Dat zou ik mijn schoonmoeder ook geven.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:34 schreef leviathanfd het volgende:
Een cactus?
ligt er natuurlijk aan hoe groot de bos en welke bloemen. Geef haar een doos bonbonsquote:Op maandag 3 mei 2004 09:52 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
heeft ze geen verlanglijstje?
en een goed bosje bloemen kost zo rond de 10 euro dacht ik zo.
Dat is een leuk ideequote:Op maandag 3 mei 2004 11:02 schreef moussy het volgende:
Haal bij Xenos een mand en een rol inpakfolie en in die mand doe je allemaal dingetjes die ze lekker vindt en zo maak je er een soort mini-overlevingspakketje-snaai-kerstpakketje van. Folie er om, lintjes er aan, klaar
Dat kun je ook LATEN doen; bij de Tuinen. Vraag me niet hoe ik het weet, maar dat zag er toen wel relaxt uit. Leuk versierd enzo!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat is een leuk ideebedankt Moussy....
* Megumi maakt een note.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:02 schreef moussy het volgende:
Haal bij Xenos een mand en een rol inpakfolie en in die mand doe je allemaal dingetjes die ze lekker vindt en zo maak je er een soort mini-overlevingspakketje-snaai-kerstpakketje van. Folie er om, lintjes er aan, klaar
Tis leuker (en persoonlijker) als het zelf doet lijkt mequote:Op maandag 3 mei 2004 13:08 schreef carfreak het volgende:
[..]
Dat kun je ook LATEN doen; bij de Tuinen. Vraag me niet hoe ik het weet, maar dat zag er toen wel relaxt uit. Leuk versierd enzo!
Ook leuk, maar als je wil gaan combineren met prul en troep dan zit je daar weer mee.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:08 schreef carfreak het volgende:
[..]
Dat kun je ook LATEN doen; bij de Tuinen. Vraag me niet hoe ik het weet, maar dat zag er toen wel relaxt uit. Leuk versierd enzo!
Ik was van plan 10 euro ong. maar aangezien ik geen koninginnedag en bevrijdingsdag ga vieren denk ik dat ik wat meer uitgeef aan dit cadeau... (ik vind het ook leuk zon mand samenstellen, winkeltjes afstruinen enzo...quote:Op maandag 3 mei 2004 13:52 schreef Juke het volgende:
Of een grote fles Dove bodylotion doet het ook altijd goed, met daarbij een doosje Dove chocolaatjes en klaar is kees. E 30,- vind ik wel veel, maar dat is voor iedereen natuurlijk verschillend.
Tja, maar als je alles bij de Tuinen kunt vinden is het wel een leuke suggestie!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Ook leuk, maar als je wil gaan combineren met prul en troep dan zit je daar weer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |