ja... dat dacht ik ook... maar daar kon ik bij nader inzien toch niet zo goed tegen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:08 schreef 2ane het volgende:
ruggeprik:
als je het leuk vind kan je de operatie meekijken op een tv.
Dat was in mijn geval absoluut niet waar. Ik mocht pas weg nadat ik naar de wc was geweest. Dit is om zeker te zijn dat de verdoving overal is uitgewerkt. Ik had ook een ruggeprik en vond het eigenlijk wel heel erg leuk en interressant om mee te kijkenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:36 schreef Xcalibur het volgende:
trouwens, ik was verdoofd dmv een ruggeprik... achteraf niet zo'n goed idee, omdat ik continu flauwviel tijdens de operatie... anyway, als je onder volledige narcose gaat duurt het wat langer voor je uit het ziekenhuis weg bent... een uur of anderhalf ofzo gok ik...
Wanneer je s'ochtends arriveert krijg je wat rustgevends in de vorm van een tablet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:50 schreef CecilBDemented het volgende:
KIckje: klopt het dat als je uit die narcose komt dat je een infuus hebt
of is het niet het geval voor zoon operatie.
want dan ben ik niet blij infuus suckt en het eruit halen ook.
en krijg je voor de oparatie nog prikken.
wat kan ik allemaal verwachten voor en na de oparatie
en je mag paracetamol gebruiken tegen de pijn!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wanneer je s'ochtends arriveert krijg je wat rustgevends in de vorm van een tablet.
Een ok jasje/papieren onderbroek en je knie wordt geschoren ( als dat nodig is)
Aangekomen bij de ok krijg je vooraf een infuus.
Dit omdat je nuchter bent, een klein beetje bloed kan verliezen ( het vochtpeil wordt met een infuus in orde gehouden).Een infuus is daarbij altijd makkelijk om medicatie door toe te dienen ( indien nodig)
De narcose ( als die algeheel is) zal via de venflon ( dun buisje in hand) toegediend worden.
Zodra je goed wakker en stabiel bent, niet misselijk, de pijn dragelijk is, je geplast hebt en weer kunt eten en drinken ga je naar huis.
Het kan zijn dat je voor de pijn een prikje morfine krijgt, maar alleen als je dat zelf wilt.
Zo is globaal de gang van zaken in een ziekenhuis.
Succes
3/4 x daags 2 stuks of 2/3 x daags een ( 1) NSAID ( brufen,diclofenac of naproxen)--> meest gangbare.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:20 schreef 2ane het volgende:
[..]
en je mag paracetamol gebruiken tegen de pijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |