Lieverd, ik ben niet eens zwanger en bij mij is het ook niet zo strak als bij sugarquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:59 schreef Stiekemurd het volgende:
't Is niet zo strak als bij Sugar, maar hier een verse buik bij 11 wkn en 6 dagen.
Ja, aan welke kant is je kont en aan welke kant je buik?quote:Er is niet veel verschil tussen buik en kont, hopelijk trekt dat bij![]()
nee, deze is op mijn werk gemaakt! Zou wel erg groot huis zijn dan hahahaquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:11 schreef phluphy het volgende:
Stiekemurd gaat ook hard! Flinke buik al hoor!![]()
(Wat een leuk / ruim / licht huis trouwens)!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:46 schreef pluisje het volgende:
LadyS, mooie buik hoor
quote:...maar wat een troep op de achtergrond
quote:Je streepjes zien er trouwens niet vers uit hoor, ik denk echt dat er niet veel is bijgekomen tijdens je zwangerschap. Die van mij zijn echt donkerpaars, en lopen in een gezellig cirkeltje rond mijn navel en lopen ook heel laag door,
ik wilde laatst mijn bikinilijn e.d. bijwerken, maar ik zag mooi geen fluit, ik kon elke houding aannemen die ik wilde, maar ik zag mooi niksquote:tot in mijn onderbroek (niet dat ik dat zelf nog kan zien ofzo).
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:52 schreef LadyS het volgende:
ik wilde laatst mijn bikinilijn e.d. bijwerken, maar ik zag mooi geen fluit, ik kon elke houding aannemen die ik wilde, maar ik zag mooi niks![]()
Nog met alle geweld geprobeerd mijn buik opzij te duwen, maar nee hoor...
niks hielp
quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:09 schreef ezzi het volgende:
[..]
Herkenbaar zeg! Ik heb het door m'n vriend maar laten snoeien
lmao
Dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:09 schreef ezzi het volgende:
[..]
lmao
Whahaha ja inderdaad hier nog eentje die zo'n lieve vent had die dat voor mij deed.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:09 schreef ezzi het volgende:
[..]
lmao
mooi he die tasquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:59 schreef beefcake het volgende:
Wat een mooie buiken weer![]()
LadyS wat leuk een blote buik!! En wat een leuke tas zie ik daar![]()
Ik schoor mijn doos zelluf (zelluf doen)! Haha gewoon op de tast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |