hijs is idd te makkelijk..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:23 schreef MUUS het volgende:
Tuttuttuttuttut, kind toch. Ik had die grap nog nooit gelezen en ik vond 'm uiterst vermakelijk. So what? Niet gelijk op je pik getrapt zijn..
En ik moet heel veel moeite doen om niet weer een grap te maken..
In tegenstelling tot jouw avatar.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Mooi topic, dit.
Gelukkig maakt een totempaal wel indruk.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw avatar.
dunders, ik kan gewoon met dezelfde quote reageren dus....quote:Op zondag 2 mei 2004 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik verspil mijn originele humor niet aan lelijke mensen.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij bent vergeten langs te komen toen ze de originele humor uitdeelden?
Scherp.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gelukkig maakt een totempaal wel indruk.
Probeer je soms iets anders te compenseren?
Ach, aan mijn humor valt nog van alles te verbeteren, in tegenstelling tot jouw verrotte hoofd.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dunders, ik kan gewoon met dezelfde quote reageren dus....
[..]
kijk Shirley, zo doe je dat....quote:Op zondag 2 mei 2004 23:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gelukkig maakt een totempaal wel indruk.
Probeer je soms iets anders te compenseren?
wederom..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, aan mijn humor valt nog van alles te verbeteren, in tegenstelling tot jouw verrotte hoofd.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij bent vergeten langs te komen toen ze de originele humor uitdeelden?
Wat boeit het of iemand humor heeft of niet. Jij bent zo zielig dat je geen tegenwoord kan bieden.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wederom..
[..]
Wil iedereen met minder dan 5000 posts anders even uitloggen en nooit meer terugkomen?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:30 schreef Adelante het volgende:
wil iedereen met een idols avatar anders even uitloggen
per kloon?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef Shirley het volgende:
Wil iedereen met minder dan 5000 posts anders even uitloggen en nooit meer terugkomen?
Dat jij een infantiele homofoob bent wilt niet zeggen dat het vies is.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef Adelante het volgende:
Ik moet zeggen dat eigenlijk alles wel beter is dan NS' zaadvragende ogen
Sjat ze fack ap.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef NiteSpeed het volgende:
FF, krijg ik nog een weerwoord?.
wil iedereen met die niet in de top 100 staat ff opzouten anders?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wil iedereen met minder dan 5000 posts anders even uitloggen en nooit meer terugkomen?
Ik reageer niet eens op je posts, tenzij je een keer fatsoenlijk Engels leertquote:Op zondag 2 mei 2004 23:32 schreef Terminator2 het volgende:
[..]
Sjat ze fack ap.
Dat ik die zogenaamde erogene doch bloeddoorlopen niet aantrekkelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 23:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat jij een infantiele homofoob bent wilt niet zeggen dat het vies is.
Och, we kunnen die tanden er nog uit trappen...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, aan mijn humor valt nog van alles te verbeteren, in tegenstelling tot jouw verrotte hoofd.
Ach..iedereen heeft z'n mindere dagen hé...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wil iedereen met die niet in de top 100 staat ff opzouten anders?
erg makkelijk inkoppen dit, shirley..
ik had tot nu toe wel een wat hogere indruk van je, beetje jammer
FF, geile beer!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:32 schreef Terminator2 het volgende:
[..]
Sjat ze fack ap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |