Do staat al voor het raam. Als ze Bram nou eens zo kwaad maakt dat hij als een razende stier op haar af dendert en zij nog net op tijd een stap opzij gaatquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:16 schreef MirSus het volgende:
haha, ja we lazen het al, jullie willen hem het liefst uit het raam?!![]()
Ehhhm? Ben jij zijn vriend?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:16 schreef Joyce1982 het volgende:
Bram is zelfs van achteren genomen onweerstaanbaar!![]()
![]()
het is dat ze hem in een leuke uitzending hadden gestopt, maar wat was ie weer aan het zoutzakken vandaag..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:16 schreef Joyce1982 het volgende:
Bram is zelfs van achteren genomen onweerstaanbaar!![]()
![]()
Nou het is toch wel zielig hoor voor Bram.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Do staat al voor het raam. Als ze Bram nou eens zo kwaad maakt dat hij als een razende stier op haar af dendert en zij nog net op tijd een stap opzij gaat... ligt ie zo uit het raam. Zul je zien dat er beneden een zwembad ligt
Ellen zou het komende jaar toch de persoonlijke coach van Claire worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
ik veheug me wel op die persoonlijke coach voor Claire, kan nog erg gezellig worden, iemand die haar sociale omgangsvormen moet gaan bijbrengen zal ze echt op zitten te wachten;
please let it be Joyce
Dat doen we dan ook niet zomaar!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:25 schreef MirSus het volgende:
Je kan hem toch niet zomaar uit het raam gooien![]()
Zou er dan een recast komen? Do is toch al maanden niet meer op de set?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen zou het komende jaar toch de persoonlijke coach van Claire worden.
echt waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen zou het komende jaar toch de persoonlijke coach van Claire worden.
Ohjawel hoor, Do heeft nog tot en met Juli opnamensquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zou er dan een recast komen? Do is toch al maanden niet meer op de set?
nou wat is die bezig. Gisteren was ze weer boosjes om iets.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire kan ook uit het raam valen!Ze raakt zowat aan de zuip!
Ja ze zou het volgens Srthur inderdaad moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
echt waar?
ik dacht dat Ellen het moest gaan regelen, niet dat zelf moest gaan doen.
jammer, Claire is veel te lief tegen Ellen
ben jij zo een Dominique kenner?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:32 schreef MirSus het volgende:
Ohjawel hoor, Do heeft nog tot en met Juli opnamens![]()
We weten inderdaad wel wat van Dominiquequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ben jij zo een Dominique kenner?
weet je of ze zwanger is, of lijkt dat nou maar alleen zo?
uhm, ik word wat nieuwsgierig nu...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:36 schreef MirSus het volgende:
We weten inderdaad wel wat van Dominique![]()
wie wij?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:36 schreef MirSus het volgende:
En nee ze is op dit moment niet zwanger zover wij weten.
Da's jammer, dan maak ik weinig kans.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhm? Ben jij zijn vriend?Irl schijnt hij dat lekker te vinden.
Haha, niks bijzonders hoor;) , maar we kijken al vanaf het begin naar ONM en hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:39 schreef Wup het volgende:
[..]
uhm, ik word wat nieuwsgierig nu...
Ja, sorry we zijn met zijn tweënquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
wie wij?
mee eens, doodzonde dat ze Bram als tegenspeler heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:42 schreef MirSus het volgende:
Ze doet het super
Ellen is idd leuk.;)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:45 schreef Wup het volgende:
[..]
mee eens, doodzonde dat ze Bram als tegenspeler heeft.
Zodra ze scenes met iemand anders heeft, wordt Ellen leuk.
Ja dat is leuk gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
er was wel een mooi shot van Claire op het eind, nou ja, ik vond het leuk gedaan zo;
[afbeelding]
ow nee, dat mag niet; Claire moet gewoon bij Ellen uit blijven razen als ze weer eens over de rooien is. Daar is Ellen veel leuker voor dan Niels.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:33 schreef MirSus het volgende:
Ja ze zou het volgens Srthur inderdaad moeten gaan doen.
Dat kàn nog veranderen natuurlijk dat lief zijn tegen elkaar?!![]()
Is dat de nieuwe afkorting van Arthur Sr. ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:33 schreef MirSus het volgende:
Ja ze zou het volgens Srthur inderdaad moeten gaan doen.
Jaa, Ellen aan de drank! Dat was ook altijd wel erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ow nee, dat mag niet; Claire moet gewoon bij Ellen uit blijven razen als ze weer eens over de rooien is. Daar is Ellen veel leuker voor dan Niels.
Misschien helpt Claire Ellen dan ook wel weer aan de drank, dat zou al helemaal tof zijn....
Die coach zoeken ze maar ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |