Als jij dat vind moet je dat doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ok, maar dan kun je het beste dus alleen maar 1-0 invullen.
Yeahinho?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:05 schreef Suijk het volgende:
Tof DG!
Als prijs kan die ene kerel die zo goed usericons maakt wel een mooie maken.
Ja, ok dat begrijp ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je krijgt 1 punt voor een goed toto kruisje: dus winst/verlies/gelijk
je krijgt 3 punten voor een goede uitslag: dus 1-0 of 4-3
Het maakt dus wel uit wat je invult
nee, je snapt het niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, ok dat begrijp ik.
Maar 1-0 komt vaker voor dan 4-3.
En in een echte toto, krijg je ook meer als je 4-3 goed voorspelt, dan als je 1-0 goed voorspelt.
zie hierbovenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Dan krijg je dus mensen die bewust achterlijke uitslagen gaan invullen, dat kan je DG niet aandoen als organisator.
Van mij mogen ze,weinig kans tot punten zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Dan krijg je dus mensen die bewust achterlijke uitslagen gaan invullen, dat kan je DG niet aandoen als organisator.
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:05 schreef Suijk het volgende:
Tof DG!
Als prijs kan die ene kerel die zo goed usericons maakt wel een mooie maken.
Oh bedoel je mij?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yeahinho?
Zal 2 weken van tevoren de hele mik hier wel neerdumpenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
Ok, een EK-toto met alleen de vaste VBL-ers dus!
Hoe en wanneer beginnen we?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |