Nee, BVO staat zeker niet alleen. Hind is een toppertje!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Arme BVO, staat ie onderhand helemaal alleen in zijn strijd voor Hind
Doe maar nietquote:Op maandag 3 mei 2004 10:11 schreef Shir het volgende:
Duetje tussen Hind & Boris!![]()
Dat leek hen allebei wel watquote:Op maandag 3 mei 2004 10:11 schreef Shir het volgende:
Duetje tussen Hind & Boris!![]()
Mij ook!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat leek hen allebei wel wat.
serieus? wanneer zeiden ze dat danquote:Op maandag 3 mei 2004 11:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat leek hen allebei wel wat.
dat moeten ze echt doenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:55 schreef BVO het volgende:
Hind heb ik het al vaker horen zeggen, ook op d'r site, en Boris zei ooit tijdens Backstage geloof ik dat hij Dewi en Hind vorig jaar super vond. Toen vroeg Doos of hij met hen evt. een duet zou willen en toen zei 'ie dat hem dat wel wat leek geloof ik.
Ik ook, dan horen we of ze pot isquote:Op zondag 2 mei 2004 21:41 schreef Mike21 het volgende:
Ik ben benieuwd naar d'r tweede album.
Is ze nietquote:Op maandag 3 mei 2004 14:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook, dan horen we of ze pot is![]()
Als je het vaak genoeg blijft zeggen, ga je het misschien nog gelovenquote:Op maandag 3 mei 2004 15:05 schreef BVO het volgende:
Is ze niet.
Echt niet.
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 3 mei 2004 14:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook, dan horen we of ze pot is![]()
Dan zou ze toch niet op BVO vallen, als ze pot was.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Is ze niet.
Echt niet.
Zo ver is Den Bosch niet hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
is voor mij allemaal behoorlijk ver weg.
Wat??? BVO, Hind's trouwste fan, er niet bij vandaag?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
is voor mij allemaal behoorlijk ver weg.
Kwestie van smaak.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:40 schreef Shir het volgende:
Ben ik met je eens. We zien Roger helemaal over het hoofd. Die jongen (en zijn band natuurlijk) maakt zulke mooie muziek.
Geef eens een definitie van een talent.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Hind blijft samen met Roger het enige talent uit Idols van 2003. Hind heeft alleen de pech dat het net wat minder gaat met de platenindustrie plus het feit dat ze het niet van de gillende kinderen moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |