Als je alles zo interpreteert, dan zie je het ook zo. Wat ik zag was dat Ernst-Paul een werkelijk belachelijke vraag stelde over dat beeld, en dat Hans daarom moest (glim)lachen. Reinier lachte met Hans mee. Ze lachten overigens al voordat het antwoord was gegeven.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ben ik de enige die het hinderlijk vond dat Hans moest lachen, en Reinier overigens ook, tijdens de test in het klooster?
Ben het helemaal met je eens!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoera deze aflevering heeft ieder koppel dat nog in de race zit volledig vervloekt tot een leven van minachting. Ik heb werkelijk waar geen greintje sympathiek voor de drie heren.
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Het is jammer dat nu eigenlijk geen enkel koppel meer totaal aanspreekt. Uiteindelijk hoop ik misschien maar dat Jeske en Elias winnen, maar dan puur omdat ik haar een ontzettend leuke vrouw vind. De manier waarop ze met de hele situatie omgaat (rustig, nuchter) maakt haar in mijn ogen alleen maar sympatieker. Ik vind het knap als je je in zo'n situatie niet laat meeslepen, maar gewoon je partner kalmeert zonder hem af te vallen, maar óók zonder hem in alles gelijk te geven. Klasse!
Jeske rules!
Sterker nog: Reinier lijkt de lokale bevolking en de omringende natuur slechts lastige hindernissen te vinden op weg naar de finale!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef Goliath_82 het volgende:
Mijn gedachte over Reinier is dat ie alleen meedoet om te winnen en dat het landschap, de mensen en de cultuur volledig aan hem voorbij gaan. Clarinca lijkt hem altijd maar zijn zin te geven en mist zo ook van alles. Hun manier van liften is ook in mijn ogen absoluut brutaal en ongepast.
Volgens mij is dat de hele opzet van het programma hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:07 schreef Hik het volgende:
Sterker nog: Reinier lijkt de lokale bevolking en de omringende natuur slechts lastige hindernissen te vinden op weg naar de finale!![]()
ja idd ik denk dat als je hetzelfde programma had gemaakt maar dan van de westkust van de VS naar de Oostkust (Los Angeles- New York) dat het dan veel makkelijker was en veel minder cool!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de hele opzet van het programma hoor.
Voor de landschappen kijk ik wel naar Yorin Travel. Het gaat hier om een spel en dat dient goed uitgevoerd te worden, waarbij enig onderdruk zetten van de plaatselijke bevolking tot succes kan leiden. (Reinier is duidelijk op de drukkere wegen het snelst met zijn ietwat agressieve lifttechniek).quote:Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef Goliath_82 het volgende:
Tja, als ik nu een favo-team moet kiezen, dan ga ik voor Jeske en Elias. Eigelijk alleen omdat zoals eerder als aangegeven is, zij genieten van de landschappen, mensen en cultuur.
Ben ik wel met je eens, maarja aangezien ik het een leuk programma vind moet er ook een favo-team zijn. Dus kies ik voor hun. Ik wil absoluut niet zeggen dat Elias een heilige boon is, maar toch merk je aan hem dat ie geniet van de landen en culturen.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Prachtig ook, die Elias die al schuimbekkende zijn hatelijke verhalen over Reinier die wereld in stuurt en nog geen vijf minuten later als een heilig boontje in een klooster een verhaal gaat houden over "respect" en anders soort vreedzaam geneuzel.![]()
Alsof ik het Saddam Hoessein zelf zag uitkramen, het was wel even schuddenbuiken hier hoor op dat moment.![]()
Vind ik ook, maar dat hebben zowel Clarinca als Reinier gezegd.... Ze doen mee om te winnen en doen wat in hun ogen nodig / goed is om te winnen.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:46 schreef Slomy het volgende:
maar jullie zijn reinier likkende fansen doen alles om Elias in een kwaad daglicht te zetten, jullie verhalen moeten dan ook met een grote korrel zout genomen worden.
Kijk Elias is niet bepaald respectvol bezig, maar om nou te zeggen dat Reinier het woord respect hoog in het vaandel heeft staan is ook niet juist.
Hij komt op mij meer een beetje over op mij als die dikke,verbande aso Nederlanders in de musea van Barcelona in de zomer die een dag "verplicht" cultuur komen opsnuiven om intressant te kunnen doen maar ondertussen met een verveelde blik rond sjokken en met hun gedachten alweer bij "friet van piet" zitten.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:48 schreef Goliath_82 het volgende:
Dus kies ik voor hun. Ik wil absoluut niet zeggen dat Elias een heilige boon is, maar toch merk je aan hem dat ie geniet van de landen en culturen.
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:52 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hij komt op mij meer een beetje over op mij als die dikke,verbande aso Nederlanders in de musea van Barcelona in de zomer die een dag "verplicht" cultuur komen opsnuiven om intressant te kunnen doen maar ondertussen met een verveelde blik rond sjokken en met hun gedachten alweer bij "friet van piet" zitten.
Oh en ik wil toch wel even trots melden dat het eerste mailtje van Reinier&Clarinca hier binnen is, ze zijn echte idolen die tijd nemen voor hun fan(s?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |