Misschien een SP afgezant die speciaal voor de afvalligen hun de les van de ware geest van het communisme gaat leren zodat ze denken dat ze iets voorstellen. Natuurlijk is een user dusdanig verpest na een paar posts op een dergelijk subforum dat hij nooit meer terug mag komen. Met andere woorden; net een sociale werkplaats dus.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:54 schreef Manager het volgende:
[..]
Nee? Ook geen "buurtcoachje" ofzo. Iemand die af en toe even menselijk komt doen.
Ik wil wel doen alsof ik heel menselijk ben hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 23:54 schreef Manager het volgende:
[..]
Nee? Ook geen "buurtcoachje" ofzo. Iemand die af en toe even menselijk komt doen.
En Tong , ik geloof niet dat dát soort mensen enig besef heeft m.b.t. schaamte hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
Waar woon je ? In een container.
Mijn god wat zou ik me schamen.
Zoveel containers zijn er nog niet hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:46 schreef linsjuh het volgende:
ja al heb ik wel kritiek op het beleid.
Als je het heel erg maakt, veel overlast bedreigingen, niet betalen enzovoort dan hebben ze zo een container voor je klaarstaan om in te wonen, compleet met tuin en weet ik het wat
Volgens mij is er wel ergens een studentenhuisvesting in units.. (ook een soort containersquote:en als student of zelf als gewone woningzoekende sta je voor jaren en jaren en jaren op een wachtlijst.....
Een studentenkamer van 84 vierkante meter, je reinste science-fiction..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 04:56 schreef P-Style het volgende:
Die kerel die vandaag in Editie NL kwam had dus wel een container van 7 x 12 meter! Dan wil ik ook wel zo'n container als studentenkamer!
Helaas wel ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:58 schreef nozem het volgende:
Een studentenkamer van 84 vierkante meter, je reinste science-fiction..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |