abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1336383
Ik gebruik hem bijna nooit, maar dan hier alsnog:

Bedankt voor het laten zien dat je in staat bent om een feestje te bouwen voor 80.000 man maar toch ook wel leuk dat je nul komma nul begrepen hebt van de planning hoe 80.000 man naar huis zouden moeten gaan. Bedankt voor het daardoor organiseren van een fikse boswandeling van 6 km naar de pendelbussen die naar Sloterdijk reden die uiteraard door mensen in partykleding afgelegd moest worden door de hevige regen op een koude nacht. Bedankt voor het veroorzaken van een onderkoeling bij alle wandelaars en de zware onderkoeling die bij sommige mensen optraden dat zich uitte door het wegvallende bewustzijn van onder andere een vriendin in de groep waar ik mee weg was. Bedankt voor het indirect veroorzaken van rellen en een heuse busbrand, die door de gefrusteerde en panische wandelaars veroorzaakt werden toen bleek dat de bussen niet of nauwelijks reden en iedereen maar op eigen houtje 20 km zou moeten gaan lopen in partykleding bij gevoelstemperaturen die dicht bij het nulpunt lagen. Bedankt voor het afgelopen uur waarin ik tijd nodig had om weer te ontdooien om deze zinnen te kunnen typen.

"Dance Valley 2002, Bigger and Better"?

Nog groter? Nog lamlendiger? Doe mij dan maar zo'n gratis kaartje en misschien komen we dan in het aluminiumfolie wat we gekregen hebben bij de EHBO-mensen. Betalen? Never!

pi_1336386
Ik ken het maar al te goed!
Heb al eens een keer 15 kilometer naar het station gelopen zonder jas omdat het busvervoer zo kut geregeld was...
gelukkig zijn mijn volgende 3 parties op loopafstand van het station... en anders was ik wel met de auto gegaan

owja bijna vergeten: (ookal ben ik er niet geweest)

I always tell the truth, even when I lie!
pi_1336387
Feest zelf was leuk, maar ik ben net binnen en te pissed om daar lekker uitgebreid over te schrijven. Hoe een mooie dag in een hel kan veranderen.

Overigens hulde aan al het ambulancepersoneel wat met dekens aan kwam zetten en de politie die samen met de brandweer snel tenten opbouwde. Even een schets van de situatie: er waren dus meer dan 200 voertuigen bezig met de toestand. Ik hoop dat de rekening van die noodoperatie aan Dance Valley wordt gepresenteerd.

pi_1336389
Tja... sodemieter. Heb op de heen weg al 8 kilometer gelopen. Okee, dat is tot daar aan toe...

Maar de terug weg! Tering hee, dat was echt erg
Om 1 uur liepen we van het terrein af, ik met nog iemand de auto halen. 8 km lopen in de stromende regen, auto nog vast in het zand en dus moeten graven.
En dan terug komen en zien dat het hele park blauw gekleurd is van de sirenes van de ambulances.
Al met al 6 uur al weer thuis. ucha.

Nou, een slechtere afsluiting bestaat gewoon weg niet!

En wat hoor ik op de radio: De organisatie van Dance Valley is teleurgesteld omdat de bezoeker geen genoeg geduld zouden hebben op de bussen en omdat er een hek omgegooid was. NOU!!! Geef me snel een pistool Probeer ons ook nog eens de schuld te geven ...

Zo, ik ook m'n ei weer kwijt.

zondag 5 augustus 2001 @ 07:39:26 #5
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1336392
Dit had ik al in het andere DV-topic geschreven, maar het past hier beter:

"Wat een g*dg&*(&^!2 klere organisatie van de heen- en terugreis. Aangezien je met z'n duizenden tegelijk stond te dringen voor een paar bussen (vooral bij de trappen op het festivalterrein), was het enige alternatief lopen.... 15 kilometer in de stromende regen (terugreis) en heen bovendien ook. Terwijl Spaarnwoude tegen Haarlem aan ligt Waarom geven ze dan het advies om naar Sloterdijk te reizen?
Echt diep triest.... Ik ben om 12.00 vertrokken en we waren binnen om 17.30 (ik woon in Leiden). En om 23.15 weer weg, en ben net thuis!!!"

Feest zelf was tof

zondag 5 augustus 2001 @ 07:58:09 #6
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1336397
Zwaar klote.
Organisatoren van dit soort gelegenheden moeten aan veel regels voldoen maar toch dit... Tijd dat er regels bijkomen waarin bepaalde eisen worden gesteld aan het vervoer van de bezoekers na afloop.

Maar rellen?
Bus in de fik steken?
Lekker nuttig.

* nipeng zegt niet dat jullie hier aan meededen.

pi_1336467
ik zie weer eens dat ik een ontzettende geluk heb gehad bij het vervoer het een terug. Heen ben ik alleen gegaan. Kon op 9.15 gewoon meteen de pendelbus inlopen. Van sommigen heb ik gehoord van wachtijden van 4 uur.

Waar ik idd niet op had gerekend was die flinke wandeling naar het terein zelf. het was dus een rondje om Dance Valley heen. VIP's mochten halverwege door het hek heen glippen. Gelukkig werd ik vergezeld door een vriendelijke werknemer van het security bedrijf Rep's die zelfs nog een stuk verder moest lopen voor pasje, kledij e.d. En ook eigenlijk totaal niet wist waar die moest zijn. Mijn nicht die die avond optreedde had ook totaal geen idee bij wie ze moest na een paar kilometer lopen en gevraag kwam ze er eindelijk uit.
Ik ben echt superblij dat ik niet met de pendelbus terug ben gegaan maar bij een vriend ben blijven slapen die met de auto was. Het begon idd hevig te onweren en regenen toen we wegreden. Opstoppingen hebben we ook redelijk kunnen ontwijken.

Hindelijk was wel dat je drinkbonnetjes en Etensmunten apart moest halen. En dan dus 2 keer in een lange rij moest staan. En dan nog 3 en 4 keer om je eten en drinken te halen. "BTW ik wist niet dat er zoveel liefhebbers van Surinaams eten waren"

Voor de rest zoals MrBig zei:"Dance Valley" zelf was geweldig. Prima sfeer. Ik ga het zeker een keer over doen!

inu-oniichan : "The dog-eared bro"
  zondag 5 augustus 2001 @ 10:52:37 #8
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_1336511
Alleerst wil ik zeggen dat het feest zelf idd tof was.
De terugreis had ik veel geluk. We waren om 23:00 wegegaan en toen was het nog goed geregeld met de bussen. Ze kwamen af en aan rijden. De heenreis schijn ik ook veel geluk te hebben gehad met mijn 2 uur wachten op station Slotermeer

En 8 gulden voor een broodje hamburger of kroket???

pi_1336570
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het idd een groot fiasco was mbt de terugreis, vele mensen waren ondergekoeld opgenomen in het ziekenhuis.

Ik vind dat zo achterlijk!!! Als je een feest gaat organiseren moet je dr maar gewoon voor zorgen dat de mensen ook weer op een normale manier thuiskomen.

Bij Bon Jovi in de ArenA op 8 juni was het ook al zo'n chaos omdat er geen extra treinen reden en er wel zo'n 30.000 extra mensen met de trein vanaf Duivendrecht naar verschillende locaties moesten

Maar dit slaat natuurlijk alles... belachelijk

zondag 5 augustus 2001 @ 11:17:12 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_1336593
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 07:05 schreef MrBig het volgende:

Bedankt voor het laten zien dat je in staat bent om een feestje te bouwen voor 80.000 man maar toch ook wel leuk dat je nul komma nul begrepen hebt van de planning hoe 80.000 man naar huis zouden moeten gaan.

Ze hebben ruim 10 miljoen gulden verdient aan toegangsbewijzen. De rest zal ze worst wezen neem ik aan.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 5 augustus 2001 @ 11:26:05 #11
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1336629
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 11:17 schreef R@b het volgende:

[..]

Ze hebben ruim 10 miljoen gulden verdient aan toegangsbewijzen. De rest zal ze worst wezen neem ik aan.

Wat was de entreeprijs
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
pi_1336672
Vind het jammer maar 't was inderdaad gisternacht echt super kut weer (nu trouwens nog)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 5 augustus 2001 @ 11:33:41 #13
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_1336684
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 11:26 schreef Zworld het volgende:

[..]

Wat was de entreeprijs

100,-
Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
pi_1336689
Survival rulezzzzzzzz

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  zondag 5 augustus 2001 @ 11:45:04 #15
1358 Xhorder
He's back...
pi_1336753
Doet me denken aan Dynamo Open Air 2 jaar geleden. Dat was net zo erg. Alleen geen regen, maar hitte en het was overdag. Dit soort festivals moeten ze gewoon niet zo groot maken, dat kan gewoon niet goed gaan.
... na vijf jaar
pi_1336976
Hmmm, wij hadden de auto geparkeerd aan de overkant van het water, en zijn met de pont over gegaan. Het was een flinke wandeling ja, maar opzich goed te doen. Ik heb niks gemerkt van enorm slecht weer? (Maar wij gingen al rond 22:45 weg dus)

Vond het wel een vette party, alleen die ingang was klote omdat we helemaal aan de andere kant aankwamen, en we om het hele terein moesten lopen....

pi_1337140
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 11:17 schreef R@b het volgende:

[..]

Kassa! $$$$$
#geen
pi_1337216
ja wat kan ik zeggen, heb het al in DV topic gezet

verschrikkelijk, afschuwlijk, drama, janken en zwaar onderkoeld dat zijn de woorden die mij zullen doen terug denken aan DV 2001

en dat terwijl het feest fantastische was, maar dat zal ik me niet herinneren.

pi_1337247
* Tardis hoopt dat het met het BBQfeest van Fok! beter geregeld is

Ik hoorde op de radio al over de problemen er naar toe. Blijkbaar was terug nog veel erger
Bah, denk je een leuk feestje te hebben, maar ben je veel meer bezig met het vervoer ed.

zondag 5 augustus 2001 @ 13:07:32 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1337279
Ik snap sowieso niet wat mensen anders verwachten bij dit soort mallotige massabijeenkomsten.

Dus niet zeiken...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2001 @ 13:12:24 #21
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1337309
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 13:01 schreef Tardis het volgende:
* Tardis hoopt dat het met het BBQfeest van Fok! beter geregeld is

knip

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 5 augustus 2001 @ 13:23:46 #22
1358 Xhorder
He's back...
pi_1337371
quote:
Ik snap sowieso niet wat mensen anders verwachten bij dit soort mallotige massabijeenkomsten.

Dus niet zeiken...

Je mag toch wel verwachten dat de organisatie de boel een beetje goed regeld. Blijkbaar hebben ze het deze keer uit de hand laten lopen... als organisatie zet je je op deze manier wel erg voor schut.
... na vijf jaar
pi_1337764
Je hebt het toch wel een beetje aan jezelf te danken hoor !!

Je had voor die 8 kilometer toch ook een taxi kunnen reserveren? Probleem opgelost. Kost je een paar gulden, maar als je 100 gulden aan het kaartje en weet-ik-veel-hoeveel aan drank uitgeeft moet dat geen probleem zijn.

pi_1337774
Ik heb ook 10 km ofzo erheen zitten lopen Het was eigenlijk meer een wandelvierdaagse. Maar gelukkig was het mooi weer.
Op de terugweg heb ik ontzetten veel geluk gehad door een gozer tegen te komen die een VIP kaartje had en z'n auto vlakbij dancevalley had staan
Maar wat een chaos zeg na afloop.
[url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/jonkie.xl/images/cs1x.jpg]CS1X rules![/url]
  zondag 5 augustus 2001 @ 14:32:49 #25
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1337894
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 13:23 schreef Xhorder het volgende:
Je mag toch wel verwachten dat de organisatie de boel een beetje goed regeld. Blijkbaar hebben ze het deze keer uit de hand laten lopen... als organisatie zet je je op deze manier wel erg voor schut.
Nou, twas vorig jaar ook al slecht georganiseerd. Hadden ze van kunnen leren. Kben blij dat ik dit jaar niet geweest ben!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')