Samen met de VARA volgens wikipedia. Ik vind het toch echt jammer hoor en stop met kijken op de BBC want dat heeft geen zin meer, 'k blijf maar de ouwe afleveringen volgen op de Belg, net zo lang tot ik weer 'bij' met nu, áls ze daar tenminste ook niet vanwege de hoge kosten er ook mee stoppen. Kan best zijn dat straks Neighbours in Belgie ook door de commercielen wordt overgenomen en dat zit niet in mijn kabel-pakket.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:56 schreef schatje het volgende:
Neighbours is volgens mij ooit uitgezonden door de KRO.
Home and Away wordt ook al jaren uitgezonden in België.
Die beginjaren waren de beste.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:39 schreef purplerose het volgende:
Ik volgde het vroeger religieusIn de tijd met kylie, Jason en Guy, Guy is trouwens goed opgedroogd en heeft aantal flinke films al gedaan en nog goed ook. Kylie weten we allemaal wel
Onze eigen Jim Robinson doet het goed als bad guy in the OC ofcourse (zat met open mond te kijken toen ik hem voorbij zag komen ineens
) en mijn cuty pie van wat later, zoon van Karl en Susan (Jesse Spencer) kan je nu vinden in House.
Weet iemand onze sexie Henry zoon van Madge nogdie zag je voorbij schuiven in McCleod's daughters. Is nog steeds een lekkere verschijning
Volg het af en toe nog wel es op de bbc, leuk om Paul robinson ineens voor me neus te zien
Heb het ongeveer een 12jaar gevolgd denk
Dat meldde ik al, zie hier. Nog verder terug vond ik Des en Daphne een mooie story-line, tranen met tuiten toen ze stierf, ook trouwens toen Helen Daniels overleed. Al eerder speelde ze haar laatste scène met haar kleinkind (naam ff kwijt) en op de bank in de 'dood gleed' als het ware. En good old Harold is nog steeds leuk. Ook tranen toen Madge overleed. Toadie is ook nog steeds leuk. Veel van die nieuwe bewoners vind ik maar niks, af en toe raakte ik best de draad kwijt. Maar ja, ik stop nu maar met kijken, zullen er wel meer gaan doen nu het toch stopt en Five niet kunnen ontvangen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:48 schreef J_TM het volgende:
Gisteren werd bekendgemaakt dat de BBC met 'Neigbours' stopt; men heeft er geen zin in om 438 miljoen aan uitzendrechten te betalen, dus voor het laatste nieuws rond de Buren zijn we nu op Belgie aangewezen.
Nou, dat loopt best een tijdje achter, maar als de BBC ineens zoveel geld moet gaan ophoesten zullen ze dat straks ook wel van de Vlaamse zender eisen die toch al veel minder geld heeft en zoals iemand eerder al postte, deze soap is in Belgie lang zo niet populair als in de UK, alhoewel de kijkcijfers in Engeland niet zo denderend meer waren als voorheen. ik vrees dat het voor ons straks helemaal is afgelopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef BramKVO het volgende:
je kan toch gewoon op Belgische tv kijken?? Zitten nog geen anderhalf jaar achter.
Jim Robinson speelde overigens ook mee in 2de seizoen van 24.
Hannahquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:26 schreef Suko het volgende:
[..]
. Al eerder speelde ze haar laatste scène met haar kleinkind (naam ff kwijt) en op de bank in de 'dood gleed' als het ware.
Nou ja zeg, we zullen zien of tegen de tijd dat de VRT weer bij is qua afleveringen ze de gevraagde bedragen gaan ophoesten, indien ze dat doen, pas dan mag je me van raaskallen beschuldigen hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 06:05 schreef BramKVO het volgende:
Je raaskelt, kijkcijfers in VK hebben hoegenaamd niks te zien met die in Belgie. Neighbours was eind jaren 80 een kijkcijferkanon in Vlaanderen, tot de Vlaamse soap werd opgericht. Natuurlijk haalt Buren nu geen top kijkcijfers meer in Vlaanderen, maar het blijft wel een cultserie die de VRT niet snel zal opgeven.
Ah, ja natuurlijk, was ook een leuk karakter trouwens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |