Ik heb tijd zatquote:Op zondag 2 mei 2004 18:43 schreef blublub het volgende:
waarom duurde t in godsnaam 20 minuten???
kijk eens naar het prachtige resultaatquote:Op zondag 2 mei 2004 18:43 schreef blublub het volgende:
waarom duurde t in godsnaam 20 minuten???
ik vind t lelijk en t duurde te langquote:Op zondag 2 mei 2004 18:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
kijk eens naar het prachtige resultaatdat duurt effe hoor!
Wat je vind moet je naar de politie brengen, afdeling Gevonden Voorwerpen!quote:Op zondag 2 mei 2004 18:47 schreef blublub het volgende:
ik vind t lelijk en t duurde te lang
Zo lang er over doen en dan nog steeds geen H.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:47 schreef blublub het volgende:
[..]
Helaas is er op dit moment niks aan te veranderen. probeer 't over een stuk of 290 posts nog eens. Bedankt voor uw geduld.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:47 schreef blublub het volgende:
[..]
jij?quote:Op zondag 2 mei 2004 18:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie is de image leeching moron?
Caz.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:51 schreef blublub het volgende:
[..]
jij?
I know. Maar ik vond deze beterquote:Op zondag 2 mei 2004 18:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Caz.![]()
Voor het origineel: http://www.phlux.net/pictures/photos/344.html
Tuurlijk niet. Zolang er kinderen zijn gaat idols nooit dood. Dus om idols te doden moet eerst alle kinderen dood.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:49 schreef blublub het volgende:
IDOLS GAAT VOORLOPIG HEEL LANG NOG NIET DOOD OLE OLE
IDOLS GAAT VOORLOPIG HEEL LANG NOG NIET DOOD OLE OLE
IDOLS GAAT NIET DOOD
OLE
IDOLS GAAT NIET DOOD
IDOLS GAAT NIET DOOD OLE OLE
have funquote:Op zondag 2 mei 2004 19:02 schreef Cybart het volgende:
time to kill all children
ik ben werken, mazzel!
bier gelukkig nietquote:Op zondag 2 mei 2004 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
Idols is voor kuddevolk..
*blaat*quote:Op zondag 2 mei 2004 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
Eens met topictitel!.
Idols is voor kuddevolk..
Heineken misschien. Maarja, da's geen bier.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
bier gelukkig niet
Zullen de mods leuk vindenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:16 schreef blublub het volgende:
als jullie nou niet lief doen post ik dit hele topic vol met plaatjes van Idols jah
daag me niet uit, ik ben licht ontvalmbaar vandaag (door redenen die jullie niet kennen)quote:Op zondag 2 mei 2004 19:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zullen de mods leuk vinden
*naast blub zitten gaat*quote:Op zondag 2 mei 2004 19:19 schreef blublub het volgende:
[..]
daag me niet uit, ik ben licht ontvalmbaar vandaag (door redenen die jullie niet kennen)
pas op!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
Anyone got a light?.
euhm, nou, ik denk niet dat je t wil weten, eikquote:Op zondag 2 mei 2004 19:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*naast blub zitten gaat*
Vertel...
tvp... tvp... Tiet veur Pafke?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:23 schreef wizarddragon het volgende:
*tvp*
dont try mequote:Op zondag 2 mei 2004 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
...or else?.
Never mind.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
Slaon Poa!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
tvp... tvp... Tiet veur Pafke?
taart voor pietquote:Op zondag 2 mei 2004 19:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
tvp... tvp... Tiet veur Pafke?
Dat idee jaquote:Op zondag 2 mei 2004 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slaon Poa!
Kennen jullie tiet veur n pafke niet?!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:27 schreef blublub het volgende:
[..]
taart voor piet
tip ver plicht
tas van paula
te vroeg pech
Ik heb nog les gehad van die meneer pastoor. Die gaf bij mij op school Fransquote:Op zondag 2 mei 2004 19:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat idee ja
Ik heb het alleen op TV gezien.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog les gehad van die meneer pastoor. Die gaf bij mij op school Frans
en ik bijna ongesteldquote:Op zondag 2 mei 2004 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm gay..
No wonder I'm gay.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:32 schreef blublub het volgende:
en ik bijna ongesteld
Too Much Informationquote:Op zondag 2 mei 2004 19:32 schreef blublub het volgende:
[..]
en ik bijna ongesteld
die snap ik niequote:Op zondag 2 mei 2004 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
No wonder I'm gay..
You don't like to sail across the red sea?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
No wonder I'm gay..
ga weg, vlegel!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Too Much Information
dat willen heteros ook niet dusquote:Op zondag 2 mei 2004 19:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
You don't like to sail across the red sea?
gezelligquote:Op zondag 2 mei 2004 19:35 schreef DeRCT14 het volgende:
allereerste post ooit in een [Homo] topic..
>> en weg is
over bagger gesprokenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:35 schreef DeRCT14 het volgende:
allereerste post ooit in een [Homo] topic..
>> en weg is
Och, dan nemen ze toch 't andere gaatje...?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:35 schreef blublub het volgende:
dat willen heteros ook niet dus
nee. t heteros voor weet je nogquote:Op zondag 2 mei 2004 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, dan nemen ze toch 't andere gaatje...?.
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whaha! En jij denkt echt dat hetero's niet anaal gaan?!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:38 schreef blublub het volgende:
nee. t heteros voor weet je nog
mijn heteros niet!quote:Op zondag 2 mei 2004 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whaha! En jij denkt echt dat hetero's niet anaal gaan?!.
Heb je GE op bezoekquote:Op zondag 2 mei 2004 19:11 schreef Sunjammer het volgende:
Caz.... het topic titeltje is Eng
*kuch*
Jah en ik draai er Enge Muziek bijquote:Op zondag 2 mei 2004 19:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heb je GE op bezoek![]()
![]()
Omdat ze niet mogen van jouquote:Op zondag 2 mei 2004 19:42 schreef blublub het volgende:
[..]
mijn heteros niet!
Tsjee, zijn we nou al weer een maand verder?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:19 schreef blublub het volgende:
[..]
daag me niet uit, ik ben licht ontvalmbaar vandaag (door redenen die jullie niet kennen)
Wil je er over praten?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ben boris![]()
Lekkere replyquote:Op zondag 2 mei 2004 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
Sorryquote:Op zondag 2 mei 2004 20:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lekkere reply![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsjee, zijn we nou al weer een maand verder? [afbeelding]
jah dusquote:Op zondag 2 mei 2004 19:32 schreef blublub het volgende:
[..]
en ik bijna ongesteld
wannabequote:Op zondag 2 mei 2004 20:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ben boris![]()
Niet sorry, ik vind hem coolquote:Op zondag 2 mei 2004 20:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sorry
Oh... nou euh, graag gedaan enzoquote:Op zondag 2 mei 2004 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Niet sorry, ik vind hem cool![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh... nou euh, graag gedaan enzo
Thx, was het bijna vergetenquote:Op zondag 2 mei 2004 20:17 schreef wizarddragon het volgende:
Oei...me ff klaarmaken voor Peking EendExpress.
Ja...vandaag wordt echt janken voor Raniquote:Op zondag 2 mei 2004 20:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Lekker fokken, met hans en elias toch ?
Zou het eigenlijk niet wat zijn als vrouwen dan gewoon een t-shirt aan doen met zo'n licht ontvlambaar symbool erop? Dan weten wij mannen tenminste waar we aan toe zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:13 schreef blublub het volgende:
jah dus
wat moet je nou man??? ik zeg t toch gewoon!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk niet wat zijn als vrouwen dan gewoon een t-shirt aan doen met zo'n licht ontvlambaar symbool erop? Dan weten wij mannen tenminste waar we aan toe zijn..
Niet zo schreeuwen. Da's Eng.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:25 schreef blublub het volgende:
[..]
wat moet je nou man??? ik zeg t toch gewoon!!!
ze zijn te grootquote:Op zondag 2 mei 2004 20:27 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r zijn trouwens best maffe waarschuwingsicoontjes.
[afbeelding]
Dit vind ik bijvoorbeeld net een potloodventer die zijn jas open houdt voor iemand met een heet gevoel in zijn kruis..
[afbeelding]
En dit vind ik net zo'n plaatje als die L'Oreal gebruikt voor de gel enzo, om te laten zien wat voor kapsels je ermee kunt maken..
*gniffel*quote:Op zondag 2 mei 2004 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jouw hetero's?
jaloers?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jouw hetero's?
Ah, daarom mogen ze natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jouw hetero's?
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:33 schreef Parleur het volgende:
Zeg... heeft er misschien iemand hier... owh nee... laat maar.
Worteltjestaart?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:33 schreef Parleur het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:29 schreef blublub het volgende:
[..]
ze zijn te groot
Moet je weer een dingetje?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:33 schreef Parleur het volgende:
meisjes plagen hequote:Op zondag 2 mei 2004 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op jouw hetero's? Neuh..
die kleine is ook nog te grootquote:Op zondag 2 mei 2004 20:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Wat kan iets Engs toch schattig zijn..
DIT is echt met superstip de meest gebruikte smiley hier en dat is feitelijk geen goed teken! Toch?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:35 schreef blublub het volgende:
jwelwe hij is geniaal. net als deze:quote:Op zondag 2 mei 2004 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
DIT is echt met superstip de meest gebruikte smiley hier en dat is feitelijk geen goed teken! Toch?
Die vind ik dus niet kunnen.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:42 schreef blublub het volgende:
[..]
jwelwe hij is geniaal. net als deze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:39 schreef blublub het volgende:
meisjes plagen he
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
DIT is echt met superstip de meest gebruikte smiley hier en dat is feitelijk geen goed teken! Toch?
Dat kan niet... Hij is maar 4 kb.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:39 schreef blublub het volgende:
[..]
die kleine is ook nog te groot
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:42 schreef blublub het volgende:
jwelwe hij is geniaal. net als deze:
<knip>
agreedquote:Op zondag 2 mei 2004 20:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die vind ik dus niet kunnen.
die meneer is Eng...quote:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kan niet... Hij is maar 4 kb..
Caz! En zo is het!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
agreed
G_E! Koninginnedag is geweest! Maak die achtergrond eens wit of doe dat leuke hondjequote:Op zondag 2 mei 2004 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kan niet... Hij is maar 4 kb..
ik ben dan ook een meisje!!!!!!!!quote:
Sun! Nog een maand en dan is ie uit!!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Caz! En zo is het!
*Opeth CD draai*
Faghag?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:48 schreef blublub het volgende:
ik ben dan ook een meisje!!!!!!!!
[afbeelding]
de wattus?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Faghag?.
Jah!!! Whoeeii!!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sun! Nog een maand en dan is ie uit!!
*promo cd draai van Once*[afbeelding]
Whahahaquote:Op zondag 2 mei 2004 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Faghag?.
Een goeie opvolger van Century Child. IK heb Once nu helemaal alleen je merkt dat 't een promo is. Telkens gaat de muziek zachter en lult er een vent door een seconde of 10. Erg irritantquote:Op zondag 2 mei 2004 20:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jah!!! Whoeeii!!
Je suis zeer benieuwd. Wat ik ervan gehoord heb klinkt goed hoor
Heb je de nieuwe Sirenia al gehoord?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Een goeie opvolger van Century Child. IK heb Once nu helemaal alleen je merkt dat 't een promo is. Telkens gaat de muziek zachter en lult er een vent door een seconde of 10. Erg irritant
An Elexier for Existance?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Sirenia al gehoord?
Wederom zijn we het eens!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
An Elexier for Existance?
Zekers. Heb ik al een tijdje. Ben ik ERG tevreden over. Beter als de oude cd in mijn ogen
Ik zie net dat in juni ook de nieuwe Rammstein album uitkomt met als single 'Mein Teil'quote:Op zondag 2 mei 2004 21:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wederom zijn we het eens!
Wat hebben we nog meer voor Enge dingen te bespreken?
Das ist ja ganz toll!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik zie net dat in juni ook de nieuwe Rammstein album uitkomt met als single 'Mein Teil'aaaah alles krijgt weer nieuwe cd's!!
En ik bijna van mijn kater afquote:Op zondag 2 mei 2004 19:32 schreef blublub het volgende:
[..]
en ik bijna ongesteld
Ja schon. Ich will das album sehr schnell hörenquote:Op zondag 2 mei 2004 21:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Das ist ja ganz toll!
Wat hoop je te ontdekken?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
*ondertussen Discovery kijk*
Dat ben ik aan het ontdekken.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat hoop je te ontdekken?
new worlds?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat ben ik aan het ontdekken.
Meer een plek met uitstraling. Tsjernobyl in dit gevalquote:
boeh!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:35 schreef Andyvie het volgende:
Hoi
New intelligent civilizationsquote:Op zondag 2 mei 2004 21:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Meer een plek met uitstraling. Tsjernobyl in dit geval
Deze? http://members.lycos.nl/expectations/overige/lichtontvlam.jpgquote:Op zondag 2 mei 2004 21:45 schreef blublub het volgende:
G_E, heb je niet nog die ene ontvlambare voor me maar dan op goed formaat????
bij mij nietquote:Op zondag 2 mei 2004 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij mij lukt het gewoon.
Hoe kun je nou born & bred in Limburg zijn en dan niet houden van die overheerlijke sappige malse asperges met boter & ei?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
ik lust geen asperges.
Omdat het nu het asperge seizoen is.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:06 schreef blublub het volgende:
waarom asperges???
waarom doen we geen Utrechtse-aardbeien-meet???quote:Op zondag 2 mei 2004 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat het nu het asperge seizoen is..
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:09 schreef Andyvie het volgende:
aardbeien!
Dus als je in Gouda bent geboren moet je ook van kaas houden?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe kun je nou born & bred in Limburg zijn en dan niet houden van die overheerlijke sappige malse asperges met boter & ei?.
Dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:15 schreef blublub het volgende:
kijk nou, een baaaaaaaaaaaaaaaby:
[afbeelding]tis lente, ik voel het, ik moet gaan nestelen
(nou nog iemand vinden om me te bevruchten
![]()
)
geen broer, wel neven, maar die mag je niet, want die gaan hun vriendin al bevruchten (en een beetje snel ook want ik wil zo graag weer een baby in de familiequote:Op zondag 2 mei 2004 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic.
Heb je geen leuke oudere broer of neef ofzo?
En die grootlippige verstrooide baby ontpopt zich dan over een jaar of 25 als een grote Peter R. Waxxer jr die op zoek goed naar zijn biologische pappa.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:24 schreef Waxxer het volgende:
Blubblub ik wil wel een poging doen?heb ik dat ook eens gedaan maarja, risico's: baby's met grote lippen, verstrooide baby's, grote baby's, en mi9sschien bezorg ik jou wel een complex omdat je dan maar zit te peizen: wat doe ik toch verkeerd?
Mja en dan denk ik, goh, een kind en toch nooit luiers hoeven te verschonen, zindelijk moeten maken, geen gedoe met vallen en huilen en tig keer uit bed 's nachts....quote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En die grootlippige verstrooide baby ontpopt zich dan over een jaar of 25 als een grote Peter R. Waxxer jr die op zoek goed naar zijn biologische pappa..
Euh....quote:Op zondag 2 mei 2004 22:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus als je in Gouda bent geboren moet je ook van kaas houden?
ik wil wel dat mn kindje contact houdt met zn papa hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En die grootlippige verstrooide baby ontpopt zich dan over een jaar of 25 als een grote Peter R. Waxxer jr die op zoek goed naar zijn biologische pappa..
Maar die 25 jarige wil dan opeens geld zien om op wintersportvakantie te kunnen gaan of een nieuwe laptop te kunnen kopen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja en dan denk ik, goh, een kind en toch nooit luiers hoeven te verschonen, zindelijk moeten maken, geen gedoe met vallen en huilen en tig keer uit bed 's nachts....
Dan lees ik de krant en zeg vanachter het papier: "regel maar met je moeder"quote:Op zondag 2 mei 2004 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar die 25 jarige wil dan opeens geld zien om op wintersportvakantie te kunnen gaan of een nieuwe laptop te kunnen kopen..
Of anders maak je er een soort Russisch Roulette Roerei van. Dan doneren we allemaal in dit topic een kwakje, dat mix je dan door elkaar in één reageerbuis en dan merk je vanzelf wel wie de biologische pappa is. En de rest is dan gewoon peetvader.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:30 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wil wel dat mn kindje contact houdt met zn papa hoor
maar wie weet Waxxer, ik probeer t nog even met een hetero, maar als ik tegen t einde van mn vruchtbaarheid zit en ik heb er nog geen bel ik je wel ok?
hej!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan lees ik de krant en zeg vanachter het papier: "regel maar met je moeder"
je verzint genoeg leuke dingen. Alleen niet voor mij. Maar laat je door mij niet tegenhoudenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh....
Nou okeej dan. Exit asperge meet.. Een Trappistenmeet dan? Of is dat ook weer niks.
. Het is ook nooit goed, wat ik ook verzin.
Nou ja maar mag ik dan tenminste peetvader worden? Ik heb dan wel geen katholieke achtergrond maar 'doen alsof' is ook in die gemeenschap gemeengoed geloof ik... en dan leer ik het kindje fietsen en stoer doen en hutten bouwen en skaten en schaatsen en skien idd en dan zeg ik mamma dokter verdient genoeg en dan betaal jij en dan gaan we skien en lol hebben en dan heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik vader kan zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 22:30 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wil wel dat mn kindje contact houdt met zn papa hoor
maar wie weet Waxxer, ik probeer t nog even met een hetero, maar als ik tegen t einde van mn vruchtbaarheid zit en ik heb er nog geen bel ik je wel ok?
Kom dan zelf ook eens met iets wat je wel leuk vindt!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je verzint genoeg leuke dingen. Alleen niet voor mij. Maar laat je door mij niet tegenhouden
euh jahquote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of anders maak je er een soort Russisch Roulette Roerei van. Dan doneren we allemaal in dit topic een kwakje, dat mix je dan door elkaar in één reageerbuis en dan merk je vanzelf wel wie de biologische pappa is. En de rest is dan gewoon peetvader..
dat mag wel hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja maar mag ik dan tenminste peetvader worden? Ik heb dan wel geen katholieke achtergrond maar 'doen alsof' is ook in die gemeenschap gemeengoed geloof ik... en dan leer ik het kindje fietsen en stoer doen en hutten bouwen en skaten en schaatsen en skien idd en dan zeg ik mamma dokter verdient genoeg en dan betaal jij en dan gaan we skien en lol hebben en dan heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik vader kan zijn
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:33 schreef blublub het volgende:
[..]
hej!
VInd je het erg als ik meteen voor de rol van peetvader ga?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of anders maak je er een soort Russisch Roulette Roerei van. Dan doneren we allemaal in dit topic een kwakje, dat mix je dan door elkaar in één reageerbuis en dan merk je vanzelf wel wie de biologische pappa is. En de rest is dan gewoon peetvader..
Nee alleen ik, ik acht mij daar toch het meest geschikt voorquote:Op zondag 2 mei 2004 22:36 schreef blublub het volgende:
[..]
euh jah
laten we t eerst maar zo doen, ik neem een leuke hetero, we krijgen een baby, en dan mogen jullie alsnog allemaal peetvader zijn? zoiets?
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zeg ik "Tja Jonathan, mamma regelt hier de centen, dat weet je."
Doe eens lief kijken!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kom dan zelf ook eens met iets wat je wel leuk vindt!.
hoezo??quote:Op zondag 2 mei 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee alleen ik, ik acht mij daar toch het meest geschikt voor
Nee. Ik zou ook nooit aan zo iets beginnen hoor. Die snotterige monsters, dat hoeft voor mij allemaal niet zo.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
VInd je het erg als ik meteen voor de rol van peetvader ga?
hij wordt vernoemd naar de pizzabezorger van pappa?!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zeg ik "Tja Jonathan, mamma regelt hier de centen, dat weet je."
nee! alsin, nee dat vind ik niet ergquote:Op zondag 2 mei 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
VInd je het erg als ik meteen voor de rol van peetvader ga?
Wat moeten de buren er wel niet van denken als blubs' zoon is vernoemd naar de Pizzabezorger!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hij wordt vernoemd naar de pizzabezorger van pappa?!
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat moeten de buren er wel niet van denken als blubs' zoon is vernoemd naar de Pizzabezorger! [afbeelding]
Jonathan of PTTtraquote:Op zondag 2 mei 2004 22:38 schreef blublub het volgende:
[..]Jonathan? wie zegt dat t een jongen wordt?
Hup op je nest jij!! Broeden!!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:42 schreef blublub het volgende:
nou moeten jullie gaan ophouden hoor!!! mijn eitjes raken ontstemt!
Ik stem voor Jonathan!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jonathan of PTTtra
mijn baby krijgt niet dikke lippen!!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik stem voor Jonathan!Dat moet gewoon een schttige jongen worden (met dikke lippen)
jah van jouw centen dan he!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Als het een Jonathan wordt krijgt hij deze
[afbeelding]
en als het een PTTtra wordt deze:
[afbeelding]
En als het een Beavje wordt?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
en als het een PTTtra wordt deze:
[afbeelding]
Hmmz... Bedoel je daarmee te zeggen dat je nu al weet dat hij iets te compenseren heeft, Waxxer?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:43 schreef LeBeau het volgende:
Misschien een beetje laat, maar ik wil graag een suggestie doen voor een Limburgse Vlaai Meet. Daar zie ik wel wat in.
Als dat zo is dan wil ik ook barman worden bij het COC.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:45 schreef blublub het volgende:
[..]
jah van jouw centen dan he!
mijn baby heeft van alles precies genoeg!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Bedoel je daarmee te zeggen dat je nu al weet dat hij iets te compenseren heeft, Waxxer?.
euhm, jij wilde toch niet meedoen aan t roerei?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als het een Beavje wordt?
Ja want te veel is ook niet goedquote:Op zondag 2 mei 2004 22:47 schreef blublub het volgende:
[..]
mijn baby heeft van alles precies genoeg!
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja want te veel is ook niet goed
Daar kan ik mij ook in vinden.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Of een Bosche Bol meet..
nee. jij hebt t niet begrepenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daar kan ik mij ook in vinden.
Een Bosche Bol is toch gewoon een moorkop onder een andere naam ofzo?
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als het een Beavje wordt?
hoiquote:Op zondag 2 mei 2004 22:49 schreef Timmah het volgende:
Bonjour
* Nog steeds erg blij is met zijn nieuwe T-shirt *
Limburgse vlaai is ookquote:Op zondag 2 mei 2004 22:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
quote:
Egnie!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
nounounounou.... dacht het toch ff niet hequote:Op zondag 2 mei 2004 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Bedoel je daarmee te zeggen dat je nu al weet dat hij iets te compenseren heeft, Waxxer?.
appelbollen van Jan de Grootquote:Op zondag 2 mei 2004 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Egnie!
Bossche Bollen van Jan de Groot!![]()
http://www.bosschebollen.nl/
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Egnie!
Bossche Bollen van Jan de Groot!![]()
http://www.bosschebollen.nl/
Dat lijkt net een beschimmelde bossche bol.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:53 schreef blublub het volgende:
[..]
appelbollen van Jan de Groot![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Die is niet echt Beavje-proof
"flush 'em out!"quote:Op zondag 2 mei 2004 22:42 schreef blublub het volgende:
nou moeten jullie gaan ophouden hoor!!! mijn eitjes raken ontstemt!
Dan wordt jij ook fijn peetvaderquote:Op zondag 2 mei 2004 22:54 schreef Timmah het volgende:
Ik voel mij ook nog iets te jong om deel te nemen aan het roerei trouwens..
euhm jah, ik ben pas 18 hoor. en er komt geen roerei, iig, t komt er bij mij niet in! (wat een woordspelingquote:Op zondag 2 mei 2004 22:54 schreef Timmah het volgende:
Ik voel mij ook nog iets te jong om deel te nemen aan het roerei trouwens..
barbaar! tis suiker jah!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat lijkt net een beschimmelde bossche bol.![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
"flush 'em out!"![]()
Wat moet ik daar nou mee? Ik ga de jungle niet inquote:
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Okee, vergeet de roerei-meet.
Poll: Een Bossche Bollen meet in 's Hertogenbosch is...Een kei-kewl idee! Ik ga mee! .
Bweegh! Ik haat taartjes et cetera. .
Kweenie. .
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
wat is dat dan???quote:
Men neme een tuinslang, een emmertje met vet en optioneel, een rubberen handschoen, en niet vergeten een bril voor de veiligheid...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:56 schreef blublub het volgende:
[..]en hoe doe je dat dan?
Nou.. in feite zouden wij dus juist beter met elkaar kunnen nestelen in plaats van die oude mannetjes ergens in dit topic..quote:Op zondag 2 mei 2004 22:55 schreef blublub het volgende:
[..]
euhm jah, ik ben pas 18 hoor. en er komt geen roerei, iig, t komt er bij mij niet in! (wat een woordspeling![]()
)
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er zit wel een leuke bakkerij inclusief terrasje vlak bij het centraal station.
ooooohw!!! das Jan de Groot oen!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er zit wel een leuke bakkerij inclusief terrasje vlak bij het centraal station.
*zucht*quote:Op zondag 2 mei 2004 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee? Ik ga de jungle niet in
Die is veel te Eng.
quote:Op zondag 2 mei 2004 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Dat *is* Jan de Groot, volgens mij.
.
Eeeh!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. in feite zouden wij dus juist beter met elkaar kunnen nestelen in plaats van die oude mannetjes ergens in dit topic..![]()
vet? wat doe je daarmee? waar gaat die slang in? volgens mij moet jij nog wat lesjes anatomie jongen, kom eens gezellig mee naar de lijken, leer je hakse veel vanquote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Men neme een tuinslang, een emmertje met vet en optioneel, een rubberen handschoen, en niet vergeten een bril voor de veiligheid...
waar?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
Ik ben niet zo Bossche-Bollerig. Veel te ver weg. Kunnen we niet gewoon op de Zaansche Schans meeten?
Dat kan best kloppen, van de zomer schatte zo'n klein mormel mij op 25quote:Op zondag 2 mei 2004 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eeeh!. Ik zie er nog altijd jonger uit dan jij hoor, snotneus!
hebben ze daar vast ook welquote:Op zondag 2 mei 2004 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
En de Limburgse vlaai dan?
Ja da's waar. G_E ziet er jonger uit dan jij!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eeeh!. Ik zie er nog altijd jonger uit dan jij hoor, snotneus!
Een Land Rover Defender Tomb Raiderquote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
[..]
wat is dat dan???
een blik op wielen dusquote:Op zondag 2 mei 2004 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een Land Rover Defender Tomb Raider
Die hebben ze ook wel in 's-Hertogenbosch, of breng je er eentje mee vanuit Limburg.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
En de Limburgse vlaai dan?
er werd laatst mevrouw en u tegen mij gezegdquote:Op zondag 2 mei 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, van de zomer schatte zo'n klein mormel mij op 25
Op de Zaansche Schansquote:Op zondag 2 mei 2004 23:00 schreef blublub het volgende:
[..]
waar?
Ik ben niet van plan wat voor tomb dan ook te gaan raidenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een Land Rover Defender Tomb Raider
Ja gezellig in de trein met een vlaaiquote:Op zondag 2 mei 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die hebben ze ook wel in 's-Hertogenbosch, of breng je er eentje mee vanuit Limburg..
Ja, we moeten toch wat heh, zonder jouw oh-zo mannelijke aanwezigheid?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
Jezus...de mutserigheid slaat wel gauw toe in dit topic.
Wat een losers zijn we toch hè.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
ik ben ook een muts dus dat komt goed uitquote:Op zondag 2 mei 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
Tsja...als je je aangesproken voeltquote:Op zondag 2 mei 2004 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een losers zijn we toch hè.
Ik niet want ik ben dom.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een losers zijn we toch hè.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben ook een muts dus dat komt goed uit![]()
En aangemeten onnozel.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik niet want ik ben dom..
wat is t, wit of rood?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Pffff... in m'n eentje krijg ik die fles wijn echt niet opgedronken.....
Wat zou er gebeuren als je de wijn in je stoomstrijkijzer doet?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
en haske lief!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En aangemeten onnozel..
Rood natuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:07 schreef blublub het volgende:
wat is t, wit of rood?
True true, maar ga maar verder met jullie theekransjequote:Op zondag 2 mei 2004 23:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, we moeten toch wat heh, zonder jouw oh-zo mannelijke aanwezigheid?![]()
Niet?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Ik drink alleen wit..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rood natuurlijk.
Wit is voor mietjes.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef blublub het volgende:
[..]
en haske lief!
Dan heb je niks meer aan die 3 jaar garantie, en kun je je kleren weggooien.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat zou er gebeuren als je de wijn in je stoomstrijkijzer doet?.
jammerquote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rood natuurlijk.
Wit is voor mietjes.
En Chardonnay dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rood natuurlijk.
Wit is voor mietjes.
theekransjes zijn haske hipquote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
True true, maar ga maar verder met jullie theekransje
Mannelijk en tolerant, wat ben je toch weer een droom.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
True true, maar ga maar verder met jullie theekransje
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:11 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Voor Beav, als je em nog niet had gezien
Ik had geen zin om al te ver terug te lezen... vandaarquote:Op zondag 2 mei 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]ik had m al 2 keer gepost!
Gatver een droom, ik ben liever een nachtmerrie.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mannelijk en tolerant, wat ben je toch weer een droom.![]()
trustuuuhquote:Op zondag 2 mei 2004 23:14 schreef blublub het volgende:
ik ga eens slapen, trusten allemaal![]()
Met de juiste mensen jaquote:Op zondag 2 mei 2004 23:10 schreef blublub het volgende:
[..]
theekransjes zijn haske hip
Arme Flo... Hij kan al die extra bandbreedte door deze deeplinks vast niet betalen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik had geen zin om al te ver terug te lezen... vandaar
Dan mag je wel eens beter je best gaan doen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gatver een droom, ik ben liever een nachtmerrie.
Ik begin mij nu toch af te vragen of het echt waar was...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:15 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaa....
http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.coenradie/
Neen, geen zinquote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens beter je best gaan doen.
Misschien wel, maar die kinderen zijn al zooo plastic gemaakt door het format (poeh wat een taal gebruik ik opeens), dat ze sowieso lacht als een boerin met kiespijn. Ik hou wel van dit soort relletjes!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik begin mij nu toch af te vragen of het echt waar was...
Lui ding.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neen, geen zin
Luiheid is m'n handelsmerkquote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lui ding.Nou ja, dan blijf je maar een droom.
In het geval van Maud telt volgens mij ook mee dat het haar eigenlijk niet zo heel erg uitmaakte of ze nou won of niet, omdat ze nooit had verwacht zo ver te komen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien wel, maar die kinderen zijn al zooo plastic gemaakt door het format (poeh wat een taal gebruik ik opeens), dat ze sowieso lacht als een boerin met kiespijn. Ik hou wel van dit soort relletjes!
Jamaar je hebt dan wel een behoorlijk gvd-moment als je het opeens ziet, lijkt mequote:Op zondag 2 mei 2004 23:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In het geval van Maud telt volgens mij ook mee dat het haar eigenlijk niet zo heel erg uitmaakte of ze nou won of niet, omdat ze nooit had verwacht zo ver te komen.
Ach ja het zou me niet verbazen als alles weer een hoax was.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik begin mij nu toch af te vragen of het echt waar was...
Byeeeequote:Op zondag 2 mei 2004 23:25 schreef Waxxer het volgende:
Dan is dat voor vanavond mijn onderwerp om in bed over te piekeren....
Ik ga nl slapen. Welterusten!
Goodevening to you!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:38 schreef Idril-2 het volgende:Haj allemaal
Truste, Waxxje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |