msn uitgezet, morgen!.
Dat merk je dan morgen lekker toch wel!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:38 schreef blublub het volgende:
[..]
ik geloof t lekker toch niet
ohw maar dan ben ik t toch weer vergetenquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:38 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat merk je dan morgen lekker toch wel!.
Tot je mij ineens ziet verschijnen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:40 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw maar dan ben ik t toch weer vergeten
Doeiiquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E gaat slapen, morgen weer vroeg op enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |