fotofotofotofotofotofotofoto!!!!!!!!! Liefst een filmpje van jouw festijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:26 schreef tisauch het volgende:
Moet poepen van dit topic.
Laat ik nou net in bed liggen met mijn craptop.![]()
your serious?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
fotofotofotofotofotofotofoto!!!!!!!!! Liefst een filmpje van jouw festijn.
Dat zijn ze hèquote:Op maandag 3 mei 2004 23:30 schreef tisauch het volgende:
Nah, laten we dat maar niet doen.
Kan je wel vertellen dat de dunnige substantie caramel-achtig van kleur is met hier en
daar een verdwaalt stevig stukje...![]()
Puike opvoeding, tegenwoordig vinden mensen het raar een barbaars.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En dan schijt je op z'n schoot. Ja, zo heb ik het ook geleerd
Ja anders typt hij dat toch niet in onzin.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:32 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
your serious?![]()
Die normen en waarden van tegenwoordig.. waar gaat dat heenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:33 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Puike opvoeding, tegenwoordig vinden mensen het raar een barbaars.
Alsof jij nooit voor de leut in bed schijtquote:Op maandag 3 mei 2004 23:32 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
your serious?![]()
Ze weten niet meer, hoe of het moetquote:Op maandag 3 mei 2004 23:33 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Puike opvoeding, tegenwoordig vinden mensen het raar een barbaars.
Als ik nog wakker ben als ik klaar ben.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:46 schreef RichardQuest het volgende:
Whoah, ik ben nog aan het sparen, tel je de brokjes wel?
lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:14 schreef MrGP het volgende:
Ja, en dan laat ik daarna mn moeder mij in mijn reet beffen! :')
ik ken eerlijk gezegd geen enkel persoondie voor de 'leut' in bed sgijt nee....quote:Op maandag 3 mei 2004 23:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alsof jij nooit voor de leut in bed schijtLaat me niet lachen
Dan heb je fred nog niet ontmoetquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:04 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
ik ken eerlijk gezegd geen enkel persoondie voor de 'leut' in bed sgijt nee....![]()
ik ken ooit een fred die is een ouwe lulquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:28 schreef fredissadinbed het volgende:
[..]
Dan heb je fred nog niet ontmoet![]()
Is hij ook zo sad in bedquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:29 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik ken ooit een fred die is een ouwe lul![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |