En een kop om hout op te hakken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:39 schreef dunn0w het volgende:
So wat heeft die gek dunne beentjes.![]()
Dan toch wel voor goed, hoop ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Goodbye Ariël!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Goodbye Ariël!
Dat denk ik wel, ik heb nog steeds die sms-toestand. Kreeg een berichtje van Ariel met iets als 'Dag allemaal, ik heb het erg naar mijn zin gehad de afgelopen jaren.'quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan toch wel voor goed, hoop ik.
Alles kan nog gebeuren. Ze kan nog teruglopen, want het beeld stond stil.
Ja, zij wel, maar ze beseft niet wat voor een psychische schade ze anderen heeft berokkend.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:24 schreef soapie het volgende:
ik heb het erg naar mijn zin gehad de afgelopen jaren.'
De rest zit op RTL4 naar Nikkie Plessen te kijken. Ze is overgelopen naar GTST.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is de rest?
Ja, ik ga de tekst veranderen in "Kom snel terug Ariël !"quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:18 schreef Joyce1982 het volgende:
![]()
Ga je nu binnenkort je usericon aanpassen?![]()
Waarom niet Fem recasten en vervangen door Sugar Lee Hooper?quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, ik ga de tekst veranderen in "Kom snel terug Ariël !"
Helemaal mee eens! Wij vonden Fem/Ariel in elk geval wel helemaal top!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja, ik ga de tekst veranderen in "Kom snel terug Ariël !"
amen....quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:06 schreef MirSus het volgende:
Helemaal mee eens! Wij vonden Fem/Ariel in elk geval wel helemaal top!
(als het nou Kyra was geweest die vertrok, dan hadden we de vlag uitgehangen! maarja wat dat betreft maken ze wel vaker fouten daar bij ONM!)
Leuke collage! Maarre..moest die ene foto nou echt zo groot?quote:
Varken!quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:08 schreef Wup het volgende:
amen....
Toen had ze het voer dat Joost kookte geschranst.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
Leuke collage! Maarre..moest die ene foto nou echt zo groot?![]()
![]()
het is de enige Ariel scene die ik echt nooit van mn leven zal kunnen vergeten.... helaas.....quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
Leuke collage! Maarre..moest die ene foto nou echt zo groot?![]()
![]()
Des te meer reden om juist díe foto te verbannen!quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
[..]
het is de enige Ariel scene die ik echt nooit van mn leven zal kunnen vergeten.... helaas.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |