Nee, ik ben eerder zo iemand die gelooft in de kracht van de natuur, en het goddelijke in alles. En iemand die kaarten kan leggen enzo..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww ben jij rood?
Scheren is in (glijdt beter). Nieuw?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:36 schreef Kreator het volgende:
...omdat ze van behaarde billen houden?
Mooie Leeftijd.. doet me denken aan die tijd toen ik nog jong was..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. 25.
Oh nou ik geloof in de Godin Kiki, dus ik begrijp je wel hoor. Zolang je maar geen enge geesten op mij afstuurt enz.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerder zo iemand die gelooft in de kracht van de natuur, en het goddelijke in alles. En iemand die kaarten kan leggen enzo..( En Nee ik ben niet ENG
)
Met Enge geesten enzo heb ik niets te maken hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh nou ik geloof in de Godin Kiki, dus ik begrijp je wel hoor. Zolang je maar geen enge geesten op mij afstuurt enz.
Ik snap die lagen niet zo. Is 1 nou hoog of laag?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerder zo iemand die gelooft in de kracht van de natuur, en het goddelijke in alles. En iemand die kaarten kan leggen enzo..( En Nee ik ben niet ENG
)
Oh al zoveel posts op fok??? Ja nou ja dan kun je idd wel wat steun gebruiken. Ik heb je ook nog nooooooooooiiiit op fok gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. 25.
Laag 1 ligt helemaal Boven, zo ver mogelijk van de kern van de hel af dus. Ik ben er dus goed van af gekomen. ( Al snap ik dat dus NIET , aangezien ik mij dus met die zweverige zaken bezig houdt en ik op mannen val...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snap die lagen niet zo. Is 1 nou hoog of laag?
Dus ik scoor hoger dan jij? Qua hel dan.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Laag 1 ligt helemaal Boven, zo ver mogelijk van de kern van de hel af dus. Ik ben er dus goed van af gekomen. ( Al snap ik dat dus NIET , aangezien ik mij dus met die zweverige zaken bezig houdt en ik op mannen val...)
Is dit een vraag? Wat moet ik antwoorden? Help me.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh al zoveel posts op fok???
...dat zeg ik.quote:Ja nou ja dan kun je idd wel wat steun gebruiken.
....en wiens probleem is dat?quote:Ik heb je ook nog nooooooooooiiiit op fok gezien![]()
quote:Word toch eens wat minder een grijze muis!
U is heks?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Laag 1 ligt helemaal Boven, zo ver mogelijk van de kern van de hel af dus. Ik ben er dus goed van af gekomen. ( Al snap ik dat dus NIET , aangezien ik mij dus met die zweverige zaken bezig houdt en ik op mannen val...)
Jep.. Je bent nog kwaadaardiger dan ik..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus ik scoor hoger dan jij? Qua hel dan.
Laag? Ik ben laag 31, is dat erg?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
En maar drie keer hoeven testen!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
*bewaar*
Okay dat doe je goed man!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
*bewaar*
Zo zou je het kunnen noemen ja, maar dat vind ik dan weer zo'n heel grote benaming... Af en toe eens een ritueeltje, af en toe eens het lezen van een kaart, gewoon heel erg genieten van de natuur, en de "heksen"-feesten vieren, maar meer niet hoor. Als ik eens in de maand al iets daar echt mee doe dan is het veel. ( Op het puur genieten van de natuur en het leven na dan ... )quote:Op maandag 3 mei 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
U is heks?
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jep.. Je bent nog kwaadaardiger dan ik..![]()
Dan ben je satan al een laag of 21 voorbijgeschoten..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laag? Ik ben laag 31, is dat erg?
Ow okeej, *noteer*quote:Op maandag 3 mei 2004 22:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen ja, maar dat vind ik dan weer zo'n heel grote benaming... Af en toe eens een ritueeltje, af en toe eens het lezen van een kaart, gewoon heel erg genieten van de natuur, en de "heksen"-feesten vieren, maar meer niet hoor. Als ik eens in de maand al iets daar echt mee doe dan is het veel. ( Op het puur genieten van de natuur en het leven na dan ... )
......vroeger.....toen homo's nog van mannen hielden en het gras nog groen was.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:44 schreef Andyvie het volgende:
Hij was de hetero in het homo-topic vroeger!
Doe eens niet zo eng noteren...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow okeej, *noteer*
Dus Waxje heeft de winnende score?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan ben je satan al een laag of 21 voorbijgeschoten..
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit een vraag? Wat moet ik antwoorden? Help me..
[..]
...dat zeg ik.
[..]
....en wiens probleem is dat?
[..].
,
. Nee, er zijn ook andere dan grijze muizen op fok. whehehe.
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Pupje durft niet meer op internet
We hebben net feardotcom gekeken
wattus?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Pupje durft niet meer op internet
We hebben net feardotcom gekeken
*terugdenk*quote:Op maandag 3 mei 2004 22:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
......vroeger.....toen homo's nog van mannen hielden en het gras nog groen was..
Ik manage de hel een beetje.... Senior Fire Developerquote:Op maandag 3 mei 2004 22:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus Waxje heeft de winnende score?
Dat waren inderdaad nog eens Tijden...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*terugdenk*
Ah, the good old days
Welke kaarten wil je hebben? Tarot? Karma? Vogel? Egyptische Tarot? Inzichtskaarten?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
)
1. Joh.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:48 schreef Waxxer het volgende:
1. Nou het was allemaal niet zo serieus bedoeld hoor :...eeehhh die * durf ik er niet achter te zetten....
2. Nou het was allemaal niet zo serieus bedoeld hoor![]()
3. Maar het is op fok heel vaak kreator dit, kreator dat, en dan ben je opeens hier!!![]()
![]()
4. Maar je was vroeger de hetero in het homotopic las ik net.
5.Hoe voelt dat, om zo benoemd te worden? Is dat een belemmering in het zijn wie je bent?
Tarot, daar blijf ik voorlopig aan plakken hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke kaarten wil je hebben? Tarot? Karma? Vogel? Egyptische Tarot? Inzichtskaarten?
Of zal ik I Ching voor je doen? Runen? Tasseografie? Chromatografie?
Heb je liever Metoscopie? Kristallomantie? Pyromantie?
You name it!
Steek die jongen nou niet zo veel veren in z'n kont, DM is daar veel geschikter voor.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:48 schreef Waxxer het volgende:
Nou het was allemaal niet zo serieus bedoeld hoorMaar het is op fok heel vaak kreator dit, kreator dat, en dan ben je opeens hier!!
![]()
![]()
Wat heeft dat broodje shoarma met het verhaal te maken?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb in twee klassen ik elke klas een meisje gehad dat er stellig van overtuigd was dat ze heks was. Nou, dus ik naar de shoarmaboer natuurlijk en even flink zitten etenIk denk dan, wat doet zo'n kind thuis??
Het zal wel aan mij liggen maar waarom vertel je ons dat je shoarma hebt gegeten?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb in twee klassen ik elke klas een meisje gehad dat er stellig van overtuigd was dat ze heks was. Nou, dus ik naar de shoarmaboer natuurlijk en even flink zitten etenIk denk dan, wat doet zo'n kind thuis??
Neeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Surf voor de lol eens naar de Site toe, quite creepy
Oke..... ehm.... Nou ja, hai... hallo..... ik eeehhhh hou m'n mond maar gesnoerdquote:Op maandag 3 mei 2004 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
1. Joh.
2. Dat zei je al ja.
3. Het is toch wat. De almachtige kreator toch..
4. Ik heb nooit gezegd dat ik hetero ben.
5. Neutraal. Zou het dat moeten zijn?
Eenzaam, zo na een liefdevol romantisch weekend.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:56 schreef Waxxer het volgende:
Maar heey man, hoe was je dag?
www.feardotcom.comquote:Op maandag 3 mei 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee!!Stel je voor!!
... of toch?
Ik heb gewoon die standaard lelijke die op ouderwetse speelkaarten achtige dingen lijken. Ik zoek nog en mooie set in een kistje of zo, maar daar moet ik dan per ongeluk tegenaan lopenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tarot, daar blijf ik voorlopig aan plakken hoor
* Zelf Rider Waith en Dragon Tarot heeft *![]()
Zout. Je moet een cirkel van zout om je heen strooien.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
Shoarma ----> knoflooksaus
Heksen ----> knoflook (gaat toch niet samen?)
Toch? Of verwar ik dat met iets anders?
Aaaaaargh Knoflook * Smelt *quote:Op maandag 3 mei 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
Zie je Timmah?! Zo slecht ben ik nog niet! Caz heeft me ingehaaldquote:Op maandag 3 mei 2004 22:57 schreef Cazman het volgende:
Seventh Level of Hell
--------------------------------------------------------------------------------
Guarded by the Minotaur, who snarls in fury, and encircled within the river Phlegethon, filled with boiling blood, is the Seventh Level of Hell. The violent, the assasins, the tyrants, and the war-mongers lament their pitiless mischiefs in the river, while centaurs armed with bows and arrows shoot those who try to escape their punishment. The stench here is overpowering. This level is also home to the wood of the suicides- stunted and gnarled trees with twisting branches and poisoned fruit. At the time of final judgement, their bodies will hang from their branches. In those branches the Harpies, foul birdlike creatures with human faces, make their nests. Beyond the wood is scorching sand where those who committed violence against God and nature are showered with flakes of fire that rain down against their naked bodies. Blasphemers and sodomites writhe in pain, their tongues more loosed to lamentation, and out of their eyes gushes forth their woe. Usurers, who followed neither nature nor art, also share company in the Seventh Level.
En 't was eerlijk ingevuld. MIsschien heb ik wat vragen verkeerd gelezen...
Ik denk dat je Dracula bedoelt, mutsquote:Op maandag 3 mei 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
En dat werkt toch tegen zombies en vampiers?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zout. Je moet een cirkel van zout om je heen strooien..
Caz is gewoon heel naar persoon vrees ik...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je Timmah?! Zo slecht ben ik nog niet! Caz heeft me ingehaald
Of zou ik ook wat vragen verkeerd hebben ingevuld?
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
En dat werkt toch tegen zombies en vampiers?
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
Nee dus, dat zijn vampiers
quote:# Heksen eten nooit zout! Zout is het teken van de wijsheid. Met een zakje zout onder je kleren ben je veilig voor heksen.
# Een heks mag nooit haar spiegelbeeld zien. Dan verliest ze haar toverkracht. Daarom hadden lampen vroeger vaak een heksenbol. Dat is een koperen bol, onder aan de lamp. In die glimmende bol werd de hele kamer weerspiegeld. Zo hield men de heksen buiten de deur.
Eigenlijk niet. Maar ik dacht het dus in het Griezelhandboek te hebben gelezen..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]neeeeeeej!
Heb je nooit Warlock gekeken?
Misschien ik ook wel. Maar heb ik gewoon de vragen verkeerd ingevuldquote:Op maandag 3 mei 2004 23:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Caz is gewoon heel naar persoon vrees ik...
()
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
Heksen gebruiken overigens inderdaad wel zout , soms ook als Cirkel
Das fijn, Iemand dan nog tips hoe ik mijn haar zonder spiegel fatsoenlijk in model kan brengen?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
HAR HAR HAR.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Caz is gewoon heel naar persoon vrees ik...
()
Doe eens iets leuks voor ons toveren Tita Timmah tovenaarquote:Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Das fijn, Iemand dan nog tips hoe ik mijn haar zonder spiegel fatsoenlijk in model kan brengen?
Zout staat voor zuivering en een cirkel voor compleetheid (of zoiets) dus een cirkel van zout om je heen biedt een leuke bescherming tegen het kwaad (warlock)quote:Op maandag 3 mei 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
Heksen gebruiken overigens inderdaad wel zout , soms ook als Cirkel
Dat ligt niet zo simpel..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe eens iets leuks voor ons toveren Tita Timmah tovenaar
Het doet me echt pijn om je dit te vertellen, maar ik vrees dat je geen heksje bent.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Das fijn, Iemand dan nog tips hoe ik mijn haar zonder spiegel fatsoenlijk in model kan brengen?
Ik heb die film hier nog liggen, de real life action dan he.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
HAR HAR HAR.Ik lijk erg onschuldig maar van binnen.
[afbeelding]
I'm a SOLDIER OF HELL !!![]()
Geen sprookjesheksje nee..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het doet me echt pijn om je dit te vertellen, maar ik vrees dat je geen heksje bent..
Een heks is ook een stomme benaming! Zeg dan Wiccanquote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het doet me echt pijn om je dit te vertellen, maar ik vrees dat je geen heksje bent..
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo simpel..
Snel je post editten he?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een heks is ook een stomme benaming! Zeg dan Wiccan
Ik heb em ook en ik vind em best wel goed eigenlijk. Die clown mag ik welquote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die film hier nog liggen, de real life action dan he.
Die is best bagger...
Ik vind heksje eigenlijk wel liev klinkenquote:Op maandag 3 mei 2004 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een heks is ook een stomme benaming! Zeg dan Wiccan
Moet ik anders iemand vervloeken voor je ?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Every spell you cast will return 3 times worse!!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
Moet ik anders iemand vervloeken voor je ?
Oeh!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
Moet ik anders iemand vervloeken voor je ?
Stimmt , maar speciaal voor beavje heb ik dat overquote:Op maandag 3 mei 2004 23:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Every spell you cast will return 3 times worse!!
Mij niet toch hè, bievje, nee hè, ikke nie hè.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Mag het ook een vloek zijn dat je nooit meer je fotoboek dicht gooit?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mij niet toch hè, bievje, nee hè, ikke nie hè..
Je bent een liev heksjequote:Op maandag 3 mei 2004 23:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Stimmt , maar speciaal voor beavje heb ik dat over![]()
Aaaawww, niet pupje bang maken hoor! Dan is er geen cursusmateriaal meer over!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
*de neiging om feardotcom te bekijken*
Maar dan kan pupje niet meer slapenis ie bang dat ie naast een lijk wakker wordt!
Doe eens naar de Flashsite gaan, Muziek aan te zetten.. en bij "Do You Like To Watch" No indrukken...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
*de neiging om feardotcom te bekijken*
Maar dan kan pupje niet meer slapenis ie bang dat ie naast een lijk wakker wordt!
...........................quote:Op maandag 3 mei 2004 23:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doe eens naar de Flashsite gaan, Muziek aan te zetten.. en bij "Do You Like To Watch" No indrukken...![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
...........................
nee.
Trusten!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:29 schreef tech het volgende:
Slaap lekker (voor straks) allemaal!
Aaawwquote:Op maandag 3 mei 2004 23:30 schreef Timmah het volgende:
* zucht * Ik moet mijn bed nog opmaken... Dat word weer stuntelen..
HAAI!!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:31 schreef Twaalfje het volgende:
HOI!!
HOIquote:Op maandag 3 mei 2004 23:31 schreef Twaalfje het volgende:
HOI!!
Tis me nog zonder kleerscheuren gelukt ook vandaag...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaaww
Trusten!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben naar bed
Simba wacht
O jij bent er net zo eentje als Pup?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:30 schreef Timmah het volgende:
* zucht * Ik moet mijn bed nog opmaken... Dat word weer stuntelen..
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben naar bed
Simba wacht
Normaal gesproken wel ja...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent er net zo eentje als Pup?
Die verstrikt en verdwaald raakt in het dekbed en dan de uitgang niet meer vind?
Ja schattig he?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent er net zo eentje als Pup?
Die verstrikt en verdwaald raakt in het dekbed en dan de uitgang niet meer vind?
Ik was al bijna bang dat de Efteling-meneer mij zou vergeten..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:36 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
En Timmah!!
Heus nie!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik was al bijna bang dat de Efteling-meneer mij zou vergeten..
Prins!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:35 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Beav!!![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:37 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Heus nie!!!
Tuulek nie!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:39 schreef Timmah het volgende:
Meneer Twaalfje, even tussendoor, is die site "Groentevrouw" van u?
Ehm..............Beaver? Ehm................quote:Op maandag 3 mei 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Prins!
Ok... weer wat geleerd, Ik vind em namelijk al een lange tijd echt geweldig..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:40 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tuulek nie!Dat is de site van Marjan Luif, die jaren geleden "de Groentevrouw" deed op de VPRO radio
Lollug hè? Ik heb ook de scripts van alle Groentevrouw afleveringen in een boekie!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok... weer wat geleerd, Ik vind em namelijk al een lange tijd echt geweldig..
*hoedje pas*quote:Op maandag 3 mei 2004 23:41 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ehm..............Beaver? Ehm................
Najah. Lama.
Superquote:Op maandag 3 mei 2004 23:42 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Lollug hè? Ik heb ook de scripts van alle Groentevrouw afleveringen in een boekie!
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Super
"Een Spruit is een Spruit en daarmee uit.. "
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
En elke aflevering kwam ze bij de groenteman en dan was 't steevast: "Hè groenteman, wat moet ik nou nemen. Ik heb helemaal nergens trek in..."
En dan ging ze weer ff d'r gal spuien over 't één of 't ander, en ALTIJD sloot ze af met: "Aah, geef me maar een pot doppers."
ik ben d'r ook naar op zoek en d'r is wel 1 verzamelsneedee van de VPRO waar 1 aflevering opstaat maar dat is 't enigequote:Op maandag 3 mei 2004 23:48 schreef Timmah het volgende:
[..]Prachtig. Schade dat ik het gemist heb
"grappigheid van Félix"?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Drôle de Félix is stiekem toch wel heel grappig..
.
HAHA! HIJ ZEGT DROL!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Drôle de Félix is stiekem toch wel heel grappig..
.
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
BOOOOOOOOOOOOOOW!!!![]()
http://www.imdb.com/title/tt0228242/quote:Op maandag 3 mei 2004 23:51 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
"grappigheid van Félix"?
*look of death doe*quote:Op maandag 3 mei 2004 23:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
HAHA! HIJ ZEGT DROL!![]()
![]()
![]()
Vedaag met Marieke maar dat was niet toevallug hoor. Najah, nie gedanst maar wel gespeeld.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]Heeft de dansmeneer nog lekker gedanst deze maandag met Marieke/Jim?
* Door zijn knieen zakt en plat voorover in de modder terecht komt *quote:Op maandag 3 mei 2004 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*look of death doe*.
.
Die mot ik ook maar es zienquote:Op maandag 3 mei 2004 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0228242/
Nie gedanst? M'n beeld van de dansmeneer, wat doe je?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:56 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Vedaag met Marieke maar dat was niet toevallug hoor. Najah, nie gedanst maar wel gespeeld.
Tsk. Ik heb wel gedanst maar NIET met Marieke. Met die doe ik alleen spelscènesquote:Op maandag 3 mei 2004 23:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nie gedanst? M'n beeld van de dansmeneer, wat doe je?
Ik bedoelde natuurlijk ook of je in het algemeen nog gedanst had in de show vandaag.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:02 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tsk. Ik heb wel gedanst maar NIET met Marieke. Met die doe ik alleen spelscènes
bovendien danst Marieke sowieso amper in de show hoor.![]()
Ehm..........wat zou ik anders in de show moeten doen? Ik acteer en dans, klaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk ook of je in het algemeen nog gedanst had in de show vandaag.
Of je met Marieke danst zou mij een worst wezen.
Je wilt weten of ie met Jim danst?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk ook of je in het algemeen nog gedanst had in de show vandaag.
Of je met Marieke danst zou mij een worst wezen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je wilt weten of ie met Jim danst?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:09 schreef Twaalfje het volgende:
Zeg, hadden julie ook regenachtig weer vedaag?
Er is hier in Zaandam geen druppel gevallen..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:09 schreef Twaalfje het volgende:
*kusknufkroel*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:10 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh, leuk! een weerbespreektopic!
Gesellug met z'n alluh op t blakonquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:12 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden dus regenachtig weer. En in 't hele theater mag dit jaar nie meer gerookt worden dus we stonden gesellug op 't natte blakon
Ik heb hier geen blakonquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gesellug met z'n alluh op t blakon
Geen druppel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:09 schreef Twaalfje het volgende:
Nou, gesellug was 't wel maar toch een beetje nat hoor.....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gesellug met z'n alluh op t blakon
Was Marieke er dan ook bij?!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:16 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nou, gesellug was 't wel maar toch een beetje nat hoor.....
JAH! MARIEKE WAS D'R OOK BIJ JAH! EN MORGEN JIM! ZAL IK MORGEN DAN MAAR WEER VERSLAG UITBRENGEN? HM?!?!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was Marieke er dan ook bij?!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:18 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
JAH! MARIEKE WAS D'R OOK BIJ JAH! EN MORGEN JIM! ZAL IK MORGEN DAN MAAR WEER VERSLAG UITBRENGEN? HM?!?!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
*heel voorzichtig Twaalfjuh aai*?
Ow geluksnifkigquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:20 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
ik ben nie moeiluk hoor
Kom je es kijken? Gaan we gesellug op 't balkon staan!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow geluksnifkig
*opgelucht ademhaal*
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Kom je es kijken? Gaan we gesellug op 't balkon staan!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
maaruh hoel laat komt dat verslag morgen?
Mag ik ook mee?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Kom je es kijken? Gaan we gesellug op 't balkon staan!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
Marieke is gesellug hoor. Majah, sommige dingen, daar mot je gewoon gene vrouwen bij hebben hèquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja
Maar dan niet met Marieke hoor.
Weljaaaaaaaah, hoe meer homo's hoe meer vreugd hè.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Marieke is gesellug hoor. Majah, sommige dingen, daar mot je gewoon gene vrouwen bij hebben hè
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:25 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Weljaaaaaaaah, hoe meer homo's hoe meer vreugd hè.
Ehm......dat benne VROUWEN Beaver.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
De derde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:26 schreef Timmah het volgende:
Ik ben toch nog steeds voor een Eftel-meet hoor, gaan we met zijn allen naar het Theater
Maar geen Mariekequote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ehm......dat benne VROUWEN Beaver.
Oh-oh.........quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:26 schreef Timmah het volgende:
Ik ben toch nog steeds voor een Eftel-meet hoor, gaan we met zijn allen naar het Theater
Dan komen we allemaal met een roze vlaggetjes naar prins Twaalfjuh kijken!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:29 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oh-oh.........![]()
Gaan we allemaal voor JOU speciaal klappen enzo...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:29 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oh-oh.........![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:29 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gaan we allemaal voor JOU speciaal klappen enzo...![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ehm..........Beaver..............KLEERMAKER Twaalfje.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan komen we allemaal met een roze vlaggetjes naar prins Twaalfjuh kijken!
En tussen de shows door gaan we natuurlijk in de Droomvlucht enzo, om daarna weer keihard naar het theater te rennen voor een nieuwe showquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:31 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ehm..........Beaver..............KLEERMAKER Twaalfje.
'loquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
Waar zijn Beautje en Timmah?
edit: Daar is Timmah dus
Jaaaah!! Droomvluchtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
En tussen de shows door gaan we natuurlijk in de Droomvlucht enzo, om daarna weer keihard naar het theater te rennen voor een nieuwe show![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
'lo![]()
Ik was even... uh, Bold & the Beautiful samenvattingen aan het lezen![]()
.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:"Oya Lele, ik voel me plots weer zo Oya Lele"
sorry
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:34 schreef Timmah het volgende:
[..]Doe het nog 1 keer zo Oya Lele
Oh.. Pardon...
*jaloers doet*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat hem nou!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*jaloers doet*
Zit je NOU weer op Timmah vlievd te wezen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*jaloers doet*
sorryquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:32 schreef Twaalfje het volgende:
Kan 't ff over iemand anders gaan btw?
Het is toch af en toe een Snolverhausen ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*jaloers doet*
Je bent zelf een Snollebeau!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is toch af en toe een Snolverhausen ook.
En nou Beau nog uitschelden ook?? Lilleke prinsenhoer!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent zelf een Snollebeau!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent zelf een Snollebeau!
*aai*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:43 schreef Timmah het volgende:
Doe eens niet ruzie maken
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:43 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
En nou Beau nog uitschelden ook?? Lilleke prinsenhoer!!
*Beau kussie geef*
*snif* En ik was nog wel zo lief.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:43 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
En nou Beau nog uitschelden ook?? Lilleke prinsenhoer!!
*Beau kussie geef*
HAHAHAHAHA! HIJ ZEI WEER DROL!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Drôle de Félix..
Nietus! JIJ ging inene vlievd zitten doen tegen Timmah!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
Sorry![]()
Maar Beautje begon! *wijs*
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*snif* En ik was nog wel zo lief.![]()
*naar Beavje*
Ik dee alleen maar liev tegen Timmah!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nietus! JIJ ging inene vlievd zitten doen tegen Timmah!
OYA LELE!!! OYA LELE!!! OYA LELE!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dee alleen maar liev tegen Timmah!
Want hij dee ook Oya Lele
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:49 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
OYA LELE!!! OYA LELE!!! OYA LELE!!!
Sow.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:49 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
OYA LELE!!! OYA LELE!!! OYA LELE!!!
Sow.
Als morgen alle hondjes in de dierenwinkel jou in de billen bijten, dan is het helemaal je eigen schuld.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA! HIJ ZEI WEER DROL!
...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zucht*
Het is morgen dinsdag hoor..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als morgen alle hondjes in de dierenwinkel jou in de billen bijten, dan is het helemaal je eigen schuld..
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als morgen alle hondjes in de dierenwinkel jou in de billen bijten, dan is het helemaal je eigen schuld..
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...
Oya lélé
Ik voel me plots weer zo oya lélé
*Iets* *Iets* *Iets* La la la oya lélé
G_Etje toch! Doe eens lievquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*tjekt of Beav niet kijkt*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...
Oya lélé
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...
Oya lélé
Ik ben liev.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_Etje toch! Doe eens liev
Okeej, dan issut goedquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben liev..
.
.
Oeh.. Wenenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:55 schreef Twaalfje het volgende:
OEH! ik krijg net een SMS van Kees!
Wenen is leuk, zegt-ie. En de groeten ana iedereen hierow
Ik krijg geen sms van Keesquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:55 schreef Twaalfje het volgende:
Wie is Kees nou weer.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:55 schreef Twaalfje het volgende:
Nee, maar jouw beltegoed is ook op.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg geen sms van Kees
Die schattige blonde IBGquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie is Kees nou weer..
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, maar jouw beltegoed is ook op..
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
En Remix, post eens wat, in plaats van zo sneaky te lurken! We hebben je heus wel gezien hoor!.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:56 schreef Timmah het volgende:
Oh My... Look at the Time! Tot de Volgende keer maar weer, ik ga slapen!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:58 schreef Remix het volgende:
[..]![]()
Betrapt![]()
ikbengeweldig.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie is Kees nou weer..
Trustequote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:56 schreef Timmah het volgende:
Oh My... Look at the Time! Tot de Volgende keer maar weer, ik ga slapen!
Ik heb ook alleen maar Fell in Love With a Boy.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:00 schreef LeBeau het volgende:
Waarom kan ik nou de CD van Joss Stone niet vinden op ...uh, de waar-alles-gratis-is online winkel dinges?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:00 schreef Remix het volgende:
[..]
Inc. Angel?![]()
En die heet Kees.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die schattige blonde IBG
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:58 schreef Remix het volgende:
[..]![]()
Betrapt![]()
Ja sorry voor de afknapper maar ik kan er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En die heet Kees..
*onder indruk is*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Goed hè. Ik heb een zesde zintuig voor lurkers.*trots kijk*
Twaalfje is zeker jou 6e zintuigquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Er is niks mis met één lettergreep namen. Lekker simpel!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En die heet Kees..
Die hoort Frits te heten. Of Joost, desnoods. Of Floris.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja sorry voor de afknapper maar ik kan er ook niks aan doen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is niks mis met één lettergreep namen. Lekker simpel!
Ikke ook: http://forum.fok.nl/user/onlinequote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Nee, je was de laatste bezoeker van het fotoboek vanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:05 schreef Remix het volgende:
[..]
Twaalfje is zeker jou 6e zintuig
Of Maurits of Constantijnquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die hoort Frits te heten. Of Joost, desnoods. Of Floris.
Wil Beavje iets kwijt??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Neej, okeej, een naam als Bas bijvoorbeeld is ge-wel-dig. Heel mooi van klank ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, je was de laatste bezoeker van het fotoboek van.
NIETUS!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:05 schreef Remix het volgende:
[..]
Twaalfje is zeker jou 6e zintuig
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wil Beavje iets kwijt??![]()
![]()
Niet als ik het uitsrpeek want ik slis. "Baff."quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, okeej, een naam als Bas bijvoorbeeld is ge-wel-dig. Heel mooi van klank ook.
Franse namen zijn ook heel mooi van klank enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, okeej, een naam als Bas bijvoorbeeld is ge-wel-dig. Heel mooi van klank ook.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:09 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Niet als ik het uitsrpeek want ik slis. "Baff."
Het was toeval. Die fotoboeken, dat hoeft voor mij niet zo nodig.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:08 schreef Remix het volgende:
[..]
nou G_E houdt alles wel in de gaten hier
Wat zocht je dan?quote:En ik vond daar trouwens niet wat ik zocht![]()
OF TWAALFJE!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of Maurits of Constantijn
sorry, ik liet me even gaan
Ja goed zo, ga jij maar in je hoek!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor
ik ga wel in een hoekje naar Maud luisteren
Ehm... FOTO?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het was toeval. Die fotoboeken, dat hoeft voor mij niet zo nodig..
[..]
Wat zocht je dan?.
Leon!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Franse namen zijn ook heel mooi van klank enzo.
Dan lijkt het me voor ons beiden beter als je mijn naam niet uitspreekt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:09 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Niet als ik het uitsrpeek want ik slis. "Baff."
Mijn naam is alleen maar Frans geloof ikquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Leon!
Hm. Dat is eik ene joodse naam, schijnt.
Vanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:11 schreef Remix het volgende:
[..]
Ehm... FOTO?
*neuriet een liedje van de Beatles*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn naam is alleen maar Frans geloof ik
Weet je wat nog irritanter is? Mensen die hun foto maar heel even neerzetten en dan snel weer weg halen en hun fotoboek op slot kieperen zodat je niet kan reageren.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van? [afbeelding]
Daar heb ik dus ook zoooo'n hekel aan! Mensen die geen foto in hun fotoboek hebben!.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*neuriet een liedje van de Beatles*
Hoe heet je dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan lijkt het me voor ons beiden beter als je mijn naam niet uitspreekt..
Heb ik het weer gemist vanaafquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je wat nog irritanter is? Mensen die hun foto maar heel even neerzetten en dan snel weer weg halen en hun fotoboek op slot kieperen zodat je niet kan reageren.
Duvel!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:14 schreef Remix het volgende:
Remix heeft een franse achter-nick![]()
En hier nog één die beter van Basssch af kan blijven.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan lijkt het me voor ons beiden beter als je mijn naam niet uitspreekt..
DUVAL jah! Eigenlijk hoort het met twee L's op t eind maar ik ben lekker dwarsquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:17 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Duvel!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:19 schreef Joosteh het volgende:
truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |