heb je niks te melden dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
SePo
Ik lurk hier nog wel een tijdje.
daarom wilde ik Juup ook voor zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef Blueman het volgende:
Juist...
wou nog zeggen...
vergeet niet de nummering aan te passen!!
maar goed opgelet Flowke!
Ik probeer het ook zo min mogelijk te doenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:10 schreef Juup© het volgende:
Ik had al aangegeven geen topic te openen
Daar zijn de EInDhOvEn BrEeZaH BoYs En GiRlZ VoOr.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik probeer het ook zo min mogelijk te doen
Nou dat ook weer niet...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar zijn de EInDhOvEn BrEeZaH BoYs En GiRlZ VoOr.
ik ookquote:
spreek voor jezelf Juupquote:Op maandag 3 mei 2004 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar zijn de EInDhOvEn BrEeZaH BoYs En GiRlZ VoOr.
ook een goedenavond ArTicquote:Op maandag 3 mei 2004 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook
Nah triest...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
Beetje triest eigenlijk, te beroerd om een nieuwe te openen, maar wel altijd posten
flowquote:Op maandag 3 mei 2004 23:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ook een goedenavond ArTic
triest is mss wat overdreven ja, maar zo hebben we het ooit afgespreken en als iedereen (ook jij Juup) zich daar aan houdt dan komen er ook geen dubbele topics. Hoe veel simpeler moeten we het nog maken?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:23 schreef Blueman het volgende:
Maar als ik laatste ben, dan maak ik wel de nieuwe
wassup?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
flow
Daaromquote:Op maandag 3 mei 2004 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
triest is mss wat overdreven ja, maar zo hebben we het ooit afgespreken en als iedereen (ook jij Juup) zich daar aan houdt dan komen er ook geen dubbele topics. Hoe veel simpeler moeten we het nog maken?
makkelijker kunnen we het niet maken,quote:Op maandag 3 mei 2004 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
triest is mss wat overdreven ja, maar zo hebben we het ooit afgespreken en als iedereen (ook jij Juup) zich daar aan houdt dan komen er ook geen dubbele topics. Hoe veel simpeler moeten we het nog maken?
tis lentequote:Op maandag 3 mei 2004 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wassup?![]()
yeah! lente heerschtquote:Op maandag 3 mei 2004 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tis lente
in de ogen van de tandartsassistente!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tis lente
oeee..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
yeah! lente heerscht
vrouwen enzo.. bladiebla [afbeelding]
r8alquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:35 schreef r8ality het volgende:
Hai.
Oja?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:59 schreef omegaproject het volgende:
stelletje maf-mietjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:34 schreef daNpy het volgende:
Jaaa waar is de tijd van de openingspost en alle user iconsVroegah, toen alles nog groen was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik zo vroeg op zou moeten staan voor stage dan kwam er niet veel van terechtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 05:54 schreef gazylady2 het volgende:
neuhj
wel 1 dag?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:43 schreef gazylady2 het volgende:
yoehoe!! officieel vakantievoor 1 dag
..
vast niet, want ik ben morgen in Lieshoutquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef gazylady2 het volgende:
tja... wordt je wel hard van....
en ja 1 officiele vakantiedag--> bevrijdingsdag he?
maar is er nog wat te doen dan in de stad? (of omgeving?)
denk daar maar even over na terwijl ik naar huis aan het rijden benquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:05 schreef gazylady2 het volgende:
hmmm, wat zal ik daar nou eens voor zinnig/tactisch/boeiend/interessant antwoord op geven![]()
![]()
hoezo? wat was er nou weer aan de hand feb?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:36 schreef febster het volgende:
Bruin water is echtmaar gelukkig na een paar uur was het wel voorbij
Ik ben iig blij dat ik niet net mijn duurste kleren ofzo in de was had zitten
Nou ik zet de douche aan vanochtend, en mooi "wit" water komt eruit, en ik wil me gaan uitkleden, zie ik plots dat de straal mega bruin wordtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:37 schreef gazylady2 het volgende:
of aan t water??
die neger die boven jou woont had net gedouched?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:42 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ik zet de douche aan vanochtend, en mooi "wit" water komt eruit, en ik wil me gaan uitkleden, zie ik plots dat de straal mega bruin wordt.. en het stonk ook nog eens... maar gelukkig is die zooi nu weer voorbij
Misschien als hij last had van de versnelde versie van Micheal Jacksons huidziekte misschien wel jaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
die neger die boven jou woont had net gedouched?
wat zingtie onder de douche?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:06 schreef febster het volgende:
[..]
Misschien als hij last had van de versnelde versie van Micheal Jacksons huidziekte misschien wel ja
Waarschijnlijk dat liedje van Michael Jackson: Black or White!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wat zingtie onder de douche?
*stapt uit de douche: It's black!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat liedje van Michael Jackson: Black or White!
Bluemanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:52 schreef Blueman het volgende:
Artic
Love is in the air!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Blueman![]()
lente
*paraplu opsteekt*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Love is in the air!
jammer genoeg ook wat regendruppels.. maar ey... wat doe je eraan
Scherpe actie!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*paraplu opsteekt*
*rubberboot en compressor meeneemt*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Scherpe actie!
maar als het te snel, te veel regent en je bevind je toevalligerwijs in Eindhoven, dan is de kans ook nog aanwezig dat je natte voeten krijgt
wordt nog leuk dan....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*rubberboot en compressor meeneemt*
uhuh, er is plaats voor 2 dussequote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:06 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wordt nog leuk dan....
Boottocht door Eindhoven organiseren bij slecht weerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*rubberboot en compressor meeneemt*
ja, haha, kijk wel uit...dalijk zit ik iedereen hier op te geilenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, er is plaats voor 2 dusse
hoeft niet hoor, alleen flow is genoegquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:08 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ja, haha, kijk wel uit...dalijk zit ik iedereen hier op te geilen![]()
![]()
is alleen een beetje onvoorspelbaar he??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:08 schreef Blueman het volgende:
[..]
Boottocht door Eindhoven organiseren bij slecht weer
grof geld verdienen
echt, Venetië is er niks bijquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:08 schreef Blueman het volgende:
[..]
Boottocht door Eindhoven organiseren bij slecht weer
grof geld verdienen
nou, dan zullen we er een over gaan nadenken....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt, Venetië is er niks bij
Het enige verschil is dat het in Eindhoven "nog" niet zo stinkt, maar dat kan dan ook komenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt, Venetië is er niks bij
oh sole miooooquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:11 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nou, dan zullen we er een over gaan nadenken....
Neh!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:08 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ja, haha, kijk wel uit...dalijk zit ik iedereen hier op te geilen![]()
![]()
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat het in Eindhoven "nog" niet zo stinkt, maar dat kan dan ook komen
mietjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:22 schreef Juup© het volgende:
Dames
stinkbommetje!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan geregeld worden
we laten Juup losquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
stinkbommetje!
ah daar is me rolletje pepermunt geblevenquote:
Dat jij daar op let?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef blieblie het volgende:
hij heeft een gebochelde piem0l.
tjaah, daar zit tenminste nog een broekje omquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat jij daar op let?
waar dan? ik zie niet eens een leuterquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef blieblie het volgende:
hij heeft een gebochelde piem0l.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:16 schreef daNpy het volgende:
En een blauw oog vanwege ...
laat maar
quote:Nee je kan niet fucken met een echte kakker knakker!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
beetje melig flauw
wetenschappelijk onderzoekquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:56 schreef daNpy het volgende:
Sletten
eeej, nieuwe icon!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:53 schreef Blueman het volgende:
Je bestand is 10267 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.![]()
Niet voor lang hoor..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:10 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
eeej, nieuwe icon!
*mee eens isquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:10 schreef Blueman het volgende:
vind hem beetje irritant
mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*mee eens is
dan pas???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
mooi
zal hem vannacht weer terugchangen
Alweer zo'n kutwedstrijd ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
het is trouwens 0-1 voor Porto, beetje saaie wedstrijd.
Ja..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
dan pas???![]()
hmmquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:25 schreef Blueman het volgende:
"Hij heeft al heel wat aanslagen gehad, van uhhh zijn tegenstanders..."
het zou inderdaad raar zijn als zijn eigen teamgenoten hem gingen schoppen!
ja preciesquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:40 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hmm![]()
owzzzquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
ja precies
Porto gewonnen door penalty...
Matig![]()
Geniet van je dag vrij...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:56 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
owzzz
maja, truste allemaal!!!
werkze/vakantievierze morgen!![]()
(dan zal ik da ook doen)
im, mag hpen dat det vrouen zijnquote:
zal hij wel van Feb geleerd hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef blieblie het volgende:
Jeeeeuz.... Wie leert het broertje van Febster fatsoenlijk onder rokjes fotograveren bij zijn havo tienersletklasgenootjes?? Hier heb ik niets aan natuurlijk.
wtf ben jij aan het doenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
im, mag hpen dat det vrouen zijn
*denk denk.. heb ik die gezien?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:30 schreef r8ality het volgende:
Wat is Thirteen een mukfilm. Lekkere sletten, okay, maar een beetje het standaard trailerparkverhaaltje..
Bron? Link?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef blieblie het volgende:
Jeeeeuz.... Wie leert het broertje van Febster fatsoenlijk onder rokjes fotograveren bij zijn havo tienersletklasgenootjes?? Hier heb ik niets aan natuurlijk.
op internet is genoeg te vinden waar je je op kunt rukken hoor blieb...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef blieblie het volgende:
Zijn schooldinges foto collectie ergens op mijn webspeesquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bron? Link?.
Och, och....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
op internet is genoeg te vinden waar je je op kunt rukken hoor blieb...
ik heb er uiteraard specifiek bij gezet dat er alleen maar vrouwen mochten stemmenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
im, mag hpen dat det vrouen zijn
Bron, link!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zijn schooldinges foto collectie ergens op mijn webspees.
och och? bop bopquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Och, och....
!.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bron, link!.
Dahaaaaaaaaaaaaaag!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:57 schreef FlowDesign het volgende:
slapen
Kom, we slaan em een blauw oogquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:49 schreef r8ality het volgende:
Geen bron, geen link.
geen ideequote:Op woensdag 5 mei 2004 11:54 schreef blieblie het volgende:
mogguh.
Vandaag zit alles dicht toch?
Wat winkels betreft dan.
AH is iig gewoon normaal openquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:54 schreef blieblie het volgende:
mogguh.
Vandaag zit alles dicht toch?
Wat winkels betreft dan.
Releeeext.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:39 schreef febster het volgende:
[..]
AH is iig gewoon normaal open
Nope, vrijdag pas weerquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Releeeext.
Jij moet werken?
Was jij niet naar je pa?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:12 schreef febster het volgende:
Gefeliciteerd Just MeEK2004 forum bijna open, Doc en just me worden de mods
(hmm ik wil ook een 17" tft, met een 2,8 ghz P4)
Workin on itquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was jij niet naar je pa?
Oh! Gefeli JM!!!
Ah, je pa heeft een nieuwe pc.
Sparen Feb!.
Nog 1 voor Chelsea en dan verlengen en penalty schietenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:48 schreef FlowDesign het volgende:
Chelsea - Monaco 2-1 bij rust, mooie wedstrijd
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:09 schreef FlowDesign het volgende:
speciaal voor r8ality
[afbeelding]
[afbeelding]
snap back to r8ality, ho there's comes gravity....quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
wat staat er op de vooruit? FAG ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:09 schreef FlowDesign het volgende:
speciaal voor r8ality
[afbeelding]
[afbeelding]
geen idee wat er staat... RAO ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat staat er op de vooruit? FAG ?
er zit wel een snelle trekhaak opquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
geen idee wat er staat... RAO ?
mooie nieuwe auto flowquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:09 schreef FlowDesign het volgende:
speciaal voor r8ality
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:50 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
mooie nieuwe auto flow
![]()
zonde....quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:52 schreef r8ality het volgende:
Mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij, hebben!
[afbeelding]
die vrouwen passen er goed bij, die missen ook rondingenquote:
misschien als je het dak eraf zaagt?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
daar kun je je toch niet in vertonen zo'n rechte banaan?
die d8 zeker "Hoe kan ik een Volvo op een Mustanf '67 laten lijken?"quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:54 schreef r8ality het volgende:
Weliswaar een iets oudere 142 i.pv. nieuwer model 144, maar het is en blijft mijn typeserie..
[afbeelding]
zet er dan maar meteen een mast op enzoquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:55 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
misschien als je het dak eraf zaagt?
Ook al is het negatieve humor jegens mij, ik moet ik er wel om lachenquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die vrouwen passen er goed bij, die missen ook rondingen
het is de harde waarheid andersquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ook al is het negatieve humor jegens mij, ik moet ik er wel om lachen.
Flips.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:10 schreef FlowDesign het volgende:
nou is het wel weer leuk geweest hè
wie heeft die beamer eigenlijk gemaakt?
en wat kostte dat?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Flips.
0, niks.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
en wat kostte dat?
vertel, hoe dat zo?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
0, niks.
Ja eh, life time warranty ofzo? En die gast werkte toch bij Philips? Iig, ehm, *klik* boeie!quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
vertel, hoe dat zo?
dus die gast heeft het toch wel geregeld? valt me nog mee danquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja eh, life time warranty ofzo? En die gast werkte toch bij Philips? Iig, ehm, *klik* boeie!
Idd. Het is trouwens helemaal geen naaizak ofzo. Eerder een relaxte kerelquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dus die gast heeft het toch wel geregeld? valt me nog mee dan
ja, moest wel eerst even de juiste richting op geduwd worden door m'n pa,quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Idd. Het is trouwens helemaal geen naaizak ofzo. Eerder een relaxte kerel.
whahahaha... hoi Ben, jij hierquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:55 schreef benwout het volgende:
Hey hallo allen...
Daar moeten we nog een smiley voor maken, de "klik, boeiend*-smileyquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:05 schreef benwout het volgende:
Was ik mee bezig maar ik had al een account dus ik dacht... klik boeiend....
:p
M. Ongool. Prettig kennis te maken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:06 schreef FlowDesign het volgende:
en ik maar F5-en op pagina 4
B. Akkes is de naamquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
M. Ongool. Prettig kennis te maken.
Haha weet ik veel... Ben nieuwquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar moeten we nog een smiley voor maken, de "klik, boeiend*-smiley.
Nee hoor. Ook over auto's. Of over Volvo's. Of over auto's. Of over automobielen, je zegt het maarquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:08 schreef benwout het volgende:
Jij kan trouwens ook alleen maar over auto's kletsen he joost...
Wel een beetje jammer.....
Ka-belski?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
B. Akkes is de naam
Hahahahaha SJAPPIE!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook over auto's. Of over Volvo's. Of over auto's. Of over automobielen, je zegt het maar.
Ik kan ook sexueel gefrusteerde opmerkingen maken. Of politiek rechtse opmerkingen. Of harde opmerkingen. U zegt het maar!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:11 schreef benwout het volgende:
[..]
Hahahahaha SJAPPIE!![]()
Hahaha dat geloof ik meteen..quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kan ook sexueel gefrusteerde opmerkingen maken. Of politiek rechtse opmerkingen. Of harde opmerkingen. U zegt het maar!.
Als je net zo goed kon ouwehoeren als studeren dan was je nu al een heel eind opgeschoetenquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kan ook sexueel gefrusteerde opmerkingen maken. Of politiek rechtse opmerkingen. Of harde opmerkingen. U zegt het maar!.
Haha en ik ken dat ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je net zo goed kon ouwehoeren als studeren dan was je nu al een heel eind opgeschoeten
geldt voor mij trouwens ook
Dit zijn hartverwamende posts. Echt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je net zo goed kon ouwehoeren als studeren dan was je nu al een heel eind opgeschoeten
geldt voor mij trouwens ook
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:21 schreef blieblie het volgende:
Er is leven!!!
Moet je wel de naalden eruit halenquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:47 schreef daNpy het volgende:
God zo'n kraagje is wel irritant zeg
Zitten er niet inquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je wel de naalden eruit halen.
Dat moet ook nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zitten er niet in
En mn booooorrrrrrrdje staat niet eens omhoog.
Of was het nou krrrrrraagje.
zie je die vandaag voor het eerst??quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]vette smilie
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:37 schreef daNpy het volgende:
Net terug uit Salou, maar niemand let op jou: W
Yo Okke, wie is die leuke blonde babe die ergens in zo'n wit huis tussen mij en de RR in woont? Wel aan dezelfde kant van de straat. Ze heeft ook een broer.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat moet ook niet.
Dat nu een stel van die nepkakkers verzonnen hebben dat dat hip is.
kutkloontjequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:07 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken
ik ben een lief meisjequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
kutkloontje
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
zie je die vandaag voor het eerst??!
ik had 'm al eens eerder hier gepostquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Heb wel meer te doen dan internet afzoeken naar gabber plaatjes
Ik zal eens vragen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Yo Okke, wie is die leuke blonde babe die ergens in zo'n wit huis tussen mij en de RR in woont? Wel aan dezelfde kant van de straat. Ze heeft ook een broer.
Hoi Amarantaquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:10 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
ik ben een lief meisje
ik ben de kloon van een kutwijf
dat is het verschil
he blieblie
Volgens mijn ouders hebben ze én een zwart/zilveren Smart én heeft ze een broer.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:33 schreef blieblie het volgende:
Stephanie v.d Zande? Die heeft een broer.
Het kon ook ene Vivian zijn. Das die ene met een Smart maar zonder broer..
nope, +/- 3000 of minder: http://www.marktplaats.nl(...)&zoek=clio&oudei=150quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:20 schreef daNpy het volgende:
"Iets meer"...
Like 5000 of meer?
Normaal gesproken (is bekend bij de Clio 1) roesten alleen de achterschermen wat.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:08 schreef daNpy het volgende:
En dan niet raar kijken als je weer zo'n koekebakkersbakfiets hebt met roest he
dat is volgens mij niet de eerste keer dat dat jou gebeurdquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:15 schreef Partygurl het volgende:
Morgen terug naar de vodafone winkel :} mn telefoon was een beetje nat geworden tijdens koninginnedag en nu doet ie t niet meer
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat is volgens mij niet de eerste keer dat dat jou gebeurd
Kusters van die wegslepers?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:23 schreef Partygurl het volgende:
en morgen ook nog naar een bekakte bruiloft van de fam kusters, ik haat vrijdag
wat leukquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:27 schreef Partygurl het volgende:
Nee vriend van angelo is de zoon van de directeur en die gaat trouwen, jippie, tussen al die kouwe kak
ik noem dat dus wannabe-kakquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef Partygurl het volgende:
Dat is dus wel kak, ik weet niet of je hun kent of ooit bij hun thuis bent geweest?
het ene gezin woont hier in die bungalow in de seinelaan, de andere op de hoek Franse Baan/Parijslaan (waar ze net die garage aangebouwd hebben)quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:55 schreef Partygurl het volgende:
Das waar. Dan woon jij of bij t ene gezin in de straat, of bij t andereEne gezin vink wel aardig, andere totaal niet, en met de nadruk op totaal niet
Dan........... ben je geen kakkerquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:11 schreef Partygurl het volgende:
Al heb je veel geld en woon je in een rijtjeshuis, wat dan nog
ik denk niet dat ze bulken van het geld, maar wel graag willen dat de buitenwereld denkt dat ze dat doen. Ik vind vooral die op de hoek van de Franse Baan wonen erg asociaal (vrachtwagen op de stoep parkeren enzo). Die bij ons in de straat vallen idd wel mee. Ze hebben iig eindelijk die bungalow eens opgeknapt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:10 schreef blieblie het volgende:
Nouveau Riche.
Wel flink nep overigens, als je bulkt van het geld ga je toch niet in een bungalow in de AB wonen.
Zijn je ouders dáárom vehuist?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan........... ben je geen kakker.
Hehe, ik zal es navragen binnenkort.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze bulken van het geld, maar wel graag willen dat de buitenwereld denkt dat ze dat doen. Ik vind vooral die op de hoek van de Franse Baan wonen erg asociaal (vrachtwagen op de stoep parkeren enzo). Die bij ons in de straat vallen idd wel mee. Ze hebben iig eindelijk die bungalow eens opgeknapt.
Ennuh BB, het is die meid met die bruine hond (Ierse Setter ofzo)
o mijn god... dan krijgen we zeker weer zo'n kansloze toeterende Kusters-truckers optocht door Eindhoven?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
klopt, die in de bungalow zijn wel aardig hoor, vink dan, die doen nog wel normaal. Broer van angelo komt daar altijd, die heeft iets met die oudste dochter.
Die van de franse baan tsjahhh, die zoon is 21, wordt vader en gaat trouwen met iemand die die nog geen jaar kentkomen 450 man op t feest morgen en t zal wel flink overdreven worden
ja, vriendjespolitiek hè.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hehe, ik zal es navragen binnenkort.
Ik vermoed dat ze daar erg ruim zitten in geld hoor. Als je naar dat bedrijf kijkt. Ze mogen alle klusjes op knappen voor gemeente Eindhoven, hebben een wagenpark waar je u tegen zegt. Volgens mij hebben ze ook enorm veel personeel. etc. etc. Ik deeeenk dat ze er daar warmpjes bij zitten.
Ik weet niet waarom mijn ouders zijn verhuist. Uiteindelijk was het een vrij onzinnige verhuizing.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zijn je ouders dáárom vehuist?
Weer??quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
o mijn god... dan krijgen we zeker weer zo'n kansloze toeterende Kusters-truckers optocht door Eindhoven?
paar granaten eropquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weer??![]()
Ze hebben wel mooie vrachtwagens daar.
Zovaak zal die daar niet meer staan aangezien de chauffeur nu in of ander groot huis ergens anders in ehv woont.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja, vriendjespolitiek hè.
Ons pap heeft al meerdere malen bij de politie (en bij de buurman-burgemeester ook geloof ik) aangegeven dat die truck daar echt niet kan staan
Maar de politie doet er niks aan
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
paar granaten erop
Zo'n verhaal en dan zulke foto's ernaast. Het verhaal maakt niet erg veel indruk, maar volgens mij vindt de schrijver het ook allemaal niet erg
kijk: http://home.zonnet.nl/dru(...)/
mooi zoquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:35 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Zovaak zal die daar niet meer staan aangezien de chauffeur nu in of ander groot huis ergens anders in ehv woont.
ik had het ook helemaal gelezen en daarna pas op de foto's gekliktquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:36 schreef blieblie het volgende:
[..]Ik heb het hele verhaal uit gelezen
![]()
.
Zijn eigenlijk niet eens ECHT mooie vrouwen op die foto's.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:31 schreef FlowDesign het volgende:
http://boreme.com/bmuk_movies/David_Blaine_Heart.asf
Die gast is echt goed
Aah bahquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:31 schreef FlowDesign het volgende:
http://boreme.com/bmuk_movies/David_Blaine_Heart.asf
Die gast is echt goed
ik hoop dat jij dat niet bentquote:
nee dat ben ik niet, hoezo?quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop dat jij dat niet bent
wat een heaumeaumuziekquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet, hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |