Ik heb in de aanbieding een Commodore 64, die van een familielid van me is geweest.
- Commodore 64 (incl doos en piepschuim, doos is wel beschadigd, en de flapjes aan de zijkanten zijn weg)
- Commodore Diskdrive 1541-II voor 5 1/4 " diskettes (inclusief doos, piepschuim)
- 75+ 5 1/4 " diskettes waar programma's/spellen op staan (heb +/- 5 diskettes getest, die werkten allemaal, maar ik heb ze dus niet allemaal gecontroleerd)
- Commodore Tape recorder
- Turbo Corder Tape recorder (dus niet origineel van Commodore) (incl doos en piepschuim)
- 2 losse casettes waarvan ik niet weet wat er op staat, en 4 casettes van Philips waar spellen op staan (deze zitten in een plastic doos)
- 2 uitbreidings-casettes die je in de achterkant van je commodore kunt duwen, 1 heeft alleen een reset schakelaar, de ander heeft een reset en freeze (pauze) schakelaar, niet origineel
- Commodore 2-knops muis
- 2 Joysticks, 1 in doosje
- 1 doosje met 2 kapotte/uiteengeschroefde joysticks erin
Dit alles inclusief een hele hoop handleidingen/aantekeningen, zoveel aantekeningen dat ik als complete commodore-n00b er ook mee aan de slag kon.
Ook zitten alle bekabelingen erbij, en natuurlijk de 2 adapters (1 voor de commodore, en 1 voor de disk-drive)
Het bieden mag beginnen op 40 euro, verzendkosten zijn voor de koper, of ophalen in de buurt van Roermond (midden-limburg).
Onderdelen worden ook los verkocht.
Veel biedplezier
![]()
[edit]
Mocht iemand ruilwaar hebben (een SNES met accesoires bijvoorbeeld), ben ik daar misschien ook wel in geinteresseerd
[ Bericht 3% gewijzigd door Solomon op 04-05-2004 15:20:03 ]