Daar moeten we nog een smiley voor maken, de "klik, boeiend*-smileyquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:05 schreef benwout het volgende:
Was ik mee bezig maar ik had al een account dus ik dacht... klik boeiend....
:p
M. Ongool. Prettig kennis te maken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:06 schreef FlowDesign het volgende:
en ik maar F5-en op pagina 4
B. Akkes is de naamquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
M. Ongool. Prettig kennis te maken.
Haha weet ik veel... Ben nieuwquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar moeten we nog een smiley voor maken, de "klik, boeiend*-smiley.
Nee hoor. Ook over auto's. Of over Volvo's. Of over auto's. Of over automobielen, je zegt het maarquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:08 schreef benwout het volgende:
Jij kan trouwens ook alleen maar over auto's kletsen he joost...
Wel een beetje jammer.....
Ka-belski?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
B. Akkes is de naam
Hahahahaha SJAPPIE!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook over auto's. Of over Volvo's. Of over auto's. Of over automobielen, je zegt het maar.
Ik kan ook sexueel gefrusteerde opmerkingen maken. Of politiek rechtse opmerkingen. Of harde opmerkingen. U zegt het maar!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:11 schreef benwout het volgende:
[..]
Hahahahaha SJAPPIE!![]()
Hahaha dat geloof ik meteen..quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kan ook sexueel gefrusteerde opmerkingen maken. Of politiek rechtse opmerkingen. Of harde opmerkingen. U zegt het maar!.
Als je net zo goed kon ouwehoeren als studeren dan was je nu al een heel eind opgeschoetenquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kan ook sexueel gefrusteerde opmerkingen maken. Of politiek rechtse opmerkingen. Of harde opmerkingen. U zegt het maar!.
Haha en ik ken dat ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je net zo goed kon ouwehoeren als studeren dan was je nu al een heel eind opgeschoeten
geldt voor mij trouwens ook
Dit zijn hartverwamende posts. Echt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je net zo goed kon ouwehoeren als studeren dan was je nu al een heel eind opgeschoeten
geldt voor mij trouwens ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |