Daarom vraag ik het ook!quote:Op zondag 2 mei 2004 14:38 schreef Stuart het volgende:
Geen ervaring mee, maar ik betwijfel sterk of je daarmee het gewenste resultaat behaald !
Dank je wel! Daar heb ik iets aan!quote:Op zondag 2 mei 2004 14:43 schreef Streetball het volgende:
wij hebben t... het bubbelt wel, maar niet echt "lekker"... het water in bad word erg snel koud door dat ding... en het vervelendste is nog dat je het apparaat dat de lucht blaast in de badkamer moet aten staan, en dat ding meer herrie maakt dan de gemiddelde stofzuiger
is er nog iemand die wel goede ervaring heeftquote:Op zondag 2 mei 2004 18:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Met verwarming zuipt 't natuurlijk weer stroom... en zoals gezegd maakt zo'n apparaat een TERINGherrie
onzin...bij een echt goed bubbelbad hoor je eigenlijk alleen het bubbelen van het water en niet het apparaat.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:56 schreef menesis het volgende:
K heb dan een echt bubbelbad thuis, maar die maakt ook zoveel geluid als een stofzuiger... (naja, alleen wat dieper, omdat ie onder het bad zit)
Hoe meer geluid, hoe meer bubbels zou je kunnen denken
jonge! weet je hoeveel Watt mijn bubbelbad is!?!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:20 schreef mooiegek het volgende:
[..]
onzin...bij een echt goed bubbelbad hoor je eigenlijk alleen het bubbelen van het water en niet het apparaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |