http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=96329 (ja, idiote bron, maar ik kon het artikel elders niet vinden)quote:WASHINGTON (ANP) – De islamitische
minderheid in de VS klaagt in toenemende
mate over discriminatie. Dit blijkt uit
een studie van de Raad voor
Amerikaans–Islamitische Betrekkingen
waaruit de krant The Washington Post
maandag citeert.
Het aantal klachten over discriminatie
lag in 2003 bij 1019. Dat is 70 procent meer
dan de 602 klachten die in 2002 zijn
ontvangen. Vooral op de werkplek wordt
gediscrimineerd en is er geen respect
voor islamitische gebruiken. Moslims
klagen ook over racistische
opmerkingen, geweld en vandalisme.
Volgens de studie zouden
discriminerende taal in talkshows en de
oorlog in Irak reden zijn voor de
toegenomen discriminatie.
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:29 schreef sanniejj het volgende:
Vrij begrijpelijk nu mensen in gaan zien waar de islam om draait. Wereldverovering, terrorisme en haat.
Heb je de koran al gelezen, Timmytje?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:29 schreef sanniejj het volgende:
Vrij begrijpelijk nu mensen in gaan zien waar de islam om draait. Wereldverovering, terrorisme en haat.
nee, hoezo?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb je de koran al gelezen, Timmytje?
Zo weinig voor de gehele VS?quote:Het aantal klachten over discriminatie
lag in 2003 bij 1019. Dat is 70 procent meer
dan de 602 klachten die in 2002 zijn
ontvangen.
Hoe kun je dan beweren dat de islam geen religie van haat en onverdraagzaamheid is? Ik heb de koran vd eerste tot de laatste letter gelezen en ben tot de conclusie van sanniej gekomen.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee, hoezo?
Idd waarom zou je zoiets idioots gaan lezen!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee, hoezo?
Jawel. Gaan klagen omdat mensen op de werkplek je geloofsgebruiken niet respecteren, hoe zielig kun je zijn?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zo weinig voor de gehele VS?
Keurig! Het zijn iig geen klagers.
Zo, iemand is er hier gefrusteerd...quote:Op maandag 3 mei 2004 18:44 schreef drumdude het volgende:
[..]
Idd waarom zou je zoiets idioots gaan lezen!!!
Lees dan de bijbel je kan zeggen wat je wilt over katholieken maar die gedragen zich wel ff 100 % beter als die &^%$##)@_+#_$* moslims
Of er is gewoon weinig discriminatiequote:Op maandag 3 mei 2004 18:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zo weinig voor de gehele VS?
Keurig! Het zijn iig geen klagers.
waar zie jij mij dat beweren?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe kun je dan beweren dat de islam geen religie van haat en onverdraagzaamheid is? Ik heb de koran vd eerste tot de laatste letter gelezen en ben tot de conclusie van sanniej gekomen.
Dat is zelfs in the Land of the Free verbodenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Als ik op mijn werkplek met een witte puntmuts een kruis in brand wil steken, is daar ook geen respect voor.
Come on, er zijn mensen die over de hoogte van hun voetsteuntje klagen, over rokers op het parkeerdek, over de slechte koffie ect, is dat niet zielig dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jawel. Gaan klagen omdat mensen op de werkplek je geloofsgebruiken niet respecteren, hoe zielig kun je zijn?
Ik ken je goed genoeg om te weten wat je met eenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
waar zie jij mij dat beweren?
Nee hoor, het is niemand verboden om met een witte puntmuts een kruis in brand te steken. In Nederland niet en in de VS niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is zelfs in the Land of the Free verboden
Ik vind het te gek voor woorden dat moslims klagen over het feit dat er weinig respect getoond wordt op de werkplek voor hun suffe gebruiken. Dat is toch helemaal geen discriminatie? Waarom zou je daar respect voor MOETEN hebben?quote:Kutvergelijking dus.![]()
Moslims worden al dan niet gediscrimineerd en dat wordt onderzocht door bepaalde mensen, ik zie het probleem niet helemaal. Wat had je anders verwacht?
Nee. Over bv slechte koffie mag geklaagd worden, zodat er verbetering mogelijk is. Daar ondervindt niemand schade van. Maar het mensen verbieden om een mening te hebben over bepaalde gebruiken omdat de lieve moslim zich gediscrimineerd voelt is belachelijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Come on, er zijn mensen die over de hoogte van hun voetsteuntje klagen, over rokers op het parkeerdek, over de slechte koffie ect, is dat niet zielig dan?
Dan mogen moslims dus ook gerust klagen over discriminatie als ze er behoefte aan hebben.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee hoor, het is niemand verboden om met een witte puntmuts een kruis in brand te steken. In Nederland niet en in de VS niet.
Je zou het iig. niet tegen moeten gaan werken...quote:[..]
Ik vind het te gek voor woorden dat moslims klagen over het feit dat er weinig respect getoond wordt op de werkplek voor hun suffe gebruiken. Dat is toch helemaal geen discriminatie? Waarom zou je daar respect voor MOETEN hebben?
Racisten? Voor mensen die een ideologie bekritiseren? Het heeft echt niets met ras te maken BSB.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap mijn broeders in de VS heel goed en heb enorm veel begrip voor hun standvastigheid en dat ze toch bij hun principees blijven zoals ook wij hier in Nederland, ondanks de dus aanwezige druk van racisten en anderen.
Pfffff, overdrijven is ook een vak ! Slachtoffertje spelen lijkt wel een hype gewordenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap mijn broeders in de VS heel goed en heb enorm veel begrip voor hun standvastigheid en dat ze toch bij hun principees blijven zoals ook wij hier in Nederland, ondanks de dus aanwezige druk van racisten en anderen. Ik wens ze bij deze veel sterkte en zal ze tijdens mijn dagelijkse smeekbedes zekers niet vergeten
Ja, net als iedereen het recht heeft om zich debiel te gedragen. Maar daar mogen anderen weer een mening over hebben, ik dus ook. Ik heb terechte kritiek op het jankgedrag vd islamitische medemens.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:51 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan mogen moslims dus ook gerust klagen over discriminatie als ze er behoefte aan hebben.
Is het altijd al geweest.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pfffff, overdrijven is ook een vak ! Slachtoffertje spelen lijkt wel een hype geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |