Ik zie liever Kyra vertrekken.... of Bram.... of Hugo... of....quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is vandaag feest in de Engel.![]()
Jawel!
Ariel gaat oprotten!
Het was Niels.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
Ik verwachtte Ed in beeld nadat Aafke zei "ik wist dat we elkaar weer zouden zien" (ofzo)...
maar helaas, 't was Hugo...![]()
Relax! Die rotten ook nog wel op.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
Ik zie liever Kyra vertrekken.... of Bram.... of Hugo... of....
kijk daar is Babetje weer om het mee eens te zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
En ik ben het op mijn beurt met jou eens.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:13 schreef Wup het volgende:
kijk daar is Babetje weer om het mee eens te zijn.
He wat jammer nou!quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is vandaag feest in de Engel.![]()
Jawel!
Ariel gaat oprotten!
alleen of...of.. even veranderen in en... en...quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
de grote boze wereld in bedoelde ze, net als Arielquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
Aafke liep nog aardig te ijlen: Babette is helemaal nooit "uit huis gegaan"!!!!
ik snap het niet, er ligt een prachtig verhaal te wachten, als ze dat nou ook zo oneindig gaan rekken als die film is daar staks ook niks meer aan.quote:Verder een uitermate saaie aflevering...![]()
mooi toch, ik gun Lizzy wel een leukere knul dan Joostquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik snap niet dat Joost Lizzy laat staan voor die Nico..
Ik bied me aan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
mooi toch, ik gun Lizzy wel een leukere knul ....
Morgen flikkert ze op.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:45 schreef dunn0w het volgende:
Gaat Ariel eindelijk weg gooit JP roet in het eten...
Maar ze komt JP erg vaak opzoeken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Morgen flikkert ze op.
En Kyra...quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar ze komt JP erg vaak opzoeken.
Definitief! En anders slacht Joost haar maar voor zijn film.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:06 schreef dunn0w het volgende:
En Kyra...
Ariel is binnen no-time weer terug... of wordt zij er ook definitief uitgeflikkerd net als Arthur enzo?
Aha... ja dat zou ook een optie zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Definitief! En anders slacht Joost haar maar voor zijn film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |