Oo, ik dacht dat Claire weer boos was geweest!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een op hol geslagen vuist botste tegen hem op. Arthur heeft een insluiper inhuurd. Waarschijnlijk om Niels en Claire te intimideren en de laptop te sjoepen.
Claire heeft wel beloofd ruzie te gaan maken met Joyce binnenkort, da's ook leukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:37 schreef MirSus het volgende:
Oo, ik dacht dat Claire weer boos was geweest!![]()
![]()
ik vind die op hol geslagen Arthur ook wel erg vermakelijk hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:49 schreef MirSus het volgende:
Ja actie!![]()
Eindelijk!![]()
Nouja zegquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
MirSus, je icon is echt afgrijselijk! Doe er wat aan
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik heb niks tegen Dominique maar omdat hij niet 60 bij 60 is wordt hij helemaal vervormd
nou vervormen hoeft niet meer volgens mij, wat was ze weer elegant vandaagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik heb niks tegen Dominique maar omdat hij niet 60 bij 60 is wordt hij helemaal vervormd
Haha, tsja we zaten hier al op te wachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
nou vervormen hoeft niet meer volgens mij, wat was ze weer elegant vandaag
[afbeelding]
Hihiquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
nah, als ik met een Bram werd opgescheept zou ik er ook zo bij gaan staan hoor ....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:12 schreef MirSus het volgende:
Haha, tsja we zaten hier al op te wachten![]()
Zij was drank aan het inschenken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:37 schreef MirSus het volgende:
Oo, ik dacht dat Claire weer boos was geweest!![]()
![]()
haha, ja we lazen het al, jullie willen hem het liefst uit het raam?!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, als ik met een Bram werd opgescheept zou ik er ook zo bij gaan staan hoor ....
Hij was daar psychiater.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:43 schreef Wup het volgende:
wat deed Duuk in het Beatrix?
Bram is zelfs van achteren genomen onweerstaanbaar!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Weltrusten!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Slaap lekker
Vervorm dat logo maar tot nihil....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |