iddquote:Op maandag 3 mei 2004 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
<knip>
Om over croupouque nog maar te zwijgen.
Bent u bekend met het fenomeen posticonen? Zo niet, vind ik u ook behoorlijk irritant!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:26 schreef moniek het volgende:
idd
Geen paard, wel Michael Jackson!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Uiououoioije hebt een lama in je icoon ! En een soort paard ?
dat zei ik een lama !quote:Op maandag 3 mei 2004 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
wel Michael Jackson!
ontopic!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
dat zei ik een lama !
maar dr staat ook een soort paard naast
Knut kan ook heel vervelend doen ja. Maar zijn ego is nog peanuts vergeleken met Inso's zelfingenomen post-pms-achtig gedrag af en toe.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Knut vind ik echt een enorm irritante vent.
Tokay vind ik ook onwijs irritant.
Alsmede stinkie.
Dat komt omdat jij zo'n frisdrank-figuur ben, dus dat kun je ons niet aanrekenenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Knut vind ik echt een enorm irritante vent.
Tokay vind ik ook onwijs irritant.
Alsmede stinkie.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Duitse taal schrijf je zelfstandig naamwoorden in het Nederlands met een kleine letter. Dit in tegenstelling tot eigennamen.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:50 schreef Salvad0R het volgende:
xebro is idd gewoon een Kneus.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Duitse taal schrijf je zelfstandig naamwoorden in het Nederlands met een kleine letter. Dit in tegenstelling tot eigennamen.
Jeee, wat lief joh!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind tokay en LeeHarveyOswald liev![]()
Liever dat dan zo'n irritant figuur die alleen maarquote:Op maandag 3 mei 2004 11:57 schreef Tokay het volgende:
Die UIO_AMS is echt de grootste LUL_LUL van FOK!.
OK. Een uitzondering dan.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:11 schreef Orlean het volgende:
Ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |