Daar is ze veel te stom voor.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
Ik ga ervan uit dat Claire dit nu wel het juiste moment vindt om even wat CD-tjes te bakken......
Misschien kan hij ook 1+1 optellen? Hij herinnerde zich dat Hugo 'm zou aanpakken (cliffhanger van verleden seizoen). En Claire komt met haar dreigement nadat ze van Arthur de mappen met documenten heeft gekregen.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
en hoe was Arthur er ineens zo zeker van dat er backups waren?
en hij wist precies in welke map hij moest zoeken?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien kan hij ook 1+1 optellen? Hij herinnerde zich dat Hugo 'm zou aanpakken (cliffhanger van verleden seizoen). En Claire komt met haar dreigement nadat ze van Arthur de mappen met documenten heeft gekregen.
Hij doorzocht alle mappen, hoewel ik me afvraag hoe ze vanzelf weer in de kast van Hugo terecht kwamen, want Claire heeft alleen maar de groene map met "patiëntenbestanden" teruggegeven.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:04 schreef Wup het volgende:
en hij wist precies in welke map hij moest zoeken?
nee, ze zou alles teruggeven als ze ermee klaar was, en dat was ze dus inmiddels.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij doorzocht alle mappen, hoewel ik me afvraag hoe ze vanzelf weer in de kast van Hugo terecht kwamen, want Claire heeft alleen maar de groene map met "patiëntenbestanden" teruggegeven.
't Is maar goed dat ik Iwan1976's foto van Lizzy gelijk heb opgeslagen. Ik zie er nu alleen nog maar een rode X. Of is dat zijn nieuwe watermerk?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
ik denk dat Svensational Claire topics boycot.....
Dat is dan waarschijnlijk niet in scène gezet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
nee, ze zou alles teruggeven als ze ermee klaar was, en dat was ze dus inmiddels.
En als Niels er achter komt, kan Tuur zich beter richting The States uit de voeten maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
en gedoe rond die leerstoel van Frommelmans senior gaat ook vast erg leuk worden.
misschien dwingt Claire die ook wel af bij Arthur.
Hugo over de rooien ( voor zover mogelijk bij Hugo), gaat ie bij Arthur dreigen met de Victor-files......
het mag tijd worden dat Niels wat leuker gaat doen, maar hij moet zijn eigen ruzietjes maar zoeken, deze is voor Claire....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als Niels er achter komt, kan Tuur zich beter richting The States uit de voeten maken.
Ik zie het al helemaal voor me:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
het mag tijd worden dat Niels wat leuker gaat doen, maar hij moet zijn eigen ruzietjes maar zoeken, deze is voor Claire....
ja, stinkerd, koffieboy en knoeilap zijn er een beetje uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me:
Claire en Tuur heibelen in Tuurs kantoor. De deur staat op een kiertje en toevallig loopt Niels langs als het twistgesprek over de Victorfiles gaat. Niels hoort dat Tuur zegt dat "die stomme Belg" er niet achter mag komen en dat hij Claire een slettebak noemt. Niels is ziedend, stormt het kantoor naar binnen en geeft Tuur een paar flinke rammen tegen die peervormige kop van 'm. Tevens verbouwt hij het gehele kantoor.
Zelfs ik heb mijn taalgebruik enigszins aangepast.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
ja, stinkerd, koffieboy en knoeilap zijn er een beetje uit.
slettebakje heb ik ook al een hele tijd niet meer gehoord.
Na haar periode als knecht van Arthur heeft ze even tijd nodig om weer op gang te komen.quote:Bettina was eindelijk ook weer eens een beetje op dreef vandaag, ze is veel te weinig cynisch geweest de laatste tijd. Ik mis dat.
Ja, en dat nog een keer of vier, want dan is het seizoen afgelopen.quote:Laat het nou een hele week leuk blijven .... dat moet toch gewoon kunnen?
Ik geef het op. Ik kan je niet meer redden!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:03 schreef Wup het volgende:
en ik ben nu officieel Chris-fan, wat was ie weer goed vandaag.
hij moet wel snel op zoek naar een ander slachtoffer natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik geef het op. Ik kan je niet meer redden!
Ik moet Riann maar eens gaan aanpakken, want die heeft hier nog geen w_i_v-behandeling gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
hij moet wel snel op zoek naar een ander slachtoffer natuurlijk
gisteren?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Wup, heb je nog wat Lizzycaps van gisteren?
Ja, want vandaag is dinsdag.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:59 schreef Wup het volgende:
gisteren?
wat ben jij toch vermoeiend... je hebt je shotje al binnen toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, want vandaag is dinsdag.
Ja, maar dat is er slechts eentje en jij maakt ze beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:01 schreef Wup het volgende:
wat ben jij toch vermoeiend... je hebt je shotje al binnen toch?
Ik zie ze nog gewoon staan in dit topic... misschien heeft je pc zich tegen je gekeerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Is maar goed dat ik Iwan1976's foto van Lizzy gelijk heb opgeslagen. Ik zie er nu alleen nog maar een rode X. Of is dat zijn nieuwe watermerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |