quote:Op zondag 2 mei 2004 23:50 schreef LeBeau het volgende:
Vers? Noem het gerust kaal.
Werk eens door, G_E!
Good God No..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Alle H-tjes zijn weg of ontoegankelijk!
She-Ra ken ik wel, maar Entrapta?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Oe! Ik zag dat we't over He-Man hadden
Ik heb nog dozen vol met he-Man, Skeletor, Battlecat, Teela, Orko etc etc
En natuurlijk, zoals dat hoort bij homo's: She-Ra
[afbeelding]
Entrapta
Een beetje voor mijn tijd dat wel, maar wij hadden er hier ook superveel van, including zo'n kasteel en cassettebandjes natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Oe! Ik zag dat we't over He-Man hadden
Ik heb nog dozen vol met he-Man, Skeletor, Battlecat, Teela, Orko etc etc
En natuurlijk, zoals dat hoort bij homo's: She-Ra
[afbeelding]
Entrapta
Laat ik dan ook mijn He-Man niet vergeten! Die had een ding waar klappertjes inkonden, en dan kon je z'n arm terugtrekken en loslaten en hoorde je een knal. En volgens mij had ik een Teela, als zij degene is met die slang-stok als wapen... Jaja, ik zat er helemaal in.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Entrapta is dat kreng dat samen met Catra tegen She-Ra werkte
Ze had heeeele lange haren die ze als vangarmen gebruikte
Staat ook op het casettebandje wat bij She-Ra zat.
Dat verhaal ken ik van buiten
KOWL is ook cuteen Bo
quote:http://www.censuur.com/weblog/
Hoe was koninginnedag? Wat had ik graag met die Maurits aan een spijkerbroek willen hangen.
Maurits is dan ook wel dé Nederlandse prins.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:36 schreef Timmah het volgende:
Ik ga slapen.. Auf Wiedersehen!
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
Wat had ik graag in Maurits z'n spijkerbroek willen hangen![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben je jaloers op die Marilène van den Broek?.
M'n onschuld, wat doe je?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
Wat had ik graag in Maurits z'n spijkerbroek willen hangen![]()
Ik doe niks met je onschuld. En ik denk dat Maurits z'n onschuld al lang kwijt isquote:Op maandag 3 mei 2004 00:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n onschuld, wat doe je?![]()
![]()
Er is vast nog wel een stukje onschuld wat Tutje van den Broek nog niet van hem heeft afgepakt.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe niks met je onschuld. En ik denk dat Maurits z'n onschuld al lang kwijt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |