quote:Op zondag 2 mei 2004 23:50 schreef LeBeau het volgende:
Vers? Noem het gerust kaal.
Werk eens door, G_E!
Good God No..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Alle H-tjes zijn weg of ontoegankelijk!
She-Ra ken ik wel, maar Entrapta?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Oe! Ik zag dat we't over He-Man hadden
Ik heb nog dozen vol met he-Man, Skeletor, Battlecat, Teela, Orko etc etc
En natuurlijk, zoals dat hoort bij homo's: She-Ra
[afbeelding]
Entrapta
Een beetje voor mijn tijd dat wel, maar wij hadden er hier ook superveel van, including zo'n kasteel en cassettebandjes natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Oe! Ik zag dat we't over He-Man hadden
Ik heb nog dozen vol met he-Man, Skeletor, Battlecat, Teela, Orko etc etc
En natuurlijk, zoals dat hoort bij homo's: She-Ra
[afbeelding]
Entrapta
Laat ik dan ook mijn He-Man niet vergeten! Die had een ding waar klappertjes inkonden, en dan kon je z'n arm terugtrekken en loslaten en hoorde je een knal. En volgens mij had ik een Teela, als zij degene is met die slang-stok als wapen... Jaja, ik zat er helemaal in.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Entrapta is dat kreng dat samen met Catra tegen She-Ra werkte
Ze had heeeele lange haren die ze als vangarmen gebruikte
Staat ook op het casettebandje wat bij She-Ra zat.
Dat verhaal ken ik van buiten
KOWL is ook cuteen Bo
quote:http://www.censuur.com/weblog/
Hoe was koninginnedag? Wat had ik graag met die Maurits aan een spijkerbroek willen hangen.
Maurits is dan ook wel dé Nederlandse prins.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:36 schreef Timmah het volgende:
Ik ga slapen.. Auf Wiedersehen!
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
Wat had ik graag in Maurits z'n spijkerbroek willen hangen![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben je jaloers op die Marilène van den Broek?.
M'n onschuld, wat doe je?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
Wat had ik graag in Maurits z'n spijkerbroek willen hangen![]()
Ik doe niks met je onschuld. En ik denk dat Maurits z'n onschuld al lang kwijt isquote:Op maandag 3 mei 2004 00:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n onschuld, wat doe je?![]()
![]()
Er is vast nog wel een stukje onschuld wat Tutje van den Broek nog niet van hem heeft afgepakt.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe niks met je onschuld. En ik denk dat Maurits z'n onschuld al lang kwijt is
Zou je denken? Ja, ik vrees dat ik daarvoor toch weer in die spijkerbroek moet zijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een stukje onschuld wat Tutje van den Broek nog niet van hem heeft afgepakt.![]()
*goeie kant op duw*quote:Op maandag 3 mei 2004 01:19 schreef XMN8R het volgende:
*onschuldig de andere kant op kijk*
*snel naar bed ga*quote:Op maandag 3 mei 2004 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
*goeie kant op duw*
Da's vriendelijk!quote:Op maandag 3 mei 2004 06:54 schreef DennisMoore het volgende:
Ha tech. Koffie?
Whoeii!! Een medestanderquote:Op maandag 3 mei 2004 10:03 schreef tech het volgende:
[..]
Da's vriendelijk!Ik ga desondanks liever voor thee? Kan dat?
Ik drink 'm Engels: sterk en met melk en suiker; ik weet niet of je me dan nog steeds een medestander vindt?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:07 schreef Sunjammer het volgende:
Whoeii!! Een medestander
Thee roeleert!
Nog steedsquote:Op maandag 3 mei 2004 10:10 schreef tech het volgende:
[..]
Ik drink 'm Engels: sterk en met melk en suiker; ik weet niet of je me dan nog steeds een medestander vindt?
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:26 schreef Semisane het volgende:
*GoeiemorgenZwaai*![]()
![]()
wie?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:35 schreef DennisMoore het volgende:Maynard Ferguson - 10 - Airegin.mp3
.
*enorm stuiter*.
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:57 schreef blublub het volgende:
wie?
Big Band?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met z'n Big Band... gesponsord door Bayer denk ik... Schelle koppijn-trompetjes!.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met z'n Big Band... gesponsord door Bayer denk ik... Schelle koppijn-trompetjes!.
tot die tijd is het behelpen?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:07 schreef blublub het volgende:
[..]
Big Band?
ik wil nog zo graag eens in een Big Band
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
tot die tijd is het behelpen?
[afbeelding]
nee danku. ik hou niet zo van boter op broodquote:Op maandag 3 mei 2004 11:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
tot die tijd is het behelpen?
[afbeelding]
Ook ik heb zo af en toe mijn schatermomentenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Schateraar...
Hmm, okay. Ikzelf lijk heel koel en ingetogen, maar van binnen ben ik ontzettend uitbundig.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
Ook ik heb zo af en toe mijn schatermomenten
Stille wateren, diepe gronden etc.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, okay. Ikzelf lijk heel koel en ingetogen, maar van binnen ben ik ontzettend uitbundig..
Ciao!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:07 schreef DennisMoore het volgende:
Okay. Tijd om de reis naar het Oosten aan te vangen. Tot donderdag!.
BEAVERLEIN!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:Hups
Markiequote:Op maandag 3 mei 2004 13:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Bart
Het gedeelte met Jerre was echt top, daarna werd het steeds minder eigenlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 13:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie![]()
![]()
hoe was uw weekend?
nu is dat ook moeilijk te overtreffen hequote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het gedeelte met Jerre was echt top, daarna werd het steeds minder eigenlijk
haha idd jaquote:Op maandag 3 mei 2004 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
nu is dat ook moeilijk te overtreffen he
ik ben zeer tevredenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha idd ja![]()
Maar de rest was dus minder vrijdagavond was wel leuk, maar zaterdag de hele dag gewerkt en savonds was ook een beetje een tegenvaller maar ja
Hoe was jouw koninginne/dj weekend?
ja, maakt niet uit joh.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:41 schreef Jerruh het volgende:
je voicemailberichie was cool bart! alleen de foon lag ergens anders in het huis van mark
.
ik heb nog steeds diezelfde kutvoicemail hehehequote:Op maandag 3 mei 2004 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, maakt niet uit joh.
ik denk ik zal eens bellen...wat dus achteraf werd: ik zal zijn voicemail eens inspreken
waar is die schommel/achtbaan/glijbaan jaquote:Op maandag 3 mei 2004 13:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb nog steeds diezelfde kutvoicemail hehehe.
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
waar is die schommel/achtbaan/glijbaan ja
jij ook alquote:Op maandag 3 mei 2004 13:45 schreef Jerruh het volgende:
[..].
ik ben vrolijk nou!!!.
netzoals da damn sasser virusquote:Op maandag 3 mei 2004 13:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij ook al
it's a virus and it's spreading fast!
ojah, nieuw virus he...quote:Op maandag 3 mei 2004 13:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
netzoals da damn sasser virus.
eindelijk leeggemaakt..
Ik hoop dat ik dan ook snel besmet wordt met dat virusquote:Op maandag 3 mei 2004 13:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij ook al
it's a virus and it's spreading fast!
ik heb de removal tool, dus als je die moetquote:Op maandag 3 mei 2004 13:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ojah, nieuw virus he...
zo eens even opzoeken
nouja, het komt volgens geruchten wel die kant opquote:Op maandag 3 mei 2004 13:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook snel besmet wordt met dat virus![]()
dan laat ik het je wetenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb de removal tool, dus als je die moet.
je bent al besmet met een ander virusquote:Op maandag 3 mei 2004 13:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook snel besmet wordt met dat virus![]()
haha nouquote:Op maandag 3 mei 2004 13:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent al besmet met een ander virus.
.
het zij je vergeven hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 14:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik loop ongetwijfeld weer enorm achter maar toch : Joss Stone
Dat is toch wel het album waar Fell In Love With A Boy opstaat?? Dat is dus ook een cover dus, wist ik nietquote:Op maandag 3 mei 2004 14:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zij je vergeven hoor
en dan te bedenken dat haar eerste echte album nog moet komen, maar dit cover album (The Soul Sessions) er is om alvast een indruk te geven van haar talent
ja, dat album zijn alleen maar covers...quote:Op maandag 3 mei 2004 14:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat is toch wel het album waar Fell In Love With A Boy opstaat?? Dat is dus ook een cover dus, wist ik niet
Fell In Love With A Boy is echt een heerlijk nummer, ik was het eigenlijk al weer vergeten totdat ik het donderdagnacht hoorde in de Tivoli. Nu draai ik het bijna continuquote:Op maandag 3 mei 2004 14:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat album zijn alleen maar covers...
maar die Fell In Love With A Boy valt er eigenlijk wel buiten...
die is van de White Stripes en de rest is van origine soul...
heb vanacht nog keihard meegebleerd met het album op de fietsquote:Op maandag 3 mei 2004 14:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Fell In Love With A Boy is echt een heerlijk nummer, ik was het eigenlijk al weer vergeten totdat ik het donderdagnacht hoorde in de Tivoli. Nu draai ik het bijna continu![]()
haha ik denk het niet, alhoewel ik jouw zangkwaliteiten nog niet echt heb kunnen beoordelenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb vanacht nog keihard meegebleerd met het album op de fiets
zal het dorp waar ik doorheenmoest erg blij mee geweest zijn
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:54 schreef Cybart het volgende:
oja ik wil nog even een statement maken
ik ben nu een concert van di-rect aan het kijken/luisteren...
waar hebben al die vrouwen last van...
Tim is de lekkersteniet Jamie
[afbeelding]
ok...dan is het een persoonlijk favoriet....quote:Op maandag 3 mei 2004 14:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 euro en 22 eurocentquote:Op maandag 3 mei 2004 15:49 schreef Predator. het volgende:
Hallo allemaal![]()
Wat heb ik ervoor nodig om hier te posten
Tim is niet lelijk....quote:Op maandag 3 mei 2004 16:03 schreef blublub het volgende:
ALLEMAAL VAN DIRECT ZIJN ZE LELIJKheb ze vrijdag weer in t echt moeten zien, vind ze echt nix
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:49 schreef Predator. het volgende:
Hallo allemaal![]()
Wat heb ik ervoor nodig om hier te posten
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:04 schreef blublub het volgende:
ohw jah, enHOPLA
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Issut weerHopla
tijd?!
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
Tim is niet lelijk....
jij vind tim gewoon niet aantrekkelijk... klein verschilletje he...
kijk...dit is lelijk
[afbeelding]
ja daar heb ik over nagedacht en daar kan ik niet inkomenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:10 schreef blublub het volgende:
[..]
misschien vind ik Tim wel echt lelijk, daar wel eens over na gedacht?
ik vind Tim ook niet lelijk, die andere welquote:Op maandag 3 mei 2004 16:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja daar heb ik over nagedacht en daar kan ik niet inkomen
ik heb het vermoeden dat je te makkelijk over lelijkheid nadenkt...
je het knappe mensen
gewone mensen
en lelijke mensen....
maar goed ik maak er geen woord meer aan vuil.
het is mijn mening...
en als ik nu doorga krijgen we uiteindelijk ruzie, dus dat doen we maar niet
gelukkig maarquote:Op maandag 3 mei 2004 16:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vind Tim ook niet lelijk, die andere wel
met mij krijg je niet zo makkelijk ruzie
omdat je net als ik zo zonnig bent geweestom te doen alsof het weer lekker isquote:Op maandag 3 mei 2004 16:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
gelukkig maar
waarom is er hier nu een hoosbui?
waarom heb ik geen jas bij?
waarom heb ik een stoffen witte broek aan?
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
omdat je net als ik zo zonnig bent geweestom te doen alsof het weer lekker is.
dat was het vanmorgen ook eigenlijk wel...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
omdat je net als ik zo zonnig bent geweestom te doen alsof het weer lekker is.
ja hahahaquote:Op maandag 3 mei 2004 16:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was het vanmorgen ook eigenlijk wel...
jij zelfde fout gemaakt ?
een soort vanquote:Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja hahaha.
alhoewel, ik heb een soort van spijkerbroek.
@blub: bij jou zeker, hier staat het op regenen
ja, tis een raar stofke hahaha! beetje kruising tussen spijkerbroek en linnen, qua struktuurquote:Op maandag 3 mei 2004 16:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
een soort van![]()
*ondertussen naar Marco Borsato Live @ Museumplein kijk*
en dat gaat dan lekker aan je vel klevenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, tis een raar stofke hahaha! beetje kruising tussen spijkerbroek en linnen, qua struktuur.
die heb ik echt Live @ Museumplein gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 16:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
*ondertussen naar Marco Borsato Live @ Museumplein kijk*
waarom sta je niet buiten voor een foto sessie?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
gelukkig maar
waarom is er hier nu een hoosbui?
waarom heb ik geen jas bij?
waarom heb ik een stoffen witte broek aan?
TIMquote:Op maandag 3 mei 2004 16:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
waarom sta je niet buiten voor een foto sessie?
Ik vind zowel Tim als Jamie wel wat hebben trouwens, het zijn gewoon twee heel andere types die allebei zo hun goede en slechte punten hebben.
Chronische hobbies?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:42 schreef Timmah het volgende:
Weet iemand iets tegen chronische verveling?
Hoe wil je dat doen? Ik ben vandaag begonnen met de PC hier op mijn eigen kamer. Daarna naar beneden verhuist, om vervolgens hier boven weer te eindigen. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen, maar ik heb simpelweg geen fut om daar aan te beginnen ...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Chronische hobbies?
Timmah!! Epica was echt super afgelopen donderdagquote:Op maandag 3 mei 2004 16:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
TIM
hehe raar he...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
waarom sta je niet buiten voor een foto sessie?
Ik vind zowel Tim als Jamie wel wat hebben trouwens, het zijn gewoon twee heel andere types die allebei zo hun goede en slechte punten hebben.
Ik wil ze niet kennen , maar ik heb ze volledig tegen mijn zin in al 3 keer gezien. ( 2 keer op het museumplein , en 1 keer op de TMF-awards...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:49 schreef Semisane het volgende:
Ken dat hele Direct niet....Maar ik weet zeker dat ik niks in mijn opvoeding tekort ben geschoten.....dacht ik dus...
erg veel mis je er niet aan...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:49 schreef Semisane het volgende:
Ken dat hele Direct niet....Maar ik weet zeker dat ik niks in mijn opvoeding tekort ben geschoten.....dacht ik dus...
Ja zeg moet je nou aan mij vragen hoe je chronische hobbies ontwikkeld?!?!?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Ik ben vandaag begonnen met de PC hier op mijn eigen kamer. Daarna naar beneden verhuist, om vervolgens hier boven weer te eindigen. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen, maar ik heb simpelweg geen fut om daar aan te beginnen ...
Wrijf het er maar in...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Timmah!! Epica was echt super afgelopen donderdag
*wrijf wrijf wrijf*quote:Op maandag 3 mei 2004 16:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in...![]()
* Zelf vandaag de nieuwe clip van Nightwish heeft gezien..*
Maar waaaaaarom ga je dan naar de TMF-awards!?!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:51 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik wil ze niet kennen , maar ik heb ze volledig tegen mijn zin in al 3 keer gezien. ( 2 keer op het museumplein , en 1 keer op de TMF-awards...)
Doen...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*wrijf wrijf wrijf*
Ik heb 'm nog niet gezien... moet 'm nog ff downen
Goed plan, dan ga ik nu naar huis!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doen...Ik vind hem super!
SJ's voorbeeld volgquote:Op maandag 3 mei 2004 16:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Goed plan, dan ga ik nu naar huis!
Ciao!
Het was een ook 1-keer-maar-nooit-meer-ervaring hoor. Maar ik heb nog een tijdje een periode gehad dat ik gruwelijk met de massa meeging om er een beetje bij te kunnen horen. Nu ben ik gelukkig mijn eigen weg ingeslagen en heb mijn eigen stijl gevonden. Nu pas ben ik echt gelukkigquote:Op maandag 3 mei 2004 16:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar waaaaaarom ga je dan naar de TMF-awards!?!Zal wel iets jeugdigs wezen ofzow
...zucht voel me oud...
Hoiquote:Op maandag 3 mei 2004 17:01 schreef Cazman het volgende:
Goeiemiddag![]()
Ik zocht m ook al. Misschien is ie gisteravond niet uitgezonden?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:00 schreef Andyvie het volgende:
WAAROM is de nieuwe aflevering van Queer as Folk nog nergens te vinden op internet?
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:01 schreef Cazman het volgende:
Goeiemiddag![]()
Heel erg "Zen" van je hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het was een ook 1-keer-maar-nooit-meer-ervaring hoor. Maar ik heb nog een tijdje een periode gehad dat ik gruwelijk met de massa meeging om er een beetje bij te kunnen horen. Nu ben ik gelukkig mijn eigen weg ingeslagen en heb mijn eigen stijl gevonden. Nu pas ben ik echt gelukkig
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heel erg "Zen" van je hoor.![]()
![]()
Hier is het nog droog.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:43 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hier regent en onweert het
Aaahhh joh, het ging niet hard hoor! Een beetje in de verte, en nu ruikt het zo lekker na regen als het zo lang mooi weer is geweestquote:Op maandag 3 mei 2004 17:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hier is het nog droog.
Al is de zon nu onderhand wel een beetje weg, en vermoed ik dat jullie onweer uit het oosten ook hier toe gaat slaan.
Hou dat eens lekker bij je!
Kijk, die zegt tenminste iets verstandigs. Nou moet-ie nog leren dat Heineken niet zo'n goed idee is.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:07 schreef alkaholic63 het volgende:
Lekkere bollen bij de groot, de enige echte.
En wat moet ik verstaan onder een gggggggggristelijke camping?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:42 schreef Waxxer het volgende:
OMG dat optreden is gewoon bij een ggggggggristelijke camping![]()
Dat dat bestaat!!!!
Daar kan ik je later vanavond meer over vertellenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En wat moet ik verstaan onder een gggggggggristelijke camping?
*Andy aai*quote:Op maandag 3 mei 2004 19:10 schreef Andyvie het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier, heel erg hardIk ben bang van onweer
uh...een weerman die bang is voor onweer?quote:Op maandag 3 mei 2004 19:10 schreef Andyvie het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier, heel erg hardIk ben bang van onweer
Ja, erg he? Ik haat het en waarom? Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 3 mei 2004 19:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
uh...een weerman die bang is voor onweer?
Graag gedaan!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ajuu! Jij lurker
Andy:
Jer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry ik was fitnessenquote:Op maandag 3 mei 2004 17:10 schreef Jerruh het volgende:
caz!!!!!!!!
Wie?! Wat?! Waar?!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:13 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDETERING!!!!
Zo... dat je't ff weet
What's wrong lad?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:13 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDETERING!!!!
Zo... dat je't ff weet
Ik bedoelde het goedquote:Op maandag 3 mei 2004 20:13 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDETERING!!!!
Zo... dat je't ff weet
Wattissur?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:13 schreef Ang3l het volgende:
GODVERDETERING!!!!
Zo... dat je't ff weet
Ay ik heb er al over gelezen ja die shit. Is alles weer goedgekomen?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Nah, misschien op het nieuws wel gehoord over zo'n leuk nieuw wormvirusje? Genaamd Sasser?
Fijn! Half Philips plat! Je systeem heeft dan de neiging om continu te rebooten. je kunt net Garfield op je bureaublad zien staan en HOPPA reboot. Tevens sluit het gezellig je verbindingen naar buiten af.
En omdat het een nieuw virus is had onze ICT geen scnanner update... en die konden ze ook bijna niet installeren omdat... jawel... het systeem steeds rebootte!
Gevolg: Stress en paniek, uitvallende systemen, wegvallende mail en wegvallend boekhoudsysteem... want da's een verbinding naar buiten.
Op zich zou je denken: dagje vrij!
Maar het is dus godsallejezus ook nog eens MAANDAFSLUITING!!!!!!!!!!!
..... wat een timing heeft dat sasser geval zeg
Mjah, daar schijnen een heleboel mensen last van te hebben. Maar het is ondertussen weer goed gekomen of...?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:22 schreef Ang3l het volgende:
*Sasser verhaaltje*
WEL!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
NIET!
wij vinden allen helemaal niet erg dat andy als een weerman bang is voor onweer wij wvinden dit allen juist prettig jaja. we zingen er alleen niet bij. we zijn geen hystrerische nichten.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
WEL!
waar hebben we het eigenlijk over?
Yes hello dis iz Ang3l frum Holland. Joestun wie hef uh problum.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja we hebben ondertussen weer een systeem en zo.
Maar goed, natuurlijk wel wat lekkere achterstand inmiddels, en bv onze vestiging in Amerika kwam er vanmiddag pas achter want die staan wat later op hedus daar hebben we de hele dag niet mee kunnen communiceren. Ja, per foon...
[Alpharetta knauw-accentje] "Yeah hello, this Joe Gbur... I can't even open my friggin mail! What the HELL is goin'on here?!" [/Alpharetta knauw-accentje]
Bidden voor Waxje? Zit ik in het EO topic?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:38 schreef Idril-2 het volgende:
Hallow!
Alles komt goed. Laat ons bidden voor Waxxjeopdat hij zijn gulle lach tijdig binnen weet te houden
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bidden voor Waxje? Zit ik in het EO topic?
Dan vind ie jou ook niet meer zo Eng en Gemeen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
De buurt-hond blaft niet meer al ik voorbij kom lopen..
Wat heb je met die hond gedaan om dat voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
De buurt-hond blaft niet meer al ik voorbij kom lopen..
"Let's make things better" my ass.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het eigenlijk niet intens triest dat een groot bedrijf als Philips niet in staat is zo'n onschuldig lief klein virusje buiten de deur te houden?.
Onschuldig is ie misschien want volgens mij richt ie geen schade aan maar klein en lief zou ik m niet noemen.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het eigenlijk niet intens triest dat een groot bedrijf als Philips niet in staat is zo'n onschuldig lief klein virusje buiten de deur te houden?.
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan vind ie jou ook niet meer zo Eng en Gemeen..
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Niet?
.
Misschien blaft-ie juist wel niet meer omdat hij zich opeens overweldigd voelt door mijn angstaanjagende persoonlijkheid..
Ik heb 'm een tijdje aangekeken met wat mijn vriendje mijn "Look Of Death" noemt, een soort mix vanquote:Op maandag 3 mei 2004 20:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat heb je met die hond gedaan om dat voor elkaar te krijgen?
Dan had ie van het begin af aan al niet moeten blaffen toch?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Niet?
.
Misschien blaft-ie juist wel niet meer omdat hij zich opeens overweldigd voelt door mijn angstaanjagende persoonlijkheid..
ik...eh...oh...ooooH!...whooohh!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Niet?
.
Onverschillig en verveeld, en een tikkeltje gepikeerd?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb 'm een tijdje aangekeken met wat mijn vriendje mijn "Look Of Death" noemt, een soort mix vanen
.
zo kijk ik altijdquote:Op maandag 3 mei 2004 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb 'm een tijdje aangekeken met wat mijn vriendje mijn "Look Of Death" noemt, een soort mix vanen
.
Tegen mij zegt men dat ik juist altijdquote:Op maandag 3 mei 2004 20:52 schreef blublub het volgende:
[..]
zo kijk ik altijdzegt men
Ken je de film Falling Down met Michael Douglas?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Onverschillig en verveeld, en een tikkeltje gepikeerd?
jah ik bedoelde dus die look of death, dus dat ik zo kijk zeg maarquote:Op maandag 3 mei 2004 20:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tegen mij zegt men dat ik juist altijdkijk, ook al voel ik me dan gewoon helemaal
.
Nee...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ken je de film Falling Down met Michael Douglas?.
Schrikken bij jouw mensen er soms ook van? Ik had het laatst met een nieuw jong vers juniortje op m'n werk. Ik stond bij copier/fax/scanner/printer, licht gefrusteerd want dat ding zat de hele tijd onschuldige bliepjes te geven in plaats van te doen wat ik wilde, en toen kwam dat juniortje tussendoor. En ik ken hem kennelijk zo vernietigend aan dat hij van schrik een meter achteruit sprong.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:55 schreef blublub het volgende:
[..]
jah ik bedoelde dus die look of death, dus dat ik zo kijk zeg maardat zegt men altijd
Film. Het is een film met Michael Douglas. G_E = niet Michael Douglas. En ik ben niet werkeloos, gefrustreerd, psychotisch of geweldadig.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee...
*klik*
An unemployed defence worker frustrated with the various flaws he sees in society, begins to psychotically and violently lash out against them.
*naar G_E kijk*
*stukje verder weg schuif*
Engerd.![]()
En ik maar denken dat G_E zo Lief en Schattig was.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Schrikken bij jouw mensen er soms ook van? Ik had het laatst met een nieuw jong vers juniortje op m'n werk. Ik stond bij copier/fax/scanner/printer, licht gefrusteerd want dat ding zat de hele tijd onschuldige bliepjes te geven in plaats van te doen wat ik wilde, en toen kwam dat juniortje tussendoor. En ik ken hem kennelijk zo vernietigend aan dat hij van schrik een meter achteruit sprong..
Ik zag dat het een film met Michael Douglas was, maar waarom klikte ik nou op die link als het verder niks met jou te maken heeft? Of zit er toch wel wat van dat Enge in G_E?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Film. Het is een film met Michael Douglas. G_E = niet Michael Douglas. En ik ben niet werkeloos, gefrustreerd, psychotisch of geweldadig..
.
echt??? nee ze zeggen tegen mij alleen: kun jij ook lachen? of; kijk eens niet zo chagerijnigquote:Op maandag 3 mei 2004 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Schrikken bij jouw mensen er soms ook van? Ik had het laatst met een nieuw jong vers juniortje op m'n werk. Ik stond bij copier/fax/scanner/printer, licht gefrusteerd want dat ding zat de hele tijd onschuldige bliepjes te geven in plaats van te doen wat ik wilde, en toen kwam dat juniortje tussendoor. En ik ken hem kennelijk zo vernietigend aan dat hij van schrik een meter achteruit sprong..
*herken*quote:Op maandag 3 mei 2004 21:07 schreef blublub het volgende:
[..]
echt??? nee ze zeggen tegen mij alleen: kun jij ook lachen? of; kijk eens niet zo chagerijnig
*ook herken*quote:Op maandag 3 mei 2004 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*herken*
Mjah... en je kunt je PC toch zo instellen dat-ie dat bijna automatisch doet?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:10 schreef Andyvie het volgende:
Op zich...als de systeembeheerder netjes alle updates die Microsoft uitbrengt installeert op de pc's,. dan had je nergens last van gehad.
Die van mij geeft inderdaad ook netjes een seintje, je hoeft alleen maar op installeren te drukken en klaarquote:Op maandag 3 mei 2004 21:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... en je kunt je PC toch zo instellen dat-ie dat bijna automatisch doet?.
waarom heb je een slotje gezet op je fotoboek?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Ik geloof dat ik meer een expressief gezicht heb..
*ook doe*quote:Op maandag 3 mei 2004 21:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die van mij geeft inderdaad ook netjes een seintje, je hoeft alleen maar op installeren te drukken en klaar
Omdat mijn fotoboek op dit moment zijn primaire functie niet vervult. D'r staat geen foto, geen tekst, geen verdere gegevens, dus er valt ook niets op te reageren.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:13 schreef blublub het volgende:
[..]
waarom heb je een slotje gezet op je fotoboek?
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat mijn fotoboek op dit moment zijn primaire functie niet vervult. D'r staat geen foto, geen tekst, geen verdere gegevens, dus er valt ook niets op te reageren..
stomquote:Op maandag 3 mei 2004 21:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat mijn fotoboek op dit moment zijn primaire functie niet vervult. D'r staat geen foto, geen tekst, geen verdere gegevens, dus er valt ook niets op te reageren..
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:21 schreef blublub het volgende:
[..]
stom
ik wou net gister haske iets aardigs zeggen in jouw fotoboek. maar dan nie hoor! stommie
Vind je het dan niet leuk om berichtjes van Blubje en mij (en anderen) te krijgen?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Boe?.
.
ik heb jouw mail niet ik heb jouw msn niet ik weet niet of ik naar de volgende meet kom en ik weet ook niet of jij komt dusquote:Op maandag 3 mei 2004 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Je kunt dan toch iets haske aardigs hier in dit topic zeggen.. Of mailen of msnen of zeggen bij een volgende meet ofzo.
Voor mij hoeft de fotoboekberichtjesmogelijkheid niet zo. Daarom zit er ook een slotje op.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vind je het dan niet leuk om berichtjes van Blubje en mij (en anderen) te krijgen?
liefquote:Op maandag 3 mei 2004 21:29 schreef Idril-2 het volgende:
* blublub zegt iets aardigs tegen iedereen in dit topic
Weet je wat wel een leuke fotoboekmogelijkheid is? De foto.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor mij hoeft de fotoboekberichtjesmogelijkheid niet zo. Daarom zit er ook een slotje op..
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou okee dan. Ik zal mijn fotoboek reanimeren..
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
1..2..3..4..5quote:Op maandag 3 mei 2004 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:53 schreef LeBeau het volgende:
G_E, je ziet er inderdaad jong uit! En onschuldig en lief.
En ook wel een beetje bang, alsof er iets heel Engs stond aan de andere kant van de camera.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
je moet 15 x pompen en 2 keer blazenquote:Op maandag 3 mei 2004 21:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
1..2..3..4..5
*blaas*
1..2..3..4..5
*blaas*
LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blubje! Waarom zo vroeg naar bedje?quote:Op maandag 3 mei 2004 21:58 schreef blublub het volgende:
[..]
je moet 15 x pompen en 2 keer blazen
maar ik moet gaan slapen, helaas
Dat is sex hebben....quote:Op maandag 3 mei 2004 21:58 schreef blublub het volgende:
[..]
je moet 15 x pompen en 2 keer blazen
maar ik moet gaan slapen, helaas
Excusez moi?? Ben jij al getrouwd dan??quote:Op maandag 3 mei 2004 22:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat is sex hebben....
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:05 schreef Cazman het volgende:
Dat is sex hebben....
Nee, hoezo?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Excusez moi?? Ben jij al getrouwd dan??
Ik ben voor de krant naar een concert geweest van een gospelkoor op een ggggggristelijke camping. Nou ja, camping.... kengping is een beter woordquote:Op maandag 3 mei 2004 22:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef Waxxer het volgende:
Excusez moi?? Ben jij al getrouwd dan??
En die waren allemaal getrouwd?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben voor de krant naar een concert geweest van een gospelkoor op een ggggggristelijke camping. Nou ja, camping.... kengping is een beter woordeen park vol met lange rokken, enge kapsels enz enz....
Nou het moet niet, maar God heeft liever van wel. Nu kun je bidden wat je wilt, maar je komt alsnog in het hellevuur terecht.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]moet dat dan?
o-oh...
Waxje is sinds vanavond helemaal in de Here.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]moet dat dan?
o-oh...
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:10 schreef Timmah het volgende:
Hoi
* Terug is van de Fitness *
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou het moet niet, maar God heeft liever van wel. Nu kun je bidden wat je wilt, maar je komt alsnog in het hellevuur terecht..
Nou ja, als ze kinderen hebben wel hequote:Op maandag 3 mei 2004 22:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
En die waren allemaal getrouwd?
Dus als ik snel een leuke man trouw komt het nog wel goed met me?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou het moet niet, maar God heeft liever van wel. Nu kun je bidden wat je wilt, maar je komt alsnog in het hellevuur terecht..
Dan ga ik ook maar niet bidden. Is anders een beetje dweilen met de kraan open vind ikquote:Op maandag 3 mei 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mvquote:Op maandag 3 mei 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel, heel-heel-heel erg dat je dat doet....quote:Op maandag 3 mei 2004 22:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een opvoeding hebben die mensen toch. Ik heb zoeen in me klas zitten. Zo zielig. Zo'n klein mannetje met een bril op z'n hoofd van 't jaar nul. geen tv thuis. Maat van me had eens gevraagd wat zijn vrije tijd nou was. Dat was dus rondjes lopen en krantjes lezenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, als ze kinderen hebben wel hedat moet in die kringen...
Ook zoietszit ik daar en dan roept een ouder haar kinderen:
,,Ruben!! David!!! Kom hier!!!"
Zijn er ook nog verschillende lagen? Hebben ze ook First Class?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mv
En dan testen in welke laag natuurlijk..
Hij wacht ook op jou Biefje, ook op jou.........quote:Op maandag 3 mei 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar niet bidden. Is anders een beetje dweilen met de kraan open vind ik
Naja, dat kom je volgens velen al als je homo bent, dus we zitten hier sowieso niet echt in de meest ideale positie.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D'r is geen hemel, d'r is geen hel. het is.......................bedacht door die middeleeuwse figuren. DONE!!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel, heel-heel-heel erg dat je dat doet....
Het komt niet meer goed met je. Maar bid toch maar wel. Als je bidt heeft het hellevuur een temp van om en nabij de 150 graden - doe je dat echter niet, dan wordt het 500 graden celcius schoon aan de haak.....quote:Op maandag 3 mei 2004 22:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus als ik snel een leuke man trouw komt het nog wel goed met me?
En kan ik dan ook stoppen met bidden?
Wel verschillende hitteniveaus.......quote:Op maandag 3 mei 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn er ook nog verschillende lagen?
quote:Hebben ze ook First Class?
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
wat een opvoeding hebben die mensen toch. Ik heb zoeen in me klas zitten. Zo zielig. Zo'n klein mannetje met een bril op z'n hoofd van 't jaar nul. geen tv thuis. Maat van me had eens gevraagd wat zijn vrije tijd nou was. Dat was dus rondjes lopen en krantjes lezen. zoooo sneu
zeg, hebben ze je gehersenspoeld daar?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel verschillende hitteniveaus.......
[..]![]()
![]()
[..]
Ja maar het is aan God of je ook antwoord krijgt.......................
Er zijn wel degelijk verschillende lagen... From Bad... To Worse..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn er ook nog verschillende lagen? Hebben ze ook First Class?
Wel een beetje veel vragen trouwens
Ow, soort van sauna dus?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel verschillende hitteniveaus.......
....Dat heb ik nog niet gevraagd. Goed idee!!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toch wel het refamortorisch dagblad???
Ik ben al Limbo!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk verschillende lagen... From Bad... To Worse..First Class, daar valt Limbo onder denk ik...
Nou nee, mij zien ze er niet meerquote:Op maandag 3 mei 2004 22:21 schreef LeBeau het volgende:
Heh bah Waxxje, moet al dat bijbelse geneuzel nou? Jij mag niet meer naar de Christen-Camping hoor.![]()
Als in heel diep naar achteren kunnen buigen?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben al Limbo!
Zoiets, maar als het heel warm is mag dus niet op een ander treetje gaan zitten..quote:Op maandag 3 mei 2004 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, soort van sauna dus?
Wat doe jij op dit heidens wereldwijde netwerk vol demonen en pornografie???quote:Op maandag 3 mei 2004 22:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zeg, hebben ze je gehersenspoeld daar?
quote:Fourth Level of Hell
Just before the river Styx is the Fourth Level of Hell. Here, the prodigal and the avaricious suffer their punishment, as they roll weights back and forth against one another. You will share eternal damnation with others who either wasted and lived greedily and insatiably, or who stockpiled their fortunes, hoarding everything and sharing nothing. Plutus, the wolf-like demon of wealth, dwells here.
Als in het zuiden des lands.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als in heel diep naar achteren kunnen buigen?
denk eerder naar voren en dan heel goed zijn rug kunnen krommenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als in heel diep naar achteren kunnen buigen?
* Uitlacht *quote:Op maandag 3 mei 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
denk eerder naar voren en dan heel goed zijn rug kunnen krommen
Jou overtuig ik nog wel, jij.... jij.... jij........ JIJ!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Wie God verlaat heeft niets te vrezen..
Ik zou onder de noemen Heks kunnen vallen... ga je me nu verbranden?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jou overtuig ik nog wel, jij.... jij.... jij........ JIJ!
Amen.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Wie God verlaat heeft niets te vrezen..
aaawwww ben jij rood?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik zou onder de noemen Heks kunnen vallen... ga je me nu verbranden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |