Nee, ik ben eerder zo iemand die gelooft in de kracht van de natuur, en het goddelijke in alles. En iemand die kaarten kan leggen enzo..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww ben jij rood?
Scheren is in (glijdt beter). Nieuw?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:36 schreef Kreator het volgende:
...omdat ze van behaarde billen houden?
Mooie Leeftijd.. doet me denken aan die tijd toen ik nog jong was..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. 25.
Oh nou ik geloof in de Godin Kiki, dus ik begrijp je wel hoor. Zolang je maar geen enge geesten op mij afstuurt enz.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerder zo iemand die gelooft in de kracht van de natuur, en het goddelijke in alles. En iemand die kaarten kan leggen enzo..( En Nee ik ben niet ENG
)
Met Enge geesten enzo heb ik niets te maken hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh nou ik geloof in de Godin Kiki, dus ik begrijp je wel hoor. Zolang je maar geen enge geesten op mij afstuurt enz.
Ik snap die lagen niet zo. Is 1 nou hoog of laag?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerder zo iemand die gelooft in de kracht van de natuur, en het goddelijke in alles. En iemand die kaarten kan leggen enzo..( En Nee ik ben niet ENG
)
Oh al zoveel posts op fok??? Ja nou ja dan kun je idd wel wat steun gebruiken. Ik heb je ook nog nooooooooooiiiit op fok gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. 25.
Laag 1 ligt helemaal Boven, zo ver mogelijk van de kern van de hel af dus. Ik ben er dus goed van af gekomen. ( Al snap ik dat dus NIET , aangezien ik mij dus met die zweverige zaken bezig houdt en ik op mannen val...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snap die lagen niet zo. Is 1 nou hoog of laag?
Dus ik scoor hoger dan jij? Qua hel dan.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Laag 1 ligt helemaal Boven, zo ver mogelijk van de kern van de hel af dus. Ik ben er dus goed van af gekomen. ( Al snap ik dat dus NIET , aangezien ik mij dus met die zweverige zaken bezig houdt en ik op mannen val...)
Is dit een vraag? Wat moet ik antwoorden? Help me.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh al zoveel posts op fok???
...dat zeg ik.quote:Ja nou ja dan kun je idd wel wat steun gebruiken.
....en wiens probleem is dat?quote:Ik heb je ook nog nooooooooooiiiit op fok gezien![]()
quote:Word toch eens wat minder een grijze muis!
U is heks?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Laag 1 ligt helemaal Boven, zo ver mogelijk van de kern van de hel af dus. Ik ben er dus goed van af gekomen. ( Al snap ik dat dus NIET , aangezien ik mij dus met die zweverige zaken bezig houdt en ik op mannen val...)
Jep.. Je bent nog kwaadaardiger dan ik..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus ik scoor hoger dan jij? Qua hel dan.
Laag? Ik ben laag 31, is dat erg?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
En maar drie keer hoeven testen!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
*bewaar*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |