het lijkt me wel een tof ding, lijkt me als je beetje sportief bent aan gelegd niet echt moeilijk.quote:Dat hij in Brazilië werd uitgevonden kan geen toeval zijn. In het land waar de volksaard zo sterk verweven is met de dans, is het niet verwonderlijk dat de soepele heup- en kniebewegingen die bij de paso doble, samba of tango gemaakt worden, de inspiratiebronnen voor de Trikke (spreek uit ‘traik’) zijn geweest. De Trikke is een step met drie wielen die door middel van het maken van swingende bewegingen en verplaatsing van het gewicht wordt voortbewogen. Snelheden tot boven de 25 km/uur zijn na een beetje oefening gemakkelijk haalbaar. Maar door de bewegelijkheid die bij de Trikke komt kijken is het toch vooral een slim trainingsapparaat dat voor menigeen heel wat meer ‘fun’ zal bieden dan de statische stepper, ergometer of spinning bike in de sportschool.
bron
zullen binnenkort misschien wel van een ander merk Trikke -ers komen en willicht zullen deze goedkoper zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 16:54 schreef Dafje33 het volgende:
mijn zoontje wilde hem voor zijn verjaardag vragen, tot ik zag wat hij moest kosten!
er staat dat je 25 km/h kan gaan... nou laat mij maar skeeleren hoor gaat iig snellerquote:Op zondag 2 mei 2004 23:43 schreef Weopj het volgende:
Lijkt me juist wel leuk als alternatief voor het skaten/skeeleren.. Je zult er vast veel caloriën mee verbranden
een soort skieënde beweging die je moet maken.. dus voeten komen niet op de grond die blijven staan.quote:Op maandag 3 mei 2004 02:05 schreef skiczukie het volgende:
hoe maak je snelheidzoals op een skateboard ofzo? Vaag
lezen is moeilijk hequote:Op maandag 3 mei 2004 01:57 schreef drelletje het volgende:
[..]
er staat dat je 25 km/h kan gaan... nou laat mij maar skeeleren hoor gaat iig sneller
Rijdt die gast nu in een woestijn?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:41 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
[..]
het lijkt me wel een tof ding, lijkt me als je beetje sportief bent aan gelegd niet echt moeilijk.
zie ook de website van trikke, daar staan nog wat kleine filmpjes op.
wie heeft er ook ervaring mee??
ik vind hem niet echt goedkoop 249,- euro voor de duurste en 209,- euro voor de 2e modeltje (deze heeft iets kleinere wielen.
lijkt wel maar zal wel niet....de trikke heeft maar smalle wieltjes zal wel niet zo makelijk gaan in het zandquote:Op maandag 3 mei 2004 09:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Rijdt die gast nu in een woestijn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |