abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2004 @ 19:18:29 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_18862562
quote:
Doodmoe is Boris (23) zondag aan zijn eerste dag als 'Idol 2004' begonnen. "Ik heb bijna niet geslapen. Hooguit zo'n twee uurtjes", vertelt het kersverse idool in Ahoy', achter de schermen van 'Fox Kids Planet Live'. "Eerst hebben we nog een beetje gefeest in Studio 22 in Hilversum en vervolgens zijn we naar het hotel gegaan. En vanochtend moesten we dus alweer vroeg op voor deze happening in Rotterdam."

Boris' eerste dag als Idol

"Hysterische bende. Besef even niet dat ik leef"
DE spanning, waarmee de afgelopen weken zijn shows werden omringd, is er gelukkig vanaf. "Het is heerlijk om weer eens zo relaxed op te treden. Hier, tijdens het 'Fox Kids'-gebeuren, hangt er niets van af. Er is geen strijd meer, die is immers zaterdagavond al gestreden. "Maar de hectiek is niet minder...
Wat hij miste aan het leven vóór 'Idols'? Die vraag werd hem de afgelopen weken vaak gesteld. "De rust" antwoordde hij keer op keer. En die blijft voorlopig ook nog wel even weg. Want het hele circus rond de finale-uitzending wordt de dag erna direct overtroffen.
"Het lijkt wel of het nu pas begint. Het is hier echt een gekkenhuis", vertelt hij met een bleek bekkie, en voortdurend omringd door twee bodyguards.

Ondanks zijn vermoeidheid lijkt echter niets hem te veel. Overal, op buiken, armen en benen, laat hij op verzoek een krabbel achter. Zoals het een heus idool betaamt "De kinderen zijn helemaal hysterisch. Ik heb vandaag niet echt door dat ik leef en doe het allemaal op de automatisch piloot. Straks op het podium ben ik weer in mijn element. Daar is mijn plek. Ik ben muzikant in hart en nieren."
Vriendin Irene (22), die samen met Boris een jaar geleden zoontje Django kreeg, is ook in Ahoy'. "Dan zie ik hem tenminste nog even", grapt ze. "Ik vind het allemaal geweldig hoor, maar het is wel wennen! Ik heb Boris na de uitslag slechts 5 minuten gezien. Hij ging zaterdagavond naar het hotel en ik naar ons huis in Venlo. Vanavond mag ik gelukkig wel met hem mee, maar dan moet Boris 's ochtends alweer heel vroeg op. Na zijn optreden maandagavond in 'Barend & van Dorp', gaat hij dan eindelijk met mij mee naar Limburg," aldus Irene.
Ze draagt hetzelfde hoofddeksel als haar vriend. "Ik draag een wit hoedje, Boris een zwarte. Zijn we toch een beetje bij elkaar", vertelt ze met een lachje. "Want het is keihard hoor. Hij wordt gewoon van me weggetrokken. Was Boris eerst van mij alleen nu is hij van iedereen. En dat is best vreemd."

bron
pi_18862622
Like i said:

Damn, op deze fansite http://www.borisidols2004.tk staan echt wel een paar goede akoustische nummers...van zijn vorige band geloof ik...
;(
pi_18862727
Oh jee, 1 dag Idol en de relatie staat al onder spanning.

Zal ik een gewaagde voorspelling doen: binnen nu en een jaar zijn die twee niet meer bij elkaar...
  maandag 3 mei 2004 @ 19:25:28 #4
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_18862755
Dit zijn zo van die dingen die je in mijn ogen eerst met je partner bespreekt alvorens je jezelf opgeeft voor Idols, mits je zelf in kunt schatten dat je zover kunt komen. Hun hele leven zal de komende tijd overhoop gegooit worden. en hopelijk is de relatie tussen Irene en Boris sterk genoeg om dit te overleven.
Vanaf nu zal hun leven niet meer zo zijn als eerst. Als je van rust houdt moet je je niet gaan begeven in het wereldje van artiesten. want dan is het zo gebeurt... De pers snoept van zulke talentjes met een gezinnetje... ben ook benieuwd hoelang het duurt voordat boris zijn eerste 'buitenechtelijke' relatie zal beginnen (volgens de pers dan he)
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_18862757

Die een na laatste foto is de vriendin van mijn broer
  maandag 3 mei 2004 @ 19:30:56 #6
29358 drugsgebruiker
Rien à perdre
pi_18862901
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:25 schreef Tania18 het volgende:

Die rechter of die linker?
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  maandag 3 mei 2004 @ 19:31:36 #7
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18862916
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:25 schreef Tania18 het volgende:

Gaat ze vreemd?
  maandag 3 mei 2004 @ 19:32:03 #8
29358 drugsgebruiker
Rien à perdre
pi_18862923
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:24 schreef bloodymary het volgende:
Oh jee, 1 dag Idol en de relatie staat al onder spanning.

Zal ik een gewaagde voorspelling doen: binnen nu en een jaar zijn die twee niet meer bij elkaar...
Dan claim ik bij deze de vriendin van Boris.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  maandag 3 mei 2004 @ 19:32:31 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18862935

Lijkt wel een zusje van Maud.
pi_18862954
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:31 schreef Christine het volgende:

[..]

Gaat ze vreemd?

Mijn broer was er zelf ook bij, ze hadden kaartjes voor backstage bij Fox kids, samen met de oppaskinderen van zijn vriendin
Ik denk dat hij niet met Boris op de foto wilde
pi_18863339
zojuist in boulevard..
er schijnt morgen een special editie uit te komen van de nieuw revue
Met nieuwe onthullingen... *zucht*
  maandag 3 mei 2004 @ 20:18:02 #12
49528 Hypochonder
Wat als ik echt wat heb.....
pi_18864212
Hoogtepunt: Irma. Het duet van Boris en Maud.
Dieptepunt: Boris die elke derde zin blehrt: Keep the soul alive.
Ik heb toen ook besloten om telkens wanneer hij dat zei een stem op Maud uit te brengen.
In gedachte al ten onder...
  maandag 3 mei 2004 @ 20:28:56 #13
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_18864556
verkeerd topic
Maarre die laatste keer dat Boris dat riep was je stem tevergeefs hoor
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 3 mei 2004 @ 20:32:18 #14
16715 Mylene
*schatje*
pi_18864672
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:49 schreef cpcpb het volgende:
zojuist in boulevard..
Wie weet, misschien wel foto's a la Marlies .
  maandag 3 mei 2004 @ 20:34:42 #15
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_18864735
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Wie weet, misschien wel foto's a la Marlies .
Ja misschien wel, ow ik ren morgen naar de supermarkt!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_18864890
schatje, ik ben een site aan het maken over boris
mag ik de link plaatsen als hij online staat? (kon het niet vinden bij policy of faq
  maandag 3 mei 2004 @ 20:53:47 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_18865301
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:39 schreef cpcpb het volgende:
schatje, ik ben een site aan het maken over boris
mag ik de link plaatsen als hij online staat? (kon het niet vinden bij policy of faq
Tuurlijk mag dat .
pi_18865947
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:20 schreef Huilie het volgende:
Like i said:

Damn, op deze fansite http://www.borisidols2004.tk staan echt wel een paar goede akoustische nummers...van zijn vorige band geloof ik...
Klopt, ik vind vooral 'Take Me As I Am' prachtig, vraag me af of hij dat zelf geschreven heeft.
pi_18866429
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:49 schreef cpcpb het volgende:
zojuist in boulevard..
Ik hoorde dat er een Boris-gadget bij zou zitten ofzo?

wat willen ze erbij doen? Een borstel ofzo?
pi_18866513
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:16 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Klopt, ik vind vooral 'Take Me As I Am' prachtig, vraag me af of hij dat zelf geschreven heeft.
Ik vind Night and Day en She Would (of course) ook heel erg goed
pi_18866737
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik vind Night and Day en She Would (of course) ook heel erg goed
Beide liedjes ken ik niet, moet maar weer es Kazaaen ofzo. Het filmpje van She Would heb ik geprobeerd te bekijken, maar er klopt niets van de site van het Nationaal SF. Ik kreeg iets heel anders, hele andere artiesten...
pi_18866766
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:44 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Beide liedjes ken ik niet, moet maar weer es Kazaaen ofzo. Het filmpje van She Would heb ik geprobeerd te bekijken, maar er klopt niets van de site van het Nationaal SF. Ik kreeg iets heel anders, hele andere artiesten...
Night and Day staat op www.sofuja.com. Ik weet niet of She would er staat maar die is op kazaa iig te vinden.
pi_18866941
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Night and Day staat op www.sofuja.com. Ik weet niet of She would er staat maar die is op kazaa iig te vinden.
Okee. Mijn man had daarvan de liedjes gedownload en gedeeld met mij, maar deze is hij dan vergeten... De site van Sofuja is nu trouwens niet toegankelijk vanwege een update en uitbreiding.
pi_18867027
gaat lekker vandaag *ramt kop tegen bureau*

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2004 21:56:43 ]
pi_18867061
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

owjah vergeten

Nou jah hij staat ook op die site die hier al eerder is genoemd en volgens mij issie ook nog op Kazaa te vinden
ennuh...

dit was melig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')