Probeer het in ieder geval een beetje serieus te houden a.u.b.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
knip
Ja, sorry, het is ook heel moeilijk om terug te gaan naar de winkel.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:08 schreef Toemoegirl het volgende:
[..]
Probeer het in ieder geval een beetje serieus te houden a.u.b.![]()
Ja dat is het inderdaad als je helemaal dol bent op de schoenen die je gekocht hebtquote:Op maandag 3 mei 2004 22:09 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, sorry, het is ook heel moeilijk om terug te gaan naar de winkel.
Wat een gepijpzeik.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:13 schreef nikky het volgende:
en weer open
nu graag normale reacties
dan ga je kijken of er ergens anders wel een topic is wat je boeitquote:Op maandag 3 mei 2004 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een gepijpzeik.
Dit topic gaat NERGENS over. Met d'r slap geouwehoer over een paar kutinstappers
Neuh, als ik een dom topic zie plaats ik een domme reactie. Daar vermaak ik me prima meequote:Op maandag 3 mei 2004 22:25 schreef nikky het volgende:
[..]
dan ga je kijken of er ergens anders wel een topic is wat je boeit
Kijk als het je niet boeit Swetsewattes, dan moet je inderdaad gewoon niet reageren. Maar ja blijkbaar wil je TS toch even treiteren met jouw slap geouwehoerquote:Op maandag 3 mei 2004 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een gepijpzeik.
Dit topic gaat NERGENS over. Met d'r slap geouwehoer over een paar kutinstappers
kut, goeie vraag!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:29 schreef Nuek het volgende:
waar zijn ze van gemaakt? Leer of stof?
vaag mensquote:Op maandag 3 mei 2004 22:42 schreef Toemoegirl het volgende:
probleem is opgelost... plijsters werken..
het slotje mag er weer op!
nog bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |