Bedankt voor het laten zien dat je in staat bent om een feestje te bouwen voor 80.000 man maar toch ook wel leuk dat je nul komma nul begrepen hebt van de planning hoe 80.000 man naar huis zouden moeten gaan. Bedankt voor het daardoor organiseren van een fikse boswandeling van 6 km naar de pendelbussen die naar Sloterdijk reden die uiteraard door mensen in partykleding afgelegd moest worden door de hevige regen op een koude nacht. Bedankt voor het veroorzaken van een onderkoeling bij alle wandelaars en de zware onderkoeling die bij sommige mensen optraden dat zich uitte door het wegvallende bewustzijn van onder andere een vriendin in de groep waar ik mee weg was. Bedankt voor het indirect veroorzaken van rellen en een heuse busbrand, die door de gefrusteerde en panische wandelaars veroorzaakt werden toen bleek dat de bussen niet of nauwelijks reden en iedereen maar op eigen houtje 20 km zou moeten gaan lopen in partykleding bij gevoelstemperaturen die dicht bij het nulpunt lagen. Bedankt voor het afgelopen uur waarin ik tijd nodig had om weer te ontdooien om deze zinnen te kunnen typen.
"Dance Valley 2002, Bigger and Better"?
Nog groter? Nog lamlendiger? Doe mij dan maar zo'n gratis kaartje en misschien komen we dan in het aluminiumfolie wat we gekregen hebben bij de EHBO-mensen. Betalen? Never!
owja bijna vergeten:
(ookal ben ik er niet geweest)
Overigens hulde aan al het ambulancepersoneel wat met dekens aan kwam zetten en de politie die samen met de brandweer snel tenten opbouwde. Even een schets van de situatie: er waren dus meer dan 200 voertuigen bezig met de toestand. Ik hoop dat de rekening van die noodoperatie aan Dance Valley wordt gepresenteerd.
Maar de terug weg! Tering hee, dat was echt erg
Om 1 uur liepen we van het terrein af, ik met nog iemand de auto halen. 8 km lopen in de stromende regen, auto nog vast in het zand en dus moeten graven.
En dan terug komen en zien dat het hele park blauw gekleurd is van de sirenes van de ambulances.
Al met al 6 uur al weer thuis. ucha.
Nou, een slechtere afsluiting bestaat gewoon weg niet!
En wat hoor ik op de radio: De organisatie van Dance Valley is teleurgesteld omdat de bezoeker geen genoeg geduld zouden hebben op de bussen en omdat er een hek omgegooid was. NOU!!! Geef me snel een pistool Probeer ons ook nog eens de schuld te geven
...
Zo, ik ook m'n ei weer kwijt.
"Wat een g*dg&*(&^!2 klere organisatie van de heen- en terugreis. Aangezien je met z'n duizenden tegelijk stond te dringen voor een paar bussen (vooral bij de trappen op het festivalterrein), was het enige alternatief lopen.... 15 kilometer in de stromende regen (terugreis) en heen bovendien ook. Terwijl Spaarnwoude tegen Haarlem aan ligt Waarom geven ze dan het advies om naar Sloterdijk te reizen?
Echt diep triest.... Ik ben om 12.00 vertrokken en we waren binnen om 17.30 (ik woon in Leiden). En om 23.15 weer weg, en ben net thuis!!!"
Feest zelf was tof
Maar rellen?
Bus in de fik steken?
Lekker nuttig.
* nipeng zegt niet dat jullie hier aan meededen.
Waar ik idd niet op had gerekend was die flinke wandeling naar het terein zelf. het was dus een rondje om Dance Valley heen. VIP's mochten halverwege door het hek heen glippen. Gelukkig werd ik vergezeld door een vriendelijke werknemer van het security bedrijf Rep's die zelfs nog een stuk verder moest lopen voor pasje, kledij e.d. En ook eigenlijk totaal niet wist waar die moest zijn. Mijn nicht die die avond optreedde had ook totaal geen idee bij wie ze moest na een paar kilometer lopen en gevraag kwam ze er eindelijk uit.
Ik ben echt superblij dat ik niet met de pendelbus terug ben gegaan maar bij een vriend ben blijven slapen die met de auto was. Het begon idd hevig te onweren en regenen toen we wegreden. Opstoppingen hebben we ook redelijk kunnen ontwijken.
Hindelijk was wel dat je drinkbonnetjes en Etensmunten apart moest halen. En dan dus 2 keer in een lange rij moest staan. En dan nog 3 en 4 keer om je eten en drinken te halen. "BTW ik wist niet dat er zoveel liefhebbers van Surinaams eten waren"
Voor de rest zoals MrBig zei:"Dance Valley" zelf was geweldig. Prima sfeer. Ik ga het zeker een keer over doen!
En 8 gulden voor een broodje hamburger of kroket???
Ik vind dat zo achterlijk!!! Als je een feest gaat organiseren moet je dr maar gewoon voor zorgen dat de mensen ook weer op een normale manier thuiskomen.
Bij Bon Jovi in de ArenA op 8 juni was het ook al zo'n chaos omdat er geen extra treinen reden en er wel zo'n 30.000 extra mensen met de trein vanaf Duivendrecht naar verschillende locaties moesten
Maar dit slaat natuurlijk alles... belachelijk
quote:Ze hebben ruim 10 miljoen gulden verdient aan toegangsbewijzen. De rest zal ze worst wezen neem ik aan.
Op zondag 05 augustus 2001 07:05 schreef MrBig het volgende:Bedankt voor het laten zien dat je in staat bent om een feestje te bouwen voor 80.000 man maar toch ook wel leuk dat je nul komma nul begrepen hebt van de planning hoe 80.000 man naar huis zouden moeten gaan.
quote:Wat was de entreeprijs
Op zondag 05 augustus 2001 11:17 schreef R@b het volgende:[..]
Ze hebben ruim 10 miljoen gulden verdient aan toegangsbewijzen. De rest zal ze worst wezen neem ik aan.
quote:100,-
Op zondag 05 augustus 2001 11:26 schreef Zworld het volgende:[..]
Wat was de entreeprijs
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA
Vond het wel een vette party, alleen die ingang was klote omdat we helemaal aan de andere kant aankwamen, en we om het hele terein moesten lopen....
quote:Kassa! $$$$$
Op zondag 05 augustus 2001 11:17 schreef R@b het volgende:[..]
Ze hebben ruim 10 miljoen gulden verdient aan toegangsbewijzen. De rest zal ze worst wezen neem ik aan.
verschrikkelijk, afschuwlijk, drama, janken en zwaar onderkoeld dat zijn de woorden die mij zullen doen terug denken aan DV 2001
en dat terwijl het feest fantastische was, maar dat zal ik me niet herinneren.
Ik hoorde op de radio al over de problemen er naar toe. Blijkbaar was terug nog veel erger
Bah, denk je een leuk feestje te hebben, maar ben je veel meer bezig met het vervoer ed.
Dus niet zeiken...
V.
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 13:01 schreef Tardis het volgende:
* Tardis hoopt dat het met het BBQfeest van Fok! beter geregeld isknip
quote:Je mag toch wel verwachten dat de organisatie de boel een beetje goed regeld. Blijkbaar hebben ze het deze keer uit de hand laten lopen... als organisatie zet je je op deze manier wel erg voor schut.
Ik snap sowieso niet wat mensen anders verwachten bij dit soort mallotige massabijeenkomsten.Dus niet zeiken...
Je had voor die 8 kilometer toch ook een taxi kunnen reserveren? Probleem opgelost. Kost je een paar gulden, maar als je 100 gulden aan het kaartje en weet-ik-veel-hoeveel aan drank uitgeeft moet dat geen probleem zijn.
quote:Nou, twas vorig jaar ook al slecht georganiseerd. Hadden ze van kunnen leren. Kben blij dat ik dit jaar niet geweest ben!
Op zondag 05 augustus 2001 13:23 schreef Xhorder het volgende:
Je mag toch wel verwachten dat de organisatie de boel een beetje goed regeld. Blijkbaar hebben ze het deze keer uit de hand laten lopen... als organisatie zet je je op deze manier wel erg voor schut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |