De binnenplaats ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
De plaats?.
Gelukkig iemand die het daarmee eens is. ik begon al te denken dat het aan mij lagquote:Op maandag 3 mei 2004 22:51 schreef DuchessX het volgende:
Wat een afschuwelijke manier van omgaan met jullie hond houden jullie er op na zeg
Laat ik het zo zeggen, als iemand mijn hond zo behandeld dan hoop ik dat hij/zij een goede ziekenfonds verzekering heeft. Wat een achterlijke dierenbeul.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:49 schreef TheDon1985 het volgende:
M'n hond die is altijd heel zindelijk geweest, maar sinds kort staan er grote plantenbakken hier op de plaats, en daar doet m'n hond af en toe z'n behoefte in.
Op zich vindt ik dat zelf niet zo'n heel groot probleem: er zijn ergere dingen
Je ruimte de poep effe op, maakt de hond effe duidelijk dat dat niet de bedoeling is, en dan zou het beter moeten gaan lijkt me.
Maar m'n vader die houdt daar zo z'n eigen methoden op na.
Een paar dagen terug was de hond aan de diaree, en had z'n behoefte op de plaats gedaan.
M'n pa gelijk kwaad, en heeft toen de hond met z'n neus door die diaree gehaald.
Aanvankelijk besloot men mij dan ook daarvan maar niet op de hoogte te stellen, omdat ze hier echt wel weten dat ik vindt dat ze van dat beestje af moeten blijven.
Nou zagen we gisteren dat de hond weer had gepoept (gelukkig was ik erbij, en ik dat bleef ik ook, i.v.m m'n pa).
Hond werd met een schop onder z'n kont in z'n schuurtje gestopt. naja, dat tot daaraan toe.
Maar nu wordt de hond dus elke avond+nacht door m'n pa in dat schuurtje opgesloten, en dat vindt ik dan wel weer te ver gaan.
Ik ben net nog naar buiten gegaan om dat schuurtje open te maken, maar nog geen minuut was m'n pa weer uit bed gekomen om dat schuurtje weer dicht te doen.
Gaan jullie ook zo met jullie viervoeter om, en heeft er iemand een oplossing
Nou, hij is al een jaartje op twaalf oud.... weet het niet precies, want hij komt uit een asiel.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef DuchessX het volgende:
Misschien is er wel een reden dat jullie hond niet meer zindelijk is. Misschien is hij ziek of gestresst ofzo?
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:59 schreef Kroekiepoes het volgende:
Kan je je pa niet in het schuurtje pleuren????
En dan net zo lang laten zitten totdat 'ie z'n behoefte wel in het schuurtje móét doen......... en hem dan met z'n gezicht erin duwen...............![]()
Het is inderdaad aangeleerd om op zand te poepen ja. op stenen doet-ie het niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef moussy het volgende:
Het is de hond zeker aangeleerd om op zand te poepen, dus niet op de stoep en zo... Dat zou hetzelfde dan zijn als dat ik een bak met kattengrind in de tuin zou zetten en mijn kat kakt er in.
Nee geen boerderij hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 23:08 schreef alsem het volgende:
Jullie wonen zeker op een boerderij?
bij een vriend lopen daar een stuk of 20 katten rond en elk jaar zijn er dan iets van 80 van die kittens die ook gaan rondlopen, en dan aan het eind van de zomer zijn er nog maar een stuk of 5 over en de rest ligt doodgereden op de straat ofzo, en die 2 honden slapen ook buiten, maar die hebben volgens mij een supperleven, de heledag rondrennen en schijten en eten!
Probleem opgelost, bakken weghalen, hij ziet die bakken gewoon als een schijtplek.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:08 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Het is inderdaad aangeleerd om op zand te poepen ja. op stenen doet-ie het niet.
Nope. Verstandige mensen gaan er niet zo mee om.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:49 schreef TheDon1985 het volgende:
....
Maar nu wordt de hond dus elke avond+nacht door m'n pa in dat schuurtje opgesloten, en dat vindt ik dan wel weer te ver gaan.
Ik ben net nog naar buiten gegaan om dat schuurtje open te maken, maar nog geen minuut was m'n pa weer uit bed gekomen om dat schuurtje weer dicht te doen.
Gaan jullie ook zo met jullie viervoeter om, en heeft er iemand een oplossing
Geloof me, die bloembakken gaan echt nooit meer weg.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Probleem opgelost, bakken weghalen, hij ziet die bakken gewoon als een schijtplek.
Ik begrijp je advies, maar dat is onmogelijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:09 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope. Verstandige mensen gaan er niet zo mee om.
Oplossing: breng het beestje naar een asiel en hoop dat het in een beter gezin wordt opgenomen.
(En, niet boos worden het is goed bedoeld: GEEN HUISDIER NEMEN !)
Als dat geen standaard iets is waar die op moet poepen wel ja, maar je kan ook een rand kippengaas in de bak doen.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:17 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Geloof me, die bloembakken gaan echt nooit meer weg.
Maar grind over het zand, kan dat niet helpen?
Hij wordt 's ochtends en 's avonds uitgelaten (door mij), en lang ook (de hazenwind-hond is moe daarna)quote:Op maandag 3 mei 2004 23:36 schreef Killer_Mom het volgende:
uitlaten?buiten je tuin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |