Achterop het doosje van de afstandsbediening van de Xbox staat een Regio 2 logootje... Het zal dus (ongemod) geen Regio 1 dvd's afspelen. de hardware kun je wel gebruiken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vaak zat al gedaanOok op MSN.
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar ik word er zo moe van...![]()
N - E - Way
Kunnen Japanse controllers ook op Europese Xbox consoles? En de DVD Kit? Maw, zijn de assecoires wél regio vrij?
Ja, dat worden wij allemaal inmiddels..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat begrijp ik ook wel, maar ik word er zo moe van...![]()
Okquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:55 schreef piet_pelle het volgende:
Yep accesoires zijn regio vrij.
Ik ga zelf ook de japanse controller S kopen. Die is grijs met een groen logo'tje, ziet er meteen een heel stuk mooier uit.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:02 schreef piet_pelle het volgende:
Binnenkort komt er ook een Ninja gaiden joypad. Ik heb geen idee hoe hij eruit komt te zien, zal wel gewoon een controller S zijn met een plaatje erop of zo.
Net als die Soul calibur arcade stick.
Klinkt wel cool. Maar ik denk dat het weer zo'n harry potter like controller wordquote:Tecmo has collaborated with game accessory developers Nuby on a custom Xbox game controller. The controller features programmable macros as well as graphics inspired by the game. The collaboration has also resulted in a line of Ninja Gaiden Console decals for the Xbox.
Ik twijfel tussen Fable, Jade Empire en FSW..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:12 schreef BMH het volgende:
Welke word het vetst?
Fable
Halo 2
Sudeki
Full Spectrum Warrior
True Fantasies LIVE online
KOTOR: The Sith Lords
Jade Empire
BC
Riddick
Mechassualt 2
Ik denk Fable
FSW lijkt mij juist niet echt cool. Het spel zou denk ik cooler zijn geweest als je de poppetjes echt bestuurd.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Fable, Jade Empire en FSW...
Ik gok toch op Fable,.
Fable zeer goed kwa orgineelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:12 schreef BMH het volgende:
Welke word het vetst?
Fable
Halo 2
Sudeki
Full Spectrum Warrior
True Fantasies LIVE online
KOTOR: The Sith Lords
Jade Empire
BC
Riddick
Mechassualt 2
Ik denk Fable
Dan zou het slechts een standaard 3rd person shooter zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:18 schreef BMH het volgende:
[..]
FSW lijkt mij juist niet echt cool. Het spel zou denk ik cooler zijn geweest als je de poppetjes echt bestuurd.
Klinkt goed. Ik dacht dat het een zeurt RTS word, maar dan met een andere camera hoek.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan zou het slechts een standaard 3rd person shooter zijn..
Dit spelconcept is uniek en heeft niets voor niets een hoop "most original game/concept "awards gewonnen in 2003. waaronder de felbegeerde E3 Gamecritics award voor meest originele game en beste strategy game.
Juist dit concept lijkt mij erg interessant. Het feit dat kan co-oppen via LIVE is natuurlijk helemaal te gek.
Imo is SW:KotOR een must have voor iedere gamer,quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik dacht dat het een zeurt RTS word, maar dan met een andere camera hoek.
Welke games moet ik naast Halo, PGR2 & GTA:DP nog meer hebben?
Geen oudere titels van vorig jaar of zow?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Imo is SW:KotOR een must have voor iedere gamer,.
Daar is bijna iedereen het wel mee eens denk ik. Van racen houd ik niet dys PGR2 heb ik niet.
De GTA serie heb ik al op mn PC uitgespeeld,.
SC2, Top Spin en RS3 zijn ook wel must haves vind ik..
quote:Vandaag hebben we de eerste beelden van de aankomende Tweede Wereldoorlog vliegtuigshooter Heroes of the Pacific, van de Australische ontwikkelaar IR Gurus en uitgever Encore. Het ziet er gelikt uit, en als dit spel dezelfde ervaring bied als Lucasarts' Secret Weapons over Normandy, maar dan online, dan zitten we gebeiteld.
In Heroes of the Pacific kan de speler controle nemen over 25 echte vliegtuigen uit de Tweede Wereldoorlog. De strijd begint bij Pearl Harbour maar ontvouwd zichzelf in een meeslepend verhaal van 30 missies lang waarin de speler echte gebeurtenissen tijdens de Pacifische campagne naspeelt. Je vliegkunsten worden optimaal getest in plekken zoals Midway Island, de Coral Sea, Wake Island, Iwo Jima en Guadalcanal. Enkele van de vliegtuigen die de speler zal besturen zijn de Grumman F4F Wildcat en F6F Hellcat, de Douglas SBD Dauntless, de Curtiss P-40 Warhawk en de Chance-Vought F4U Corsair. Uiteindelijk zal de speler meerdere vliegtuigen kunnen ontgrendelen waaronder de Japanse Zero en vele andere.
De engine die het spel zal gebruiken heeft de mogelijkheid om meer dan 300 vliegtuigen tegelijkertijd op je scherm af te beelden, allemaal met elkaar strijdend voor de macht over de oceaanlucht. Je zult maximaal 32 'wingmen', ofwel maatjes, kunnen besturen in het heetst van de strijd. Als klapper op de vuurpijl zal het spel naast split-screen en system-link mogelijkheden volledige Xbox Live ondersteuning bevatten. Verschillende online modi zoals 'Dogfight', 'Team Dogfight', 'Capture the Flag', 'Fox and Hounds' en coöperatieve missies zullen online speelbaar zijn. Met hoeveel spelers is nog niet bekend, maar dit spel heeft zeker onze aandacht,
In de winter van 2004 moet de titel verschijnen, en we hebben ongetwijfeld meer informatie over het spel
Xplinter Cell natuurlijk,quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:29 schreef pkwarts het volgende:
bedoel je soul calibur of splinter cell daggla?
"Omgeving"?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:31 schreef BMH het volgende:
Rook effecten zijn mooi. De "omgevingen" vind ik minder. Misschien dat wat coole wolken of vogels waar je doorheen kunt vliegen de omgeving wat cooler/interactiver maakt.
Misschien moeten ze echte golven maken. kun je coole dogfights houden :pquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Omgeving"?
Je bent in de lucht, het ziet er best realistisch uit als je het mij vraagt...
Maar das tegenwoordig niet echt moeilijk...
Kut.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:02 schreef Bananenman het volgende:
Sudeki vertraagd; http://www.xboxarena.nl/article.php?id=1823
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |