Prijsindicatie 2 sterrenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:31 schreef SuperUli het volgende:
Kom, we doen een meeting en dan huren we Hans in.
http://www.partynet.nl/ha(...)9857d863ca32ce8ffaf2
Gullitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo'n ontieglijke grafhekel aan hem, hij snapt geen drol en tegenwoordig presenteert ie ook heel erg nep van die "grappige homevideo" programmas.
Alsjeblieft zeg
En dan dat stuk wat ooit in Kopspijkers is uitgezonden, over het doordrammen bij Rijkaard geloof ik, over iets wat ie helemaal niet graag kwijt wil op TV. En maar door blijven zeiken, 14 keer vragen naar iets waar hij geen commentaar op wou geven. Uiteindelijk liep Rijkaard maar weg.
Hans Kraay...
Leuk hoor Hans in huren, maar het kan spetterender!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:31 schreef SuperUli het volgende:
Kom, we doen een meeting en dan huren we Hans in.
http://www.partynet.nl/ha(...)9857d863ca32ce8ffaf2
Ik heb wel eens betere goochelaars gezien.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Als gast in voetbal insite is ie gewoon leuk
Geforceerd leuk. Een grote nepper, deze Kraay. Nog erger dan zijn vader.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Als gast in voetbal insite is ie gewoon leuk
Liever zo'n nepper dan een dooie lul zoals Kieftquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geforceerd leuk. Een grote nepper, deze Kraay. Nog erger dan zijn vader.
Laten we het hier alleen ff over Hans Kraay hebben ok ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Kraay is niks.
Van Hanegem ook niks en Kieft voegt idd niks toe. En dan heb ik het niet eens over BB![]()
![]()
Opdoeken dat programma, en rap!
Er zijn al te veel letters aan die eikel verspild.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Laten we het hier alleen ff over Hans Kraay hebben ok ?
'Hey jo let the flow go. Opdoek zeikdoek banvloek jo. Niet te slow met de nieuwe show. Kraaij doet het goed Derksen zit het in het bloed. Kieft is niks met zoals ie het doet. Jo. Let de show go. En het komt allemaal weer goed.'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Kraay is niks.
Van Hanegem ook niks en Kieft voegt idd niks toe. En dan heb ik het niet eens over BB![]()
![]()
Opdoeken dat programma, en rap!
Ik ben geen kudde dier.Is toch leuk discussieren zo ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Tong waarom geef je niet toe dat Hans Kraay niets voorsteld ?
Maar je vind hem dus echt goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen kudde dier.Is toch leuk discussieren zo ?
Hij is overal bagger. Behalve in VI daar is ie leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Maar je vind hem dus echt goed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |