mja wat kost dat ?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:21 schreef Joyce1982 het volgende:
Wil je ook lid worden?![]()
Daarvoor heb ik nog niet genoeg gezopen, deze maand.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:21 schreef Joyce1982 het volgende:
Wil je ook lid worden?![]()
Vuile smerige %$&^(*^%$ die je bent! Dan neem je toch zeker Spa ROOD!!!!!!????????quote:Op maandag 3 mei 2004 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Lizzy met watermerk
Iwan is mijn alter!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een kloon was van Iwan?
Beiden niet goed bij het hoofd?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:28 schreef Joyce1982 het volgende:
Iwan is mijn alter!![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
ik dacht dat jij een kloon was van Iwan?
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Net nou Lizzy er opperlekker uitziet verkloot jij die foto!
Wat een kast heeft die meid!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan1976: Heb jij een foto van Ariel Visser? Zet daar maar een dik watermerk overheen. Liefst zwart.
Het werd anders te ongeloofwaardig dat Gyman nooit te zien was. Nu kunnen ze hem trouwens snel ouder laten worden.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
ik snap nog steeds niet goed waarom Renee dat Couwenberghuis uitmoest, ik snap het nut er niet zo van?
Het had toch iets met Joyce te maken?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
ik snap nog steeds niet goed waarom Renee dat Couwenberghuis uitmoest, ik snap het nut er niet zo van?
hebben we Renée inmiddels uberhaupt al in haar eigen huisje gezien?! Tot nu toe zie ik haar steeds in Huize Couwenberg rondwandelen alsof ze nooit vertrokken is...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
Ze moest er niet uit. Ze ging op eigen initiatief weg. Renée was het spuugzat dat er om de haverklap nieuwe mensen in huize Couwenberg werden opgenomen. Ze wilde eens iets voor zichzelf hebben. Btw.: Renée woonde vroeger met Irene de Vries in een gehuurd appartementje. Toen bleek dat het gebouw op vervuilde grond stond, moest het tegen de vlakte. Ed heeft Renée persoonlijk gevraagd of ze weer thuis wilde komen wonen. De relatie met Irene was inmiddels finito.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
Ze zijn vast nog bezig met het decor... of het komt er nooit.. dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we Renée inmiddels uberhaupt al in haar eigen huisje gezien?! Tot nu toe zie ik haar steeds in Huize Couwenberg rondwandelen alsof ze nooit vertrokken is...![]()
nee de decorbouwers zijn in staking.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:33 schreef babette21 het volgende:
hebben we Renée inmiddels uberhaupt al in haar eigen huisje gezien?! Tot nu toe zie ik haar steeds in Huize Couwenberg rondwandelen alsof ze nooit vertrokken is...![]()
nee, zo bedoelde ik het niet, ze wilde zomaar weg.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:33 schreef dunn0w het volgende:
Het had toch iets met Joyce te maken?
Renée gaat niet tussen al die kerels zitten. Bovendien is ze bang dat de buurtpedo er zijn taakstraf afwerkt. Dat is ongezond voor Gyman.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:36 schreef Wup het volgende:
nee de decorbouwers zijn in staking.
Ja zo was hetquote:Op maandag 3 mei 2004 22:39 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, zo bedoelde ik het niet, ze wilde zomaar weg.
Joyce en Renee waren ombeurten aan het jammeren dat het een soort opvanghuis was daar en dat ze daar genoeg van hadden.
Renee besloot te vertrekken toen Lieve erbij kwam ( ja logisch, dat maffe mens zou ik ook voor vluchten.)
maar vooralsnog heeft het geen enkel nut gediend.
Ja, dat was net nadat Vic Kever zijn brein opblies en verdween. Die bad guy missen we nog steeds. Controversie en heibel, dat was Victor ten voeten uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:42 schreef dunn0w het volgende:
Ja zo was het.. ik kon me nog heugen dat ze er steeds met Joyce over praatte en dat Joyce niet wilde dat ze wegging....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |