het moet ook nog allemaal gecontroleerd wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gaaf
Alleen misschien is het ook handig om ruststanden erbij te betrekken?
Tis evt de bedoeling om zoiezo punten te geven voor elk goed voorspelde kwart/halve/finalist en extra punten als je ze op de goede plaats hebt geplaatstquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:05 schreef methodmich het volgende:
Mooi plan.
Overigens zou ik ook wel aardig vinden om vooraf gewoon je 8 kwartfinalisten, 4 halve finalisten, 2 finalisten en winnaar te noemen. Dan krijgen die punten. Dat is dus vooraf.
Ik denk dat ik mij hierbij aansluit.....quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik doe mee, al zal ik waarschijnlijk nauwelijks punten scoren,.
Je hebt de eindstanden in de groep toch al voorspeld? Dan is dit eigenlijk dubbel.quote:-Kwartfinales
Vooraf de 4 kwartfinales goed proberen te voorspellen,zodra ze bekend zijn de uitslagen
Dat is een extra "gok" element waardoor je, je kan onderscheiden. Ga je er vanuit dat je er heel van verstand van heb, dan doe je dezelfde als in de "normale eindstanden". Denk je dat je er niet zoveel goed zal hebben, dan is dit een extra mogelijkheid om punten te verdienen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:03 schreef Ixnay het volgende:
Je hebt de eindstanden in de groep toch al voorspeld? Dan is dit eigenlijk dubbel.
Laat die eindstanden dan weg ofzo.
Dan krijg je idd evenveel punten als bij een 1-0 voorspelling.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:03 schreef Ixnay het volgende:
En stel dat je een gewaagde uitslag als 4-3 goed voorspeld, krijg je dan evenveel punten als dat je 1-0 goed voorspeld? Anders kun je het beste alleen maar 1-0 invullen voor de gene waarvan je denkt dat ie beter is.
zie het antwoord van Hivesquote:Je hebt de eindstanden in de groep toch al voorspeld? Dan is dit eigenlijk dubbel.
Laat die eindstanden dan weg ofzo.
Jomanda sucksquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Voorspellende gaven DG, in je eerste zinnen!
Ok, maar dan kun je het beste dus alleen maar 1-0 invullen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan krijg je idd evenveel punten als bij een 1-0 voorspelling.
[..]
je krijgt 1 punt voor een goed toto kruisje: dus winst/verlies/gelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ok, maar dan kun je het beste dus alleen maar 1-0 invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |