abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18870899
Als je weet dat je een dag later sex krijgt, wat is dat het effect als je de dag ervoor rukt? Wordt het dan beter of slechter?
pi_18870932
1 dag? maakt niet uit. een weekje geen orgasme, dan wordt het geile seks, maar misschien wel kort. net voor de seks rukken, misschien minder geil, maar wel lekker lang. maar ja, dan kun je weer beter 2 keer neuken. ingewikkeld probleem eigenlijk.
pi_18870992
Lusten komen naar mijn ervaringen wel, dus het maakt weinig uit voor mijzelf.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:40:05 #4
40066 linsjuh
linsjuh is lief !!!!
pi_18871133
ik ben een vrouw maar ik heb wel een mening hierover.
Ik vind lang lekker en veel sex lekker.
Een man die snel komt is dus niets, kom dan maar eerst klaar, echt waar ook een man kan twee keer of meer op een avond klaarkomen zonder pijn of moeite.
uNf!~
  dinsdag 4 mei 2004 @ 01:55:58 #5
92130 PageR
When the rush comes...
pi_18872208
ontopic : ik vind het goed voor de sex dan hou je het wat langer vol dan normaal....
  dinsdag 4 mei 2004 @ 01:57:24 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18872221
Veel rukken schijnt prostaatkanker te voorkomen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18872232
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 01:57 schreef Megumi het volgende:
Veel rukken schijnt prostaatkanker te voorkomen.
Goede tip .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_18873467
Van mij als vrouwtje hoeft het niet. Ik ben geen voorstander van urenlang gewip, dan wordt de boel alleen maar schraal (ook met glijmiddel e.d.) en heb ik de volgende dag spierpijn (die standjes he?) Als mijn vriend in me komt, dan wil ik gewoon genomen worden. En dan liever kort en krachtig dan lang en teder.
Voorspel moet wel lang duren, maar ja, dat bepaal je zelf door hem telkens net niet lang genoeg aan te raken! En als ik wil dat hij al een keer gekomen is voor hij in me komt, dan zuig ik wel. Hoeft hij echt niet zelf te doen.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:41:41 #9
37769 erodome
Zweefteef
pi_18876687
Ik ben wel een voorstander van lang wippen, maar een dag van te voren rukken helpt daar niet echt voor, een paar uur van te voren werkt wel weer, maar persoonlijk vind ik dat je het niet te kort voor de daadwerkelijke sex moet doen, het is gewoon niet hetzelfde dan, voelt anders....

Minder drive erachter en die drive vind ik juist zo ontzettend geil...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18876739
Ik ben van mening dat als je een week lang geen orgasme hebt gehad en je weet dat je de volgende dag lekker gaat sexen, dat het dan wel langer duurt voor je tijdens de sex klaarkomt als je ff rukt.

Maar voor de sex tijdens het voorspel klaarkomen is vele malen beter
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18877634
Nee, doe ik nooit! Nu is mijn vriendin op vakantie, donderdag komt ze terug. Ze is dan 12 dagen weg geweest, en dus 12 dagen geen seks! 12! Maaarrr nu zijn we elkaar helemaal op aan t geilen via sms, dus echt smsjes van de ergste soort en heb ik dus nóg meer zin om flink te rampe rampe! En als we dus donderdag, ein-de-lijk weer kunnen gaan seksen ( ) is 't ZOO ONTZETTEND GEIL HÈ! en 't zou zonde zijn als ik nu nog ff ging rukke of zij ff flink masturberen want dat verpest t echt vind ik...En of de seks dan korter is dan normaal...hmm naja dan heb ik op zich wel in de hand, je kunt 't toch zeker wel uitstellen als je denkt dat je klaar gaat komen, en dat moment zal zich sneller voordoen dan normaal maar dan doe je 't gewoon even rustig aan ofzo? Maar ik kan je verzekeren dat de seks dan STUKKEN beter is (bij mij iig wel!)
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:13:57 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18878853
Titel even gewijzigd, beter voor leesbaarheid.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:47:08 #13
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_18879726
Kort voor de sex rukken, dan heb je pas beestachtige sex.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:00:17 #14
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_18880037
Als je al een aantal dagen geen orgasme gehad hebt, kan het zijn dat je te snel klaar komt als je bezig bent... Prestatiegericht rukken... Zitten dus best voordelen aan... Wat natuurlijk veel fijner is (imho) is het gewoon vrijwel iedere dag doen met je meissie... Af en toe een btje rustig aan als je het bijvoorbeeld een paar keer op een dag hebt gedaan want dan wordt 't overgevoelig (btje pijntje) of juist ongevoelig en dan moet je weer wachten... Je vriendinnetje moet natuurlijk ook wel in zijn om in deze regelmaat seks te hebben... Zoals je met opstaan en slapengaan een biologisch klokje hebt, zo ontwikkelt zich dat bij seks ook, tenminste is dat bij mij zo, weet het niet van anderen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:25:10 #15
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_18880669
Goed voor de sex, hoe langer, hoe beter.
En daarbij helpt van tevoren rukken zeker!
Zuigen kan ook natuurlijk.. Majah dan moeten wij weer de moeite doen
I want that one!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')