Vanavond zat ik bij mijn schoonouders het Eindhovens Dagblad van zaterdag te lezen, toen ik opeens zag dat Van Bree vrijetijdskleding surceance van betaling heeft aangevraagd en dat toegewezen heeft gekregen. Ik dacht meteen: Dat komt goed uit. De zomer komt er toch aan en dat wordt hoogstwaarschijnlijk wel goedkoop shoppen bij Van Bree.
Surceance van betaling wil op dit moment nog niets zeggen, maar dit is gewoon een hele duidelijke teken dat het slecht gaat met Van Breecom. In 8 op de 10 gevallen betekent surceance van betaling gewoon uitstel van faillisement, in plaats van uitstel van betaling.
Voor de werknemers is dit behoorlijk klote, want zij weten natuurlijk ook wel dat het niet lang meer gaat duren voor ze op straat staan. In deze tijden is dit gewoon klote.
Het is niet zo dat ik nu reacties verwacht, maar ik las het in de krant en ik dacht ik post het even hier.
Indien jullie er toch op willen reageren, laat maar even weten wat jullie ervan vinden: gaan jullie daar nu binnenkort ook even winkelen, werk je er zelf en hoe reageerde je toen ze vertelden dat het niet goed ging????
Elmo loves u.