Pas maar op dat er niet een of andere Teletoeter is die je voor is!quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Zal 2 weken van tevoren de hele mik hier wel neerdumpen
Dit voor VBL onlyquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pas maar op dat er niet een of andere Teletoeter is die je voor is!
Oki, dat vind ik ook wel ok, als DG dat ook vind kunnen we voordat het EK begint en het aantal deelnemers bekend is de prijzen onder de eerste 3 bekend gemaakt worden.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:42 schreef popolon het volgende:
Heb je mailtje net gekregen.
Goed idee maar ik vind niet dat er maar één prijs moet zijn, wordt dan zo'n belachelijk bedrag voor maar één persoon. Stel dat er 15 meedoe: 150 euro ?
Plaats 1 tm 3 ofzo. Hangt natuurlijk af vh aantal deelnemers.
Lijkt mij leuker.
Sorry, bij de grote groep waar ik het email adres al van had had ik dat uitgelegd. Op dit moment is dat nog niet bekendgemaakt door DG.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Misschien een domme vraag, maar in het word-bestandje staan allemaal nog hekjes ipv naam, rekeningnummer etc...
hoe zit dat?
Ik wacht daar nog ff mee ivm eventuele blessures.. wil wel een redelijke kans maken natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:32 schreef jojomen4 het volgende:
Maar dat wordt nog geregeld. Als je wel al het Excel bestand ingevult hebt mag je dat alvast opsturen!
Ik heb hem 3 weke geleje al ingevultquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog ff mee ivm eventuele blessures.. wil wel een redelijke kans maken natuurlijk
maar ik zal zeer op tijd zijn..
Aangezien ik nog steeds behoorlijk wat problemen heb met mijn computer,kan zelf zelfs geen Excel openen,stel ik evt voor dat alle voorspellingen richting Jojo gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:32 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Sorry, bij de grote groep waar ik het email adres al van had had ik dat uitgelegd. Op dit moment is dat nog niet bekendgemaakt door DG.
Het kan zijn dat ie het per email aan iedereen doorgeeft, of ik als ie het aan mij doorgeeft en ik weer aan jullie, of hij zet het binnenkort in dit topic, wat hij denk ik niet zal doen.
Maar dat wordt nog geregeld. Als je wel al het Excel bestand ingevult hebt mag je dat alvast opsturen!
Dat is ok!quote:Op donderdag 20 mei 2004 03:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aangezien ik nog steeds behoorlijk wat problemen heb met mijn computer,kan zelf zelfs geen Excel openen,stel ik evt voor dat alle voorspellingen richting Jojo gaan.
Ik wil dan wel het geld op mijn rekening bijhouden.
Als dit voor Jojo OK is mogen de mensen die mee willen doen een mailtje naar dutchgooner@hotmail.com sturen voor wat betalingen aangaat.
Dat zou ook kunnen jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 07:47 schreef dolle_hond het volgende:
mail ontvangen
ik twijfel nog over deelname. ik vind het jammer dat het kan zijn dat je na de eerste ronde al (helemaal) bent uitgespeeld.vooraf invullen prima (als bonus), maar de kwartfinales, HF en Finale ook nog eens apart zou ik prefereren.
En wat heb je liever, alles in 1 keer invullen of na de groepswedstrijden?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
mail ontvangen, ik geef je het geld zaterdag wel DG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |