die paarse is een auberginequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:02 schreef amarena het volgende: Die paarse is toch courgettee...offe was het nu andersom. Inmiddels weet ik het nog steeds niet.....![]()
naja, het kan altijd mis gaan... Zo ook met rijst als je even geen vergiet bij je hebt. Deksel worrdt opeens best wel warm en bam, weg rijst...quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:51 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
die paarse is een auberginecourgette lijkt nog een beetje op een komkommer.
en dat je moeder geen spaghetti kan afgieten in de pan zeg. dat lukt mij zelfs nog![]()
Mijn pa haalt die twee altijd door elkaar. Qua naam dan. Grappig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef krakkemieke het volgende:
Met een kerstdiner van jaren geleden: Wat ruikt die nootmuskaat vreemd op de kip?
Was dus kaneel, maar het viel mee, aangezien er vruchten bij de kip hoorden.....![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:14 schreef Tasje het volgende:
Ik had pas mijn nieuwe combi-magnetron, dus ik helemaal fanatiek en kocht een grote ovenschaal om een ovenschotel in te maken. Alles voorbereid, en helemaal netjes alles in de ovenschaal geladen. Wil ik hem erin zetten, past ie er niet in!![]()
Dus toen heb ik het allemaal maar in 2 schaaltjes waarvan ik dacht dat het wel in de oven kon geladen... Maar toen zat alles dus door elkaar![]()
whehehe... Heb ik wel eens met de laatste frieten uit een zak gedaan die al een paar keer de vriezer in-en-uit geweest was...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef arithaterhorst het volgende:
De laatste bitterballen in de pan doen door de zak waar ze in zaten boven de pan om te draaien![]()
Het leek zo handig![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef arithaterhorst het volgende:
De laatste bitterballen in de pan doen door de zak waar ze in zaten boven de pan om te draaien![]()
Het leek zo handig![]()
Wat is daar mis mee dan? Het borrelt alleen wat meer dan normaal door het ijs, maar echt spectaculair wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Het leek zo handig![]()
Als ze er in plonzen, in het de hete frituurpan, dan wil het nog wel eens spetterenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef Palomar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Het borrelt alleen wat meer dan normaal door het ijs, maar echt spectaculair wil ik het niet noemen
Al dat losse bitterbalgruis is niet echt bevoordelijke voor je frituurvet...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef Palomar het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Het borrelt alleen wat meer dan normaal door het ijs, maar echt spectaculair wil ik het niet noemen
Dat was inderdaad het punt....quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Al dat losse bitterbalgruis is niet echt bevoordelijke voor je frituurvet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |