Anders tyf je gewoon lekker een eind de boom in als je nix nuttigs te melden hebt, want ik zeg dus in m'n OP dat ik er al 1 heb. En inderdaad heb ik heus wel de "handleiding" van dat ding (die zoals nummer 2 zegt inderdaad prijzig zijn) gelezen. Ze zijn in de breedte niet in te korten (tenzij je hem echt compleet gaat slopen wat zeker niet de bedoeling is). De lengte natuurlijk wel, omdat je hem dan minder ver uitrolt.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:30 schreef Romek het volgende:
Je kan die dingen op maat maken.........
(eigen ervaring)
Read the manuel voor de verandering...... Staat erin.......
En anders kan je ze alsnog op maat maken.....
Daar hoor je "nee meneer, die hebben wij niet in ons assortiment". Daar schiet ik geen hol mee op, hence mijn vraag hier.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:39 schreef Romek het volgende:
[..]
En anders ga ff lekker naar de bouwmarkt ofzo.....
Vraag het daar dan jankerd!
Conclusie:quote:Op maandag 3 mei 2004 18:36 schreef JeOma het volgende:Daar hoor je "nee meneer, die hebben wij niet in ons assortiment". Daar schiet ik geen hol mee op, hence mijn vraag hier.
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:36 schreef JeOma het volgende:
Ze zijn in de breedte niet in te korten (tenzij je hem echt compleet gaat slopen wat zeker niet de bedoeling is )
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:39 schreef Romek het volgende:
jankerd!
ROFL!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:07 schreef Flurry het volgende:
hahaha, ik snap wel waarom ze je in die bouwmarkt afgepoeierd hebben
Hmpf, slechte vestiging dan!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:41 schreef JeOma het volgende:
Daar hoor je "nee meneer, die hebben wij niet in ons assortiment". Daar schiet ik geen hol mee op, hence mijn vraag hier
Klasse. Da's een prima antwoord!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmpf, slechte vestiging dan!
Mijn advies: als je het niet ziet zitten om die metalen of kunstof raamrolhorren op maat te maken, dan het klittenband-setje kopen.
Kwestie van klittenbandstrookjes op maat knippen en op het kozijn bevestigen, alsmede op een stuk horrengaas et voila, een hor welke zeer gemakkelijk open en dicht te doen en zelfs te verwijderen is.
En om op je eigenlijke vraag in te gaan: volgens mij hebben we (en daarmee dan dus Karwei, Gamme en Praxis) ze inderdaad niet kleiner dan 40cm in het assortiment. Dat wordt dan dus of "Doe-Het-Zelf" of (duur) maatwerk bestellen.
Beter antwoord?
Dus omdat jij een kneus met 2 linker handen bent, moet je andere mensen maar gaan afbekken ?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:36 schreef JeOma het volgende:
Anders tyf je gewoon lekker een eind de boom in als je nix nuttigs te melden hebt, want ik zeg dus in m'n OP dat ik er al 1 heb. En inderdaad heb ik heus wel de "handleiding" van dat ding (die zoals nummer 2 zegt inderdaad prijzig zijn) gelezen. Ze zijn in de breedte niet in te korten (tenzij je hem echt compleet gaat slopen wat zeker niet de bedoeling is). De lengte natuurlijk wel, omdat je hem dan minder ver uitrolt.
Jawel.. een rechterhandquote:Op maandag 3 mei 2004 19:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meer heb je niet nodig....
quote:Op maandag 3 mei 2004 19:58 schreef The_Matrix het volgende:
Jawel.. een rechterhand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |