abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2004 @ 01:07:13 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_18846579
Grappig trouwens dat alle mannen een jongere partner hebben.

Zefs die ene van de tweeling.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 3 mei 2004 @ 02:15:18 #52
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18847739
Wederom een prachtige aflevering, wonderlijk ook om weer die fabelachtige inzet van de weledele heer Reinier op mijn al wat oudere tv toestel te mogen aanschouwen

Elias is een lewssurrrr
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 3 mei 2004 @ 02:20:54 #53
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18847835
Voor die Lotte&Sanne club moet je blijkbaar betalen
Lama dan
  maandag 3 mei 2004 @ 08:58:08 #54
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_18850114
ech t een super aflevering zeg gisteravond , heb echt super zitten genieten, hopelijk haalt reinier de finale

en die elias, die blijkt dus de echte pino, wat een onlogische denkwijze heeft die zeg
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  maandag 3 mei 2004 @ 09:03:54 #55
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_18850160
Gisteravond wist ik het! Elias klinkt en gedraagt zich als de onvolprezen Koos Koets. Hij klinkt en doet als het alter ego van Kees van Kooten. Ook is zijn bijna manisch gedrag bijna te verklaren als een gevolg van het gebrek aan de dagelijkse portie THC.
Elias: een koffieshop geleerde
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  maandag 3 mei 2004 @ 09:07:12 #56
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_18850184
Erg zonde van de tweeling. Die zorgden altijd wel voor de komische momenten in de serie. Nu heb ik eigenlijk ook niet echt een favoriet team meer.

Reinier vind ik zo'n schijnheilige eikel, dat kan Clarinca, ondanks dat ik haar een van de leukste deelneemsters vind niet compenseren. Dit duo zorgt ongetwijfeld wel voor de leukste/beschamendste televisie.

Hans en Rahni heb ik ook niet veel mee. Hans is ook een schijnheilig boontje en Rahni is ook niet echt een persoonlijkheid al zeg ik het zelf. Een beetje een saai duo, tot de afgelopen aflevering.

Elias en Jeske vind ik dan nog de beste optie om mijn nieuwe favoriet te zijn. Ondanks het gezever van Elias over Reinier en zijn uitval tegen Hans, zie ik wel dat Jeske en Elias enorm genieten van alles wat ze zien. Ook hebben ze ongelofelijk veel respect voor de mensen daar en hun cultuur en vinden ze het leuk om zich ook te verdiepen in de omgeving. Daarom zijn hun bij gebrek aan beter dan maar mijn nieuwe favorieten .
//geen commentaar...
  maandag 3 mei 2004 @ 10:26:58 #57
92117 Cydex
Pennywise but Poundfoolish
pi_18851151
Ik vond het smullen gisteren. Steeds meer zie ik overeenkomsten met de vorige editie van Expeditie R. Daar had ik in het begin geen hoge pet op van Ryan. Terwijl Judge en Robin hoog in aanzien stonden. Naarmate de tijd vorderde, wisselde dit toch. Ondanks dat je niet weet wat er precies gebeurt (je ziet maar een fractie op tv), ging mijn voorkeur uit naar Ryan, omdat hij in mijn ogen het meest correct bleef tegenover de anderen.

Dit ervaar ik ook met Reinier. In het begin had hij niet mijn stem, maar Elias. Echter ik vind dat Elias duidelijk door het ijs is gezakt. Mijn sympathie gaat dan ook uit naar Reinier en zeker Clarinca. Hoe zij de vertragingen van haar blok aan het been opvatte, is een schoolvoorbeeld van juistheid!

Al met al, is er weer iets bevestigd voor mij: eerste indrukken zijn maar de halve waarheid. Toch?
"Werk, en de vreugde komt vanzelf" - Goethe -
  maandag 3 mei 2004 @ 10:30:35 #58
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_18851206
Absoluut Cydex. Pas na een tijdje kom je er achter hoe de deelnemers werkelijk zijn. Ik had in het begin ook wel sympathie voor Elias, maar die nam sterk af toen ik zag op wat voor manier hij het spel speelde, en hoe hij steeds vond volkomen in zijn recht te staan, hoe laag zijn acties ook waren.

Reinier en Clarinca zijn wel vanaf het begin mijn favoriet geweest, en dat wordt alleen maar bevestigd bij elke uitzending
  maandag 3 mei 2004 @ 11:00:31 #59
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_18851763
Ben ik de enige die het hinderlijk vond dat Hans moest lachen, en Reinier overigens ook, tijdens de test in het klooster? Hij moest me net iets te hard lachen toen Joeri een fout maakte. Dat was pas een smerige actie van de twee heren, Magere Lat en Dikke Pad, zijn gewoon niets meer dan schijnheilige hoerenlopers.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 3 mei 2004 @ 11:07:37 #60
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18851940
Hans gaat nu toch niet het lot van die kok Willem die "zijn maatje Ruud heeft verraden" tijdens de laatste dagen van BB 1 achterna he?

Altijd populair en stil en op het laatste moment valt iedereen over hem heen
  maandag 3 mei 2004 @ 11:15:37 #61
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_18852107
quote:
Op maandag 3 mei 2004 11:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ben ik de enige die het hinderlijk vond dat Hans moest lachen, en Reinier overigens ook, tijdens de test in het klooster?
Als je alles zo interpreteert, dan zie je het ook zo. Wat ik zag was dat Ernst-Paul een werkelijk belachelijke vraag stelde over dat beeld, en dat Hans daarom moest (glim)lachen. Reinier lachte met Hans mee. Ze lachten overigens al voordat het antwoord was gegeven.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  maandag 3 mei 2004 @ 11:25:01 #62
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_18852265
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoera deze aflevering heeft ieder koppel dat nog in de race zit volledig vervloekt tot een leven van minachting. Ik heb werkelijk waar geen greintje sympathiek voor de drie heren.
Ben het helemaal met je eens!
Wat ontzettend onvolwassen allemaal, ja alle drie!

Vond de tweeling wel een beetje aandoenlijk gisteren.
Al blijft het duidelijk dat ze het buskruit niet hebben uitgevonden!

Het is jammer dat nu eigenlijk geen enkel koppel meer totaal aanspreekt. Uiteindelijk hoop ik misschien maar dat Jeske en Elias winnen, maar dan puur omdat ik haar een ontzettend leuke vrouw vind. De manier waarop ze met de hele situatie omgaat (rustig, nuchter) maakt haar in mijn ogen alleen maar sympatieker. Ik vind het knap als je je in zo'n situatie niet laat meeslepen, maar gewoon je partner kalmeert zonder hem af te vallen, maar óók zonder hem in alles gelijk te geven. Klasse!

Jeske rules!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 3 mei 2004 @ 13:45:21 #63
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_18855385
quote:
Op maandag 3 mei 2004 11:25 schreef Hik het volgende:

[..]

Het is jammer dat nu eigenlijk geen enkel koppel meer totaal aanspreekt. Uiteindelijk hoop ik misschien maar dat Jeske en Elias winnen, maar dan puur omdat ik haar een ontzettend leuke vrouw vind. De manier waarop ze met de hele situatie omgaat (rustig, nuchter) maakt haar in mijn ogen alleen maar sympatieker. Ik vind het knap als je je in zo'n situatie niet laat meeslepen, maar gewoon je partner kalmeert zonder hem af te vallen, maar óók zonder hem in alles gelijk te geven. Klasse!

Jeske rules!
goed gezegd...je haalt de woorden uit mijn mond
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_18855411
Toch ben ik benieuwd wie de finale zullen halen. Eerst hoopte ik op Reinier en Elias maar nu Elias weer ruzie heeft met Hans is het natuurlijk ook leuk om die twee te koppelen. Moeilijk moeilijk moeilijk.

verder hoop ik dat SBS zo slim is om niet meteen volgend jaar een nieuwe serie erin te gooien want dat zou zo jammer zijn!!!!!!
  maandag 3 mei 2004 @ 14:46:51 #65
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_18856819
Tja, als ik nu een favo-team moet kiezen, dan ga ik voor Jeske en Elias. Eigelijk alleen omdat zoals eerder als aangegeven is, zij genieten van de landschappen, mensen en cultuur.
Dit is bij de overige teams niet echt aanwezig.
Mijn gedachte over Reinier is dat ie alleen meedoet om te winnen en dat het landschap, de mensen en de cultuur volledig aan hem voorbij gaan. Clarinca lijkt hem altijd maar zijn zin te geven en mist zo ook van alles. Hun manier van liften is ook in mijn ogen absoluut brutaal en ongepast.
Hans en Rani vind ik niks (kan er niet meer over kwijt)
En dan nog de tweeling, ik vond hun vanaf het begin het leukste team. Alleen hun waren een beetje voorzichtig met liften (zie laatste aflevering). Eigelijk is het raar dat ie niet eens van de parkeerplaats afkwam
XBox gamertag:NLGoliath
  maandag 3 mei 2004 @ 15:07:29 #66
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_18857209
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef Goliath_82 het volgende:
Mijn gedachte over Reinier is dat ie alleen meedoet om te winnen en dat het landschap, de mensen en de cultuur volledig aan hem voorbij gaan. Clarinca lijkt hem altijd maar zijn zin te geven en mist zo ook van alles. Hun manier van liften is ook in mijn ogen absoluut brutaal en ongepast.
Sterker nog: Reinier lijkt de lokale bevolking en de omringende natuur slechts lastige hindernissen te vinden op weg naar de finale!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 3 mei 2004 @ 15:08:28 #67
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_18857231
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:07 schreef Hik het volgende:
Sterker nog: Reinier lijkt de lokale bevolking en de omringende natuur slechts lastige hindernissen te vinden op weg naar de finale!
Volgens mij is dat de hele opzet van het programma hoor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18857644
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de hele opzet van het programma hoor.
ja idd ik denk dat als je hetzelfde programma had gemaakt maar dan van de westkust van de VS naar de Oostkust (Los Angeles- New York) dat het dan veel makkelijker was en veel minder cool!
  maandag 3 mei 2004 @ 15:33:19 #69
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_18857674
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:46 schreef Goliath_82 het volgende:
Tja, als ik nu een favo-team moet kiezen, dan ga ik voor Jeske en Elias. Eigelijk alleen omdat zoals eerder als aangegeven is, zij genieten van de landschappen, mensen en cultuur.
Voor de landschappen kijk ik wel naar Yorin Travel. Het gaat hier om een spel en dat dient goed uitgevoerd te worden, waarbij enig onderdruk zetten van de plaatselijke bevolking tot succes kan leiden. (Reinier is duidelijk op de drukkere wegen het snelst met zijn ietwat agressieve lifttechniek).

Daarnaast zie ik Elias helemaal niet genieten alleen maar zwaar opgefokt overkomen. Daarbij zou je ook denken dat je je met een draaiende camera rustig houdt wat hem al niet lukt, waarschijnlijk probeert hij zijn lage uitspraken te compenseren met een blaatverhaal dat hij van de omgeving geniet.
Zal me trouwens niet verbazen dat hij Jeske buiten de camera afentoe een flinke mep verkoopt. Kritiek op zijn gedrag durft zij amper uit te spreken , waarschijnlijk angstvallig voor hoe zijn reaktie dan kan zijn. Okay, Bart heeft het complot bedacht, maar Elias het hardnekkigst uitgevoerd. Pleit hem dat vrij van een beschuldiging aan zijn adres? Dacht het niet. Gewoon een gevaarlijk persoon die Elias.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 3 mei 2004 @ 15:40:00 #70
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18857802
Prachtig ook, die Elias die al schuimbekkende zijn hatelijke verhalen over Reinier die wereld in stuurt en nog geen vijf minuten later als een heilig boontje in een klooster een verhaal gaat houden over "respect" en anders soort vreedzaam geneuzel.

Alsof ik het Saddam Hoessein zelf zag uitkramen, het was wel even schuddenbuiken hier hoor op dat moment.
pi_18857962
maar jullie zijn reinier likkende fans en doen alles om Elias in een kwaad daglicht te zetten, jullie verhalen moeten dan ook met een grote korrel zout genomen worden.

Kijk Elias is niet bepaald respectvol bezig, maar om nou te zeggen dat Reinier het woord respect hoog in het vaandel heeft staan is ook niet juist.
......
  maandag 3 mei 2004 @ 15:48:57 #72
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_18857998
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:40 schreef HarigeKerel het volgende:
Prachtig ook, die Elias die al schuimbekkende zijn hatelijke verhalen over Reinier die wereld in stuurt en nog geen vijf minuten later als een heilig boontje in een klooster een verhaal gaat houden over "respect" en anders soort vreedzaam geneuzel.

Alsof ik het Saddam Hoessein zelf zag uitkramen, het was wel even schuddenbuiken hier hoor op dat moment.
Ben ik wel met je eens, maarja aangezien ik het een leuk programma vind moet er ook een favo-team zijn. Dus kies ik voor hun. Ik wil absoluut niet zeggen dat Elias een heilige boon is, maar toch merk je aan hem dat ie geniet van de landen en culturen.
Omdat ik kies voor Elias en Jeske wil niet zeggen dat ik alles wat doen, goed keur. Wat het wel wil zeggen is dat ik me het beste kan vinden in hun manier van spelen.
  maandag 3 mei 2004 @ 15:50:17 #73
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_18858021
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:46 schreef Slomy het volgende:
maar jullie zijn reinier likkende fans en doen alles om Elias in een kwaad daglicht te zetten, jullie verhalen moeten dan ook met een grote korrel zout genomen worden.

Kijk Elias is niet bepaald respectvol bezig, maar om nou te zeggen dat Reinier het woord respect hoog in het vaandel heeft staan is ook niet juist.
Vind ik ook, maar dat hebben zowel Clarinca als Reinier gezegd.... Ze doen mee om te winnen en doen wat in hun ogen nodig / goed is om te winnen.
  maandag 3 mei 2004 @ 15:52:33 #74
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18858060
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:48 schreef Goliath_82 het volgende:

Dus kies ik voor hun. Ik wil absoluut niet zeggen dat Elias een heilige boon is, maar toch merk je aan hem dat ie geniet van de landen en culturen.
Hij komt op mij meer een beetje over op mij als die dikke,verbande aso Nederlanders in de musea van Barcelona in de zomer die een dag "verplicht" cultuur komen opsnuiven om intressant te kunnen doen maar ondertussen met een verveelde blik rond sjokken en met hun gedachten alweer bij "friet van piet" zitten.

Oh en ik wil toch wel even trots melden dat het eerste mailtje van Reinier&Clarinca hier binnen is, ze zijn echt idolen die tijd nemen voor hun fan(s?)
pi_18858130
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:52 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Hij komt op mij meer een beetje over op mij als die dikke,verbande aso Nederlanders in de musea van Barcelona in de zomer die een dag "verplicht" cultuur komen opsnuiven om intressant te kunnen doen maar ondertussen met een verveelde blik rond sjokken en met hun gedachten alweer bij "friet van piet" zitten.

Oh en ik wil toch wel even trots melden dat het eerste mailtje van Reinier&Clarinca hier binnen is, ze zijn echte idolen die tijd nemen voor hun fan(s?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')